andrejsdenruskige Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 On 2021-03-02 at 16:11, skrev C-dude: Öppnade precis ett brev som var till min fru 😲 Nu ringde ju jag till henne och hon bad faktiskt att jag skulle öppna och läsa upp det för henne. så nu blir det väl fest i kväll på somtam när hon kommer hem ( kan bli fiskpinnar o pulvermos oxå ) C;D Grattis! Hur lång tid tog ansökan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 (ändrad) Yxan är färdig nu när den har fått sin läderklädsel den kommer ut för budgivning där pengarna går till barnhemmet i Udon Thani förr eller senare 🙂 Ändrades Mars 4, 2021 av Tapani Det vart två likadana bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Grattis! Hur lång tid tog ansökan? Ca 4 veckor. Lite snabbare än förlängningen av UT som tog ca 10 månader. Dessutom så har hon bara varit här i ca 39 månader. så ibland undrar man. Exet som har varit här sedan 2006 har väntat nästan 3 år på sitt svenska medborgarskap. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Å här sitter vi och pysslar.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Detta blir bra, helt klart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 Hej Just nu svettas när Leo lär sig köra motorcykel. Han kör 15 minuter, vilar 15 minuter. 20210306_122708.mp4 20210306_122708.mp4 Dum som jag är så lyckades jag lägga ner knät i asfalten i en kurva, så blir att köpa nya MC jeans. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 Just now, stjp8729 said: Hej Just nu svettas när Leo lär sig köra motorcykel. Han kör 15 minuter, vilar 15 minuter. 20210306_122708.mp4 29.24 MB · 0 downloads 20210306_122708.mp4 29.24 MB · 0 downloads När han vilar så kör jag på banan med hans MC. Och dum som jag är så lyckades jag lägga ner knät i asfalten i en kurva, så blir att köpa nya MC jeans. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Just nu svettas när Leo lär sig köra motorcykel. Han kör 15 minuter, vilar 15 minuter. 20210306_122708.mp4 29 MB · 0 downloads 20210306_122708.mp4 29 MB · 0 downloads Dum som jag är så lyckades jag lägga ner knät i asfalten i en kurva, så blir att köpa nya MC jeans. Ha en kanonbra dag! Ut och ta ett par varv till så du får fler hål. I dag är det modernt med massa hål på byxorna 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 Satte rekord med mustangen 229 kmph. Fick med på video 222 kmph. Det kan nog bli en sväng med mercan imorgon för att se vilken som definitivt är snabbast... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 17 minuter sedan, skrev TheProdigy: Satte rekord med mustangen 229 kmph. Fick med på video 222 kmph. Det kan nog bli en sväng med mercan imorgon för att se vilken som definitivt är snabbast... På allmän väg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 18 minuter sedan, skrev Fredman: På allmän väg? Kommer nog hem en till bot snart. Nya motorvägen till Sattahip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 53 minuter sedan, skrev TheProdigy: Kommer nog hem en till bot snart. Nya motorvägen till Sattahip Hoppas att de passar på och tar ditt körkort för folk som kör så vill inte jag ha på vägarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 6 minutes ago, Fredman said: Hoppas att de passar på och tar ditt körkort för folk som kör så vill inte jag ha på vägarna. Ser ju ut att vara en riktig motorväg utan U-turns eller moppar utan knappt någon trafik!! Hellre en nykter Svensk med ett riktigt körkort och kan hantera sin bil i över 200 blås än en halvfull eller t.o.m nykter Thaiare som sitter och pratar i mobilen, ingen kontroll på backspeglar och har sin fru och sina barn i knät obältade i passagerarsätet i 100 blås! Från en körglad gammal gubbe!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Just nu svettas när Leo lär sig köra motorcykel. Han kör 15 minuter, vilar 15 minuter. 20210306_122708.mp4 29 MB · 0 downloads 20210306_122708.mp4 29 MB · 0 downloads Dum som jag är så lyckades jag lägga ner knät i asfalten i en kurva, så blir att köpa nya MC jeans. Ha en kanonbra dag! Det är ok med trasiga byxor så länge det inte är hål i fickorna.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 17 minuter sedan, skrev thomas001: Ser ju ut att vara en riktig motorväg utan U-turns eller moppar utan knappt någon trafik!! Hellre en nykter Svensk med ett riktigt körkort och kan hantera sin bil i över 200 blås än en halvfull eller t.o.m nykter Thaiare som sitter och pratar i mobilen, ingen kontroll på backspeglar och har sin fru och sina barn i knät obältade i passagerarsätet i 100 blås! Från en körglad gammal gubbe!! Det ser ut som du fattar galoppen! En riktig motorväg är inhängnad. Vägtullar där man inte kan göra uturns. Inga hål i vägbanan. Hastighetsbegränsning minst 90 km i timmen. Men det hindrar tyvärr inte en del Somchai att ligga mitt emellan filerna. Man häpnas ibland hur ignoranta thai är. Kommer du en helgdag före luch är vägen helt tom. Rekommenderar starkt den vägen till Sattahip. Faranger som enbart tittar på ljuset och kör ut på grönt i en korsning utan att se sig om ordentligt först har jag lite sympati för. Detta är definitivt inte Sverige ni är i och gör ni så lever ni inte länge till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 4 hours ago, Stoneys said: Ut och ta ett par varv till så du får fler hål. I dag är det modernt med massa hål på byxorna 😉 Hej Stoneyes, Jag är inte så modern av mig, har fortfarande gabadinbyxor på jobbet. Men tack för tipset:) Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 1 minut sedan, skrev stjp8729: Hej Stoneyes, Jag är inte så modern av mig, har fortfarande gabadinbyxor på jobbet. Men tack för tipset:) Ha en kanonbra dag! 555, själv kör jag med Manchesterjeans. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 2 hours ago, TheProdigy said: Det ser ut som du fattar galoppen! En riktig motorväg är inhängnad. Vägtullar där man inte kan göra uturns. Inga hål i vägbanan. Hastighetsbegränsning minst 90 km i timmen. Men det hindrar tyvärr inte en del Somchai att ligga mitt emellan filerna. Man häpnas ibland hur ignoranta thai är. Kommer du en helgdag före luch är vägen helt tom. Rekommenderar starkt den vägen till Sattahip. Faranger som enbart tittar på ljuset och kör ut på grönt i en korsning utan att se sig om ordentligt först har jag lite sympati för. Detta är definitivt inte Sverige ni är i och gör ni så lever ni inte länge till Hej TheProdigy Nu kanske jag inte är guds bästa barn när det gäller att köra för fort. Men jag kör numera väldigt sällan över 120 Km/h på allmänväg i Thailand. Har tyvärr sett lite för mycket otäcka olyckor i Thailand. En nyfiken fråga, varför inte köra fort på någon bana istället? Finns tre banor inom en radie på 15 mil från Bangkok, som är ok att köra bil på. Och kostar bara 500 - 1200 Baht för en heldag. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 8 timmar sedan, skrev Stoneys: Ut och ta ett par varv till så du får fler hål. I dag är det modernt med massa hål på byxorna 😉 Ja det skall vara mest hål och så lite jeans som möjligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Ja det skall vara mest hål och så lite jeans som möjligt! Borde inte du vara på verkstan och svetsa istället för att vara på mpr??🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 4 minuter sedan, skrev B747: Borde inte du vara på verkstan och svetsa istället för att vara på mpr??🤣 Han vill inte ha lördagssvetsloppor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 Köpt ett kilo riktigt god Polsk korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Flygspanar. Undrar om det hänt något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Gjorde ett altarbord till åt frugan nu har hon så det räcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu