goli006 Inlagd Mars 20, 2021 Dela Inlagd Mars 20, 2021 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 20, 2021 Dela Inlagd Mars 20, 2021 9 timmar sedan, skrev khonkaen: Varit och handlat lite dricka på röda näsan Jaha det var inge tjorv i gränsen? Bra trevligt att det går fortfarande! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Slötittar på buriram, väntar på den riktiga matchen West Ham mot Arsenal, sedan som efterrätt Leicester mot Manchester united, blir en sen natt 😁😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Turistar! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 En värmande latte hos favoritdottern.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Slavar i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Snor lite ved av grannen. Han har i alla fall alldeles för många träd.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 (ändrad) Dricker öl, dom andra får titta på, stopp mellan två till fem, men har man kontakter,så det är skillnad på folk o fä i 😁😄👍på Ändrades Mars 24, 2021 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 Kollar lite energistatistik över fjärrkylan. Skall jag gå efter detta och vad exergi gissar vad jag kommer att göra av med i år ( dom jättehöga ljusblå staplarna ) så skall juni,juli,augusti o även september bli supervarma 😖 i Stockholm. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 Dom höjer skatten på något vis,va inte orolig, du ska betala 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 3 timmar sedan, skrev pust: Dricker öl, dom andra får titta på, stopp mellan två till fem, men har man kontakter,så det är skillnad på folk o fä i 😁😄👍på Va fan! Jag körde ju förbi där runt kl 17. Satt du där då utan att hojta till din göttegris? 🍻 Vi åkte till Chill Inn på Buakhao för att käka Cevapcici. Maten bra som vanligt men ölen ljummen så vi klurade starkt på att åka bort till gubbhyllan för ett par kalla men sket i det i sista stund. Det var ju lite synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 46 minuter sedan, skrev Fantomen: Va fan! Jag körde ju förbi där runt kl 17. Satt du där då utan att hojta till din göttegris? 🍻 Vi åkte till Chill Inn på Buakhao för att käka Cevapcici. Maten bra som vanligt men ölen ljummen så vi klurade starkt på att åka bort till gubbhyllan för ett par kalla men sket i det i sista stund. Det var ju lite synd Kl 17 var jag på Harrys en snabb öl,+ två personer till, blir andra äventyr 😄👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 1 minut sedan, skrev pust: Kl 17 var jag på Harrys en snabb öl,+ två personer till, blir andra äventyr 😄👍 Jaha ja! Så det blir trekant ikväll alltså! Vissa har det bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 Frugan har plockat och rensat olika bladkryddor.. Och jag har "snoppat" chili.. Sisådär, skjuts in i kyl och frys! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 Idag vart de två presentlådorna klara till knivarna jag gjort de hamnar i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 Jag tror jag dör av skratt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 On 2020-10-17 at 18:22, skrev Kötthandlarn: Fjollar till det med ett fotbad idag..... Fötterna luktar inte mumma när de är instängda i arbetarkängor hela dagarna nu för tiden........😉 Tur att man hade en rejäl målarhink hemma, annars vet jag inte hur jag skulle kunna få plats med "längdskidorna"........😂 Luktar dom bättre efter en stund in den där bakterieodlingen?🙂 mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 11 minuter sedan, skrev biker: Luktar dom bättre efter en stund in den där bakterieodlingen?🙂 mvh biker Och mer än fem månader efter mitt inlägg kommer du på en kommentar........ Du jobbar inte på ackordslön eller??.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Och mer än fem månader efter mitt inlägg kommer du på en kommentar........ Du jobbar inte på ackordslön eller??.... Det tar tid att sortera ut kvalitetsinläggen, de som är värda att kommentera! Ackordslönerna försvann på Televerket i slutet på 70-talet, min gamla arbetsplats...... Just nu sitter jag och filar på ett mail, uppsägning från nuvarande jobb, för att gå i pension om 3 mån. Inget man funderat på särskilt mycket förut, plötsligt blir det aktuellt. Var i helvete tog alla år vägen? mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 Ja, detta gör jag just nu: ser på intellektuell serie (family guy), lyssnar på Janet Khaew mellan varven, dricker dyrt årgångsvin från troca zero-flaska. Skall inom kort söka fram schyssta recept på köttbullar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 Maten lagar sig inte själv, pilla några räkor.. Det lilla paketet från Roberssons ska tempereras.. Oj så gott med några munsbitar med räkor, dill och stenbitsrom.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 On 2021-03-17 at 12:21, skrev thomas001: Efter många års tjat så följde jag med min plastdotter till våran Ampoer för att byta till mitt efternamn. Lite stolthet kände ju man! Allt funkade kanon! Bara leenden och mycket bra service! Här hennes nya ID. Zara?? Ja det är ju ett vanligt thainamn😂 Men grattis, härlig familj o härliga reportage🥰 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 28, 2021 Dela Inlagd Mars 28, 2021 Altarborden är klara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2021 Dela Inlagd Mars 28, 2021 doner lit i köka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 Sippar gratiskaffe medans frugan kollar synen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu