Tapani Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 25 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vad fyller det lilla hacket i knivbladet nära skaftet för funktion? Det är enklare att skärpa kniven när man använder en bryne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev frogfish: Kollar på skidskytte. En ryska med namn som skulle passa i vilken dansk gladporr-rulle som helst😁 För ca 15-20 är sedan hände detta: jag var som jag ofta gjorde på den tiden inne och kollade text-tv sidorna 300 och framåt för att se vad som hänt i sportvärlden. O-ringen (orientering) hade precis startat och i samband med det så uppdagades det att merparten av kvinnliga deltagare från Moldavien aldrig kom till start. Man misstänkte då att tävlingen utnyttjats av prostituerade för att få visum till Sverige. Simone Luder från Schweiz var på den tiden en av de bästa på damsidan. På Text-tv:s rubriksidor kunde man då läsa: 311 Misstänkt prostitution i O-ringen. 312 Luder vann första etappen. Ändrades Januari 8, 2021 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 Leker med min nyinköpta lightbox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 Frugan och jag pysslar på varsin sida om köksbordet.. Sisådär, romsås och en chilidipp... tror det blir fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 Dragen gris...... Varför?....... Jo, för att jag kan......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 9 timmar sedan, skrev frogfish: Kollar på skidskytte. En ryska med namn som skulle passa i vilken dansk gladporr-rulle som helst😁 Det är tragiskt att pigan i Familjen Svenssons familj i Katthult skulle möte ett öde som ev. prostituerad........ Varför släppte inte drängen Alfred till, trots Linas alla försök till giftemål??..... Var Emil för intressant för honom?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Puukko on valmis nu ska jag bara bestämma vilken knivslida jag ska göra till den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Utflykt! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 15 minuter sedan, skrev ellim63: Utflykt! 💕🇸🇪 På väg till favoritdottern? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 13 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det är tragiskt att pigan i Familjen Svenssons familj i Katthult skulle möte ett öde som ev. prostituerad........ Varför släppte inte drängen Alfred till, trots Linas alla försök till giftemål??..... Var Emil för intressant för honom?..... Du e för skön Köttis! Tack Gud för @ du skapade Emmm Peee Ärrrrrrr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 44 minuter sedan, skrev måne: På väg till favoritdottern? Njaa, nästan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 En institution, Marco i Järnringen har gått i graven. Nytt ägarskap... Logiskt att öppna turkgrill när det redan ligger en ca 50m tvärs över gatan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Började kvällen med en rökig dubbelbock.. Och nu har jag och favoritdottern en liten ölprovning med Belgiska öl.. Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 När man skottat massor med snö.. 😁 är man väl värd en gofika med ananaspaj, rooibos-te och en sipp punch.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 Gumman svängde ihop lite räkor till middagen, Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 On 2021-01-09 at 12:02, skrev Enis: Hahaha Det finns inga spelhålor i Thailand får man höra av glittergubbarna varje dag Men om de finns så är de de farliga Covid Farangerna https://forum.thaivisa.com/topic/1200780-gambling-and-covid-foreigners-arrested-in-big-show-of-force-in-Pattaya-this-morning/ Enis Kineser kambodjaner singaporianer, hur får du det till "Farranger"? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 On 2021-01-09 at 13:23, skrev samet: En institution, Marco i Järnringen har gått i graven. Nytt ägarskap... Logiskt att öppna turkgrill när det redan ligger en ca 50m tvärs över gatan... Tja, vad kan jag säga? Marcos låg 300meter från Thaihouse och nu när den försvann, så försvann den största konkurrenten... Jippie?! Det har varit 2 ägarbyten på Marcos sedan vi drog igång, den sista tyckte att gästerna åt för mycket när de hade buffe, så de gjorde om för 2 år sedan, sen var det utför... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 Idag gör jag en knapp till upphängaren för knivslidan, pressar en tennplåt till knappen, nu är den klar för att limmas sen slipar jag den till den form jag vill ha på knappen, knappen är gjord av tenn och mammutbete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 Årets första container är klar! Och frugan har åkt till Borlänge på väskbögparty! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 1 minute ago, audirs2 said: Årets första container är klar! Och frugan har åkt till Borlänge på väskbögparty! Dyrt samlande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 32 minuter sedan, skrev audirs2: Årets första container är klar! Och frugan har åkt till Borlänge på väskbögparty! Är det månne en container tillhörande Think Pink? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 58 minuter sedan, skrev Benriach: Är det månne en container tillhörande Think Pink? Dom är i konken, så nej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Årets första container är klar! Och frugan har åkt till Borlänge på väskbögparty! Var hon med på väsk/Julfesten i Västerås också? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 3 timmar sedan, skrev audirs2: Där har du grundplåten till en Hemi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2021 Dela Inlagd Januari 11, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Var hon med på väsk/Julfesten i Västerås också? Enis Hon ville åka dit! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu