Alarik Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 56 minuter sedan, skrev Enis: när vi var framme vid kassan så svarade han inte på tilltal och när jag vände mig om så var @rolba som bortblåst. Han verkade ju ha problem med gylfen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 Så var det fredag igen. 4 timmar till På spåret. Om man ändå vetat att man i denna ålder skulle ha ett pensionärsliv... Tack Kina för den🦧 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 7 timmar sedan, skrev Enis: @rolba hörde av sig och undrade om jag var sugen på lunch ok, kommer du och hämtar jupp när vi var framme vid kassan så svarade han inte på tilltal och när jag vände mig om så var @rolba som bortblåst. så där stod man med dubbla brickor och det var bara att dega lite american style idag Men där dök han ju upp som gubben i lådan och snodde åt sig en gratisbricka enis Hmmm, gratis, jag trodde det var första hyran för frysskåpet.😉 Och att bli hämtad med limo utanför porten och bli skjutsad till stadens utkanter är väl värt minst en lunch eller två?🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 6 timmar sedan, skrev Alarik: Han verkade ju ha problem med gylfen.... Clirre har ju lärt ut pelartricket. Funkar varje gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 12 timmar sedan, skrev MickeN: Två dagars ledighet måste firas med det bästa. Biltema Veddesta? Repade en comprimator hos Matvärlden i höstas! Fikade sedan på Biltema brevid! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Skidskytte, och favvoåkaren k*k-Lina. Nu är det lördag🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 14 timmar sedan, skrev rolba: Clirre har ju lärt ut pelartricket. Funkar varje gång. Ha Ha bra där Rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 14 timmar sedan, skrev rolba: Clirre har ju lärt ut pelartricket. Funkar varje gång. Ett tipps angående Suvan där har de inte stora pelare som på Arlanda och Donnan då får man smyga in på dasset och glänta Lycka till🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 29 minuter sedan, skrev clion: Ett tipps angående Suvan där har de inte stora pelare som på Arlanda och Donnan då får man smyga in på dasset och glänta Lycka till🤣 Var det så du missade flygen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 (ändrad) Jublar högt över Linn Svahn, vilken tjej !! Ändrades Januari 30, 2021 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Jublar även över att regeringen inte ens tar upp Inlandsbanan AB:s överklagan i detta ärende. Kommer det här igång blir det lite fart och fläkt i mina hemtrakter, jajjamensan https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/fritt-fram-for-europa-unik-tagtestning-mellan-jorn-och-arvidsjaur Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 42 minuter sedan, skrev Fritz: Jublar även över att regeringen inte ens tar upp Inlandsbanan AB:s överklagan i detta ärende. Kommer det här igång blir det lite fart och fläkt i mina hemtrakter, jajjamensan https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/fritt-fram-for-europa-unik-tagtestning-mellan-jorn-och-arvidsjaur Har du flyttat tillbaka till Sverige för gott! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 7 minuter sedan, skrev Jive: Har du flyttat tillbaka till Sverige för gott! Nej, det blev en mellanlandning som drog ut på tiden längre än det var tänkt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 3 minuter sedan, skrev Fritz: Nej, det blev en mellanlandning som drog ut på tiden längre än det var tänkt. Ja, det är inte lätt att hålla sig till planen i dessa coronatider. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Väntar in min Filet de Cheval och fick en side order gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 On 2021-01-12 at 20:59, skrev Kötthandlarn: Skruvar isär en symaskin i mindre beståndsdelar än på atomnivå (känns det som iaf 😂)....... Lånade svägerskans maskin för ett litet projekt men lyckades förstöra "trådpinnen"..... Beställde en ny och nu skall den monteras...... "Hur svårt kan det vara", tänkte jag.....😂 Ser mig som en tekniskt händig människa men detta verkar kräva ingenjörskunskaper......😵😵😵😵 On 2021-01-12 at 21:39, skrev Kötthandlarn: Tyvärr är jag av den sorten som tycker att "bra karl reder sig själv".....😉 Jag är väldigt duktig på att sy men som sagt, jag var inte bekant med symaskinen och då blev det ett litet debacle och jag vägrar lämna tillbaka symaskinen innan jag själv har löst det jag ställde till med .....😂 Som sagt "bra karl" etc. etc.......😉 Men nu succé...... Fick monterat den där jäkla trådpinnen, så nu återstår bara resten av ihopmonteringen men det får bli en annan dag......😉 Nu kom "en annan dag" och succé igen..... Lyckades montera ihop symaskinen igen, utan ingenjörskunskaper......😂 Fick bara två skruvar över och jag har inte en aning om var de skulle sitta......😂 Men maskinen fungerar och det verkar inte skramla heller ngnstans, så jag ser det som ett lyckat arbete.....😁 Kommer dock inte nämna ngt till svägerskan om de överblivna skruvarna när jag lämnar tillbaka den....😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 1, 2021 Dela Inlagd Februari 1, 2021 Bara en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 1, 2021 Dela Inlagd Februari 1, 2021 GubbZoom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2021 Dela Inlagd Februari 1, 2021 4 timmar sedan, skrev Khonis: GubbZoom Försöker zooma in men control F5 funkar inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2021 Dela Inlagd Februari 1, 2021 5 timmar sedan, skrev Khonis: GubbZoom Du zooomar du, jag pillar på pullan 😜 preppar... sardeller, rosmarin, smör vitlök, citron, citronsaft pullan färdigpullad in i ugnen med rotfrukter på sidan om enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 2, 2021 Dela Inlagd Februari 2, 2021 Vad kan detta bli då... 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 2, 2021 Dela Inlagd Februari 2, 2021 1 timme sedan, skrev ellim63: Vad kan detta bli då... 🙄 En pepparblandning så klart.. 🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2021 Dela Inlagd Februari 3, 2021 Hämtat take away lunch med eget bageri och maskiner i från mexico enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 3, 2021 Dela Inlagd Februari 3, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Hämtat take away lunch med eget bageri och maskiner i från mexico enis Slog du till med den mexikanska nationalrätten Skagen med chips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 5, 2021 Dela Inlagd Februari 5, 2021 @Peolito har sammankallat till Lunch😊. Ställde Bilen😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu