wix Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Thailändska grödor, vad är det för växter? . Ska be tjejen skicka frön fast nu kanske det är för sent att börja så. Dessa e köpta i Thailand, har dem i växthus/inomhus i fönster. Blev lite liten text kanske... Lite mer lättläst Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
marcooleo Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Dessa e köpta i Thailand, har dem i växthus/inomhus i fönster. Blev lite liten text kanske... DSCN0747.JPG Lite mer lättläst DSCN0748.JPG DSCN0749.JPG DSCN0750.JPG DSCN0751.JPG DSCN0752.JPG Tusen tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Sååååååå. Lite öl Stavanger. Men nu är det gourmet middag. Han fan inte fått i mig mer än kaffe idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Sååååååå. Lite öl Stavanger. Men nu är det gourmet middag. Han fan inte fått i mig mer än kaffe idag. Gör en clirre och citerar mig själv. Fan så go korven var. Dessa dagar börjar kännas. Världelös mat, tidiga mornar och sena kvällar. "Ferie modus" har gått igång för länge sedan. Just nu är det knappt så jag kommer ihåg att andas. Jag vill hem, och bort...och...vette fan. Jag behöver semester. I morgon en viktig grej på jobbet och nästa vecka kommer min stand in. Sedan satsar jag på att hitta ett bra gömställe och sover bort resten av tiden fram till semestern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Ursäkta spammandet. Men i min trötthet glömde jag en sak. Helvete vilka lökar som intog puben idag. Jag hade inte kunnat få bägge på ett och samma foto utan att köra panorama. Har aldrig sett något större. Bruden bestod till 65% utav pattar. Det var så att man fick slänga ut fyra gubbar för att hon skulle kunna komma in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Sååååååå. Lite öl Stavanger. Men nu är det gourmet middag. Han fan inte fått i mig mer än kaffe idag. Trevligt I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 ImageUploadedByTapatalk1401218241.239152.jpg Trevligt Ja! Där är bilden som togs efter att dom fick utrymma uteserveringen när patt-Lisa gjorde entré. Dom var tvungna att ge henne lite svängrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Trevligt Tror ni Lennart72 förstår denna instruktion då /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Ursäkta spammandet. Men i min trötthet glömde jag en sak. Helvete vilka lökar som intog puben idag. Jag hade inte kunnat få bägge på ett och samma foto utan att köra panorama. Har aldrig sett något större. Bruden bestod till 65% utav pattar. Det var så att man fick slänga ut fyra gubbar för att hon skulle kunna komma in. Ja upp till bevis.. Panorama eller en och en spelar ingen roll. Nästan bättre med en och en så man inte riskerar att bli vindögd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Ja upp till bevis.. Panorama eller en och en spelar ingen roll. Nästan bättre med en och en så man inte riskerar att bli vindögd Det blev inget av det. Chocken som uppstod gjorde mig paralyserad. Bartendern befallde mig även att torka upp salivpölen jag hade ställt till med. En klass två varning utfärdades för halkrisk innan jag var färdig med torkandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Sååååååå. Lite öl Stavanger. Men nu är det gourmet middag. Han fan inte fått i mig mer än kaffe idag. Från News man eller , min favorit pub. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Från News man eller , min favorit pub. Dickens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Dickens ja dar har man ju fuktat strupen ett antal ganger., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Förfest på jobbet nu med flipperspel, boxbollar, fotbollsspel mm Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ligger på rygg i soffan och njuter av ledigheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Är på god väg att bli fuller Dricker aldrig en droppe alkohol på helgerna, dom dagarna är till för amatörerna här på MPR..typ Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Är på god väg att bli fuller Dricker aldrig en droppe alkohol på helgerna, dom dagarna är till för amatörerna här på MPR..typ Fritz.. Här i Svedala är det helg så det blir säkert många som gör dig sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ligger på rygg i soffan och njuter av ledigheten Lappen Lappen lr? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Lappen Lappen lr? Japp jag är tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ligger på rygg i soffan och njuter av ledigheten Very welcome back Jag gör detta Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 En skruvmejsel så man blir lite varm Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1401292058.652299.jpg En skruvmejsel så man blir lite varm Enis Vitamindryck Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ute och övningsköra med frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ute och övningsköra med frugan. uploadfromtaptalk1401292587347.jpg Garanterat skilsmässa om jag skulle övningsköra med frugan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Tur att buddha är med mig så ImageUploadedByMaipenrai1401200150.352245.jpg Att jag bara Tänker gott Mår gott Väntar gott I lugn och ro på att Frugan skall tjattra klart med någon väninna, ska bara Enis den tålmodige Har dö köpt ny dyr bil ? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu