audirs2 Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Själv så sitter jag å myser! Har ju aldrig haft nåra släktingar å så men efter att jag fått ett brev från Finland att min biologiska mor har dött vid en ålder av 85 bast så kommer det nu mera brev som säger att jag tydligen har en bror i Helsingfors som lever och en som dog 2017! Han har en dotter som e 23 bast och som nu addat mig på Instagram och börjar berätta en lång story om min mor som gjorde många ungar men som inte tog hand om dom. Socialen slet bort mig som 4 åring och gav mig ett barnhem som första lugna hamn i livet! Morsan var tydligen sjöman (kvinna) och även han som skall vara min pappa (har aldrig sett han) och dom var gifta 1 år tydligen! Söp och slogs som Gottland gjorde dom i alla fall! Så nu har man på ålderns höst plötsligt fått släktingar, vem hade trott det för en vecka sedan?? Spännande för en annan e det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 33 minuter sedan, skrev audirs2: Själv så sitter jag å myser! Har ju aldrig haft nåra släktingar å så men efter att jag fått ett brev från Finland att min biologiska mor har dött vid en ålder av 85 bast så kommer det nu mera brev som säger att jag tydligen har en bror i Helsingfors som lever och en som dog 2017! Han har en dotter som e 23 bast och som nu addat mig på Instagram och börjar berätta en lång story om min mor som gjorde många ungar men som inte tog hand om dom. Socialen slet bort mig som 4 åring och gav mig ett barnhem som första lugna hamn i livet! Morsan var tydligen sjöman (kvinna) och även han som skall vara min pappa (har aldrig sett han) och dom var gifta 1 år tydligen! Söp och slogs som Gottland gjorde dom i alla fall! Så nu har man på ålderns höst plötsligt fått släktingar, vem hade trott det för en vecka sedan?? Spännande för en annan e det! Brorsdotter och mosjan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Själv så sitter jag å myser! Har ju aldrig haft nåra släktingar å så men efter att jag fått ett brev från Finland att min biologiska mor har dött vid en ålder av 85 bast så kommer det nu mera brev som säger att jag tydligen har en bror i Helsingfors som lever och en som dog 2017! Han har en dotter som e 23 bast och som nu addat mig på Instagram och börjar berätta en lång story om min mor som gjorde många ungar men som inte tog hand om dom. Socialen slet bort mig som 4 åring och gav mig ett barnhem som första lugna hamn i livet! Morsan var tydligen sjöman (kvinna) och även han som skall vara min pappa (har aldrig sett han) och dom var gifta 1 år tydligen! Söp och slogs som Gottland gjorde dom i alla fall! Så nu har man på ålderns höst plötsligt fått släktingar, vem hade trott det för en vecka sedan?? Spännande för en annan e det! Grattis till detta, början på en intressant livsresa som börjar nu, hoppas du kommer i närmare kontakt med familj i Finland! 🇫🇮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Tittar på när kompisarna jobbar. Orkar inte jobba nu, finner inte kraften.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Man blir trött av trädgårdsarbete men nu börjar det ordna till sig! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Skottat snö hela helgen.. Lite kontraster mot @ellim63 bilder... Här kommer inte våren för på ett tag... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 8 timmar sedan, skrev koppar55: I brist på flygande får man njuta av det fina vädret i Sverige. 😀 Isen kvider högt när den är på väg att brytas upp. Sverige är smärtsamt vackert i dess brytningar mellan årstiderna.......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 Kollar på en dokumentär om Pavarotti. Vilken artist! Och vilket människoöde! Undrar om vi kommer se flera liknande framöver, nu när alla som trampar utanför linjerna ska rättas i leden? På Södermalm skulle en sån som Maestro avlivas direkt..... Hoppas den "civiliserade" världen nyktrar till igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 Från en road trip till Phuket och Khao Lak, hemma sedan i söndags. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 4 timmar sedan, skrev SatanG: Från en road trip till Phuket och Khao Lak, hemma sedan i söndags. / SatanG Kul att ni bjuder på lite underhållning. Ser trevligt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 Blir klart imorgon 😄😭🍷 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 Försöker hålla värmen med lite skitved. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 (ändrad) On 2021-02-11 at 19:47, skrev thomas001: Idag på den Thailändska landsbygden var det läge för att fixa ett gäng med hamburgare. Brynte dessa i stekpannan,gick sedan i en långpanna. Fick gå färdiga i ugnen under lock. Blev jävligt goa....om jag får säga det själv! Säkert kanongoda men i min värld är det pannbiff, inte hamburgare. Men du får gärna skicka hit ett gäng 😋 Ändrades Mars 11, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Ser ut att bli en jobbig dag på vägarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Ny bekantskap från tillfälliga sortimentet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 7 minutes ago, MickeN said: Ny bekantskap från tillfälliga sortimentet. Gamla ägarna på Zumen hade denna på fat 2016. (avd Värdelöst vetande), mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Jobbar ju i helgen så ikväll blir det lite gott att äta och dricka.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 Ska ja ta en till, eller byta ställe 👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 Tänker mig lite käk framåt kvällskvisten....... Svårare än så här behöver det inte vara tillsammans med lite krydderier å en skvätt grädde......😋 #backapaolo Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 3 timmar sedan, skrev pust: Ska ja ta en till, eller byta ställe 👍😁 Minst en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 (ändrad) Läser att pensionärstråden är borta igen på Thaisnack. Tydligen har stormobbaren STT aka BTT löpt amok i forumets pensionärstråd Ändrades Mars 12, 2021 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Störtfull meed tyskt hembränd, Badenn 'Warteenburg When I feel your gentle touch And things are going our way I wanna spill my love on you all day, all day Jaja ding dong (ding dong) My love for you is growing wide and long Jaja ding dong (ding dong) I swell and burst when I see what we become Jaja ding dong (ding dong) Come, come my baby, we can get love on Jaja ding dong (ding dong) When I see you, I feel like ding-ding dong Love expands when I'm with you All over the milky way I wanna open up to you all day, all day Alright everyone, move your body, w r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Letar spikar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 59 minuter sedan, skrev rolba: Letar spikar 11 i avd. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu