audirs2 Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Vaknar runt 9 blecket av att en helikopter surrar nära vårt bostads område, en stund senare kommer det notis på mobilen: någon har blitt mördad när vårt hus! Vi som brukar ha det så lungt, inte ens katterna bråkar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-04-03 at 13:50, skrev Naam kaeng: En liten titt till en av landets största städer...... Är du kvar i stan, fika ? + Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Pandemins mest obegripliga föreskrift Max en person per bord, hur f@n tror de vi kom hit? I varsin bil, en med bus och en med bil eller så vi är samma familj satt tillsammans i en bil med betydligt mindre luft än i en öppen galleria på detta sätt kan vi ju sitta närmre någon främmande individ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 9 minuter sedan, skrev Drivern: Är du kvar i stan, fika ? + Mycket trevligt! Tyvärr är jag hemma strax. Nästa gång! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Fika i Yangtorp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Fick lite inspiration..... Kan gå hur som helst......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Krossade färskpotatisen och rostade den lite i ugnen innan jag strödde över lite bacon...... Sedan en wästerbotten och gräddblandning och sedan skall det gratineras lite igen..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Gratinerat å väntar på det övriga att bli klart......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 23 timmar sedan, skrev ellim63: Good morning sunshine.. ❤️🇸🇪 Good morning snowstorm.. 😆 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Så jävla onödigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Helt ok här på Österlen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 revbensspjäll på g enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 9 timmar sedan, skrev Tallviking: Helt ok här på Österlen Hemmavid? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Så avkopplande att lägga ifrån sig knogjärn, lasersvärd och rustning - och bara kliva in i dotterns värld för en stund.... 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 On 2021-04-02 at 15:04, skrev Naam kaeng: Passerar "skostaden".... Undrar vad killarna gör, kanske @ellim63 handlar prisbelönt prosciutto skinka från Parma, @måne vårkör sin tunga HD 😉 och @svampen spanar in amerikanska muskelbilar....? Tyvärr har jag blivit tvungen att sälja min älskade hoj p.ga av att kroppen inte klarar av åkandet längre,även om hjärnan inte accepterar de facto att jag blivit äldre så säger kroppen ifrån.Det är med stor sorg som jag ser hojarna(vårfina och goa)glider ut i vårtrafiken utan att själv kunna deltaga😒.Men samtigt så gläds jag åt de som har möjligheten att njuta av säsongsstarten och den frihet det är att åka hoj. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 Shoppar thaimat i Bjuv Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 Fixat lite på smyckesknivarna idag. Jag har lindat maskeringstejp på gladpacken då har jag gjort en pappers mall på knivslidans form, nu har jag klippt upp mallen där jag vill sy den och hur den ska se ut där den avslutar mot knivskaftet sen ritar jag upp den på ett styvare papper med lite krympmån för lädret, här har jag klippt upp läderbitarna som ska bli knivslidorna till den lilla fulltångekniven gör jag en vikslida, här har jag blött lädret och vikt lädret över kniven när den torkat så kan jag förbereda den för att sys, den nordiska knivslidan är klar för att sys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Börjar med att sy vikslidan, den är sydd och nu får den torka sen ska jag göra en ögla för ett läderband, nu är det dags för den nordiska knivslidan, båda är sydda och väntar på att bli torra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Besök på templet.... noterar att @rolba inte är här. 🙁 Noterar även en annan intressant sak. De har tydligen ett fint erbjudande nu; räkmacka och kaffe för 59 kr. Endast macka 54 kr. Då kaffe och bulle kostar 5 spänn så knycker dem alltså en bulle från en - om man frestas av det fina erbjudandet.... 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Öglorna klara för läderbandet, färgat knivslidorna nu ska de torkas, färgen har torkat nu ska dom smörjas in med lädersmorning, nu är knivarna färdiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 18 hours ago, Naam kaeng said: Besök på templet.... noterar att @rolba inte är här. 🙁 Noterar även en annan intressant sak. De har tydligen ett fint erbjudande nu; räkmacka och kaffe för 59 kr. Endast macka 54 kr. Då kaffe och bulle kostar 5 spänn så knycker dem alltså en bulle från en - om man frestas av det fina erbjudandet.... 🙄 Jag bjöd Tirak på en tidig fin lunch idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Kollar på den här "lilla" krabaten när han jagar vid utelampan. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 On 2021-04-04 at 07:42, skrev ellim63: Good morning sunshine.. ❤️🇸🇪 On 2021-04-05 at 07:42, skrev ellim63: Good morning snowstorm.. 😆 🇸🇪 För jäkla lustigt, ovanstående inlägg la jag in precis på minuten med ett dygns mellanrum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Handlat lite smått och gott! 💕 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 Fått lite provwhisky med posten... Har egentligen redan smuttprovat alla dessa för att par månader sen, men nu ska det provas ordentligt ett tag framöver... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu