Oregistrerad Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 4 timmar sedan, skrev Risifrutti: Jag antar att du bygger för hemma kontor. Jag gissar att han bygger en musikstudio och till det behövs en uppsjö av uttag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Handlat lite smått och gott i Robertssons nyöppnade...😋 Åsså köpte jag kaffebönor så nu måste jag inhandla en kaffemaskin... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Vill ut å resa och kikar på gamla resebilder från nutid till förra året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Borrar (framförallt 😂) och skruvar lite........ Ngn gång runt 2028 blir jag väl klar med mitt lilla vardagsrumsprojekt.... Då är extratid inräknad som kan tillkomma i form av eventuella arkeologiska fynd som måste undersökas samt eventuell marknadspolitisk påverkan.....😉 Budgeten kommer förmodligen att fördubblas i sann statlig och kommunal anda.....😢😢😢 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Nu är det så där körigt igen.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Borrar (framförallt 😂) och skruvar lite........ Ngn gång runt 2028 blir jag väl klar med mitt lilla vardagsrumsprojekt.... Då är extratid inräknad som kan tillkomma i form av eventuella arkeologiska fynd som måste undersökas samt eventuell marknadspolitisk påverkan.....😉 Budgeten kommer förmodligen att fördubblas i sann statlig och kommunal anda.....😢😢😢 Då är du faaaan långsammare än mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Borrar (framförallt 😂) och skruvar lite........ Ngn gång runt 2028 blir jag väl klar med mitt lilla vardagsrumsprojekt.... Då är extratid inräknad som kan tillkomma i form av eventuella arkeologiska fynd som måste undersökas samt eventuell marknadspolitisk påverkan.....😉 Budgeten kommer förmodligen att fördubblas i sann statlig och kommunal anda.....😢😢😢 Nä, nu får det nog räcka för ikväll men nu är man på G iaf med projektet och det kan nog bli klart innan 2028....🙏 Man skall ju laga mat också och så skall man kolla Mellon också..... Brukar inte göra det i vanliga fall men ikväll skall jag både kolla samt rösta..... Rösten kommer hamna på Mustasch innan jag ens har hört låten.... Visst gjorde Ralf fel men jag stör mig på att det är dubbla måttstockar mellan svensk vit medelålders man som begår ofredande (och har avtjänat straffet) kontra Somalisk rappare (läs Yasin), som har begått grova brott och är misstänkt för fler men han hyllas på flera kultursidor i MSM......😠 Och nej, Yasin är inte med i mellon men hade han varit det, så hade det förmodligen blivit idel hurrarop..... Ändrades Februari 20, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, nu får det nog räcka för ikväll men nu är man på G iaf med projektet och det kan nog bli klart innan 2028....🙏 Man skall ju laga mat också och så skall man kolla Mellon också..... Brukar inte göra det i vanliga fall men ikväll skall jag både kolla samt rösta..... Rösten kommer hamna på Mustasch innan jag ens har hört låten.... Visst gjorde Ralf fel men jag stör mig på att det är dubbla måttstockar mellan svensk vit medelålders man som begår ofredande (och har avtjänat straffet) kontra Somalisk rappare (läs Yasin), som har begått grova brott och är misstänkt för fler men han hyllas på flera kultursidor i MSM......😠 Och nej, Yasin är inte med i mellon men hade han varit det, så hade det förmodligen blivit idel hurrarop..... Ja det Ralf gjorde är inte att jämföra med mordförsök kidnappning etc. yasin har nog en del att förklara. Hörde på nyheterna om en känd artist som hade illegala skjutvapen hemma också.. Vem kan det vara? 😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 1 minut sedan, skrev Oskarudon: Hörde på nyheterna om en känd artist som hade illegala skjutvapen hemma också.. Vem kan det vara? 😉 Einar? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 2 minuter sedan, skrev Enis: Einar? enis Aha Ja du har rätt där yassin är frikänd😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 5 minuter sedan, skrev Oskarudon: Aha Ja du har rätt där yassin är frikänd😉 Då det är trådens titel så ställer jag frågan till dig @enis vad gör du just nu? 🤪 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 13 minuter sedan, skrev Oskarudon: Då det är trådens titel så ställer jag frågan till dig @enis vad gör du just nu? 🤪 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 1 minut sedan, skrev Enis: enis Ha ha ha, du är för skön Enis........ 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha, du är för skön Enis........ 💙 Ja han är ju gammal banverkare har det visat sig. Då vet man att det är riktigt folk i farten!😜 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Det här fyllningen fick jag ta bort man såg inte folien när epoxin hade torkat så det var bara ett rött hjärta i mitten. Provar på ett annat sätt klipper små foliebitar som jag blandar i den färgade epoxin. Nu ska jag forma till hjärtat till den storlek som jag vill att den ska ha. Hjärtat är klart ganska häftigt utseende med folien i epoxin nu ska bara öglan till lädersnöret göras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Söndag på den Thailändska landsbygden! Det blir en potatisgratäng med massor av vitlök,ost och grädde. Till serverades det senapspanerade kycklingfileer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Agerar smakråd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Förbereder matlagningen. Har fått för mig att det är en väsentlig del av matlagningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Favoritdottern installerar kaffemaskinen.. Och jag mekar söndagsmiddagen.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 22, 2021 Dela Inlagd Februari 22, 2021 Fixar öglan för läderbandet, hjärtat är färdigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 Odlar min konstnärliga ådra.. Skjuts in i ugnen! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 8 timmar sedan, skrev ellim63: Odlar min konstnärliga ådra.. Skjuts in i ugnen! 😋 Ingen ost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 3 timmar sedan, skrev lasseiudon: Ingen ost? Jodå, finns massor under.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 Frugan beställde ett litet bord bordet ska vara till buddha hyllan finns att köpa men roligare att göra den själv. Något liknande har jag tänkt mig med lite egna impulser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu