Koh Changer Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 Har varit på ambassaden och en massa annan sk*t, åkte sen mot frugans hemstad Nakhon Pathom, slog på skojs skull på gpsen på hotee på vägen in. Detta dök upp, så lite skeptisk svängde jag av från motorvägen, cirka 4 km in åt sidan. Döm om min förvåning när jag svängde in här. 900 baht för ett rum, nybyggt, sen finns äldre med 500 baht. Jättefin käk och fint som sjutton. Heter Feel like Home, rekommenderar om man är ute på resande fot. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 Det blev ju inte gratis hos optikern direkt men på Bishops serveras kärlek från fat! 💕😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 2 timmar sedan, skrev ellim63: Det blev ju inte gratis hos optikern direkt men på Bishops serveras kärlek från fat! 💕😉 Å det besöket blev gratis??..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 20 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å det besöket blev gratis??..... Nääe, men några centiliter kärlek fick jag...💞🙏🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 12 minuter sedan, skrev ellim63: Nääe, men några centiliter kärlek fick jag...💞🙏🤣 Det är dig väl förunnat........❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det är dig väl förunnat........❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 14 timmar sedan, skrev Koh Changer: Har varit på ambassaden och en massa annan sk*t, åkte sen mot frugans hemstad Nakhon Pathom, slog på skojs skull på gpsen på hotee på vägen in. Detta dök upp, så lite skeptisk svängde jag av från motorvägen, cirka 4 km in åt sidan. Döm om min förvåning när jag svängde in här. 900 baht för ett rum, nybyggt, sen finns äldre med 500 baht. Jättefin käk och fint som sjutton. Heter Feel like Home, rekommenderar om man är ute på resande fot. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 donar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 Starta upp med två smyckesknivar i rostfritt stål det vart några små bitar kvar från en köttyxa som jag gjorde två normalstora knivar av. Det blir en fulltånge kniv och en sticktånge kniv nu är de grovformade, slipar eggen på bladen de börjar att likna knivblad lite finlir på dom sen blir det till att skafta dom jag känner för att göra skaften i blå vitt 🇫🇮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 Frugan fixade till en perfekt pizza åt mig idag hon har blivit duktig på att laga till dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 22 minutes ago, Tapani said: Frugan fixade till en perfekt pizza åt mig idag hon har blivit duktig på att laga till dom Leo är det LEO i muggen? Pizzan ser mycket god ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 9 minuter sedan, skrev S m i l e 1: Leo är det LEO i muggen? Pizzan ser mycket god ut! Nej faktiskt är det inte det men nu dricker jag en Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 Byter till sommardäck på husbilen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 30, 2021 Dela Inlagd Mars 30, 2021 Packat upp och provat mina nya pjuck, ok gick bara 2 km men det tar nog ett par promenader till innan dom mjukar upp sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 Limmar myskoxhorn och blå + vit vulkanfiber, nu har jag limmat fast bitarna i elforyn ett alternativt elfenben, stickstångekniven får skaft i blåfärgad björkmasur och blå + vit vulkanfiber Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 (ändrad) Fixat dit lite nytt i badrummet! Bauhaus kvalite = 7800.- för allt! Lite ballt med diamant borr som tog sig igenom kaklet! Och inte en polski meck som hjälpte till! Ändrades Mars 31, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 Nyss landat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 4 timmar sedan, skrev Tapani: Limmar myskoxhorn och blå + vit vulkanfiber, nu har jag limmat fast bitarna i elforyn ett alternativt elfenben, stickstångekniven får skaft i blåfärgad björkmasur och blå + vit vulkanfiber Fick fulltånge kniven färdig idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 (ändrad) Nyss kommit fram till Kattuvuoma på andra sidan Torneträsk. Ändrades Mars 31, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Tjosan hejsan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Trycker Král Lev efter en liten tur med skotern. Huset är Stig och Börje Salmings. och den lilla sjön är Torneträsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 3 hours ago, Enis said: Tjosan hejsan enis Är väl bara amtörerna som handlar idag? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Slit o släp, det tar aldrig slut.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 Plötsligt händer det.. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 Det nya normala? snart flera än cigarettfimpar och snuspåsar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu