Nilsson68 Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 Skippar Ivanhoe!😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 Precis bunkrat klart. Nu blir det bingen, beräknad avgång 03:00😩. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 3 timmar sedan, skrev Nilsson68: Skippar Ivanhoe!😉 Va f*n, Ivanhoe är ju lika helig som pizza på nyårsdagen.....😂😂 Faktum är att jag forskade lite om det här med Saxare och Normander idag p.g.a. Ivanhoe och det var mer än komplicerat.....😵 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 Skall göra ett kylskåpsrens från diverse jul- och nyårsrester..... Blir definitivt "ätamedskedmat".....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 Karvar lite mögel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 (ändrad) Fan, det ser ju t.o.m. gött ut men det skall man väl lyckas sabba...😉 Ändrades Januari 1, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 35 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Va f*n, Ivanhoe är ju lika helig som pizza på nyårsdagen.....😂😂 Faktum är att jag forskade lite om det här med Saxare och Normander idag p.g.a. Ivanhoe och det var mer än komplicerat.....😵 Men!! Så sugen på Pizza vad finns det Thaiköttbullar och Anka ... Skitsamma.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Va f*n, Ivanhoe är ju lika helig som pizza på nyårsdagen.....😂😂 Faktum är att jag forskade lite om det här med Saxare och Normander idag p.g.a. Ivanhoe och det var mer än komplicerat.....😵 Sök på "saxare – stockholmsman" Här beskrivs det lite enklare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 7 timmar sedan, skrev Alarik: Sök på "saxare – stockholmsman" Här beskrivs det lite enklare. Mycket mer lättförklarat och jag tackar för det......👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Slipar lite bara för att jag kan......😉 "Powertools" är till för att användas......😂 Hade jag haft en grävmaskin, så hade jag grävt ett hål, bara för att jag kan....😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Får inte alltför sällan frågan om vilken som är den bästa filmscenen någonsin. Inte helt enkelt att svara på, finns ett antal fina att välja mellan. Men en av aspiranterna är förstås slutscenen i Blade Runner. Ljus, ljud, rök, skuggor, Ford/Hauer, dikt, symbolik, existentiella frågor....osv..... Men om man nu inte begriper ett jota av detta ... är det inte värt att ens försöka förklara... What do you say @Kötthandlarn @Enis @Duracell and the rest of the gang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 29 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Får inte alltför sällan frågan om vilken som är den bästa filmscenen någonsin. Inte helt enkelt att svara på, finns ett antal fina att välja mellan. Men en av aspiranterna är förstås slutscenen i Blade Runner. Ljus, ljud, rök, skuggor, Ford/Hauer, dikt, symbolik, existentiella frågor....osv..... Men om man nu inte begriper ett jota av detta ... är det inte värt att ens försöka förklara... What do you say @Kötthandlarn @Enis @Duracell and the rest of the gang Nja Den här slår nog det mesta 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Planerar kommande inköp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 15 minuter sedan, skrev Enis: Nja Den här slår nog det mesta 😉 Enis Äsch, bara för att du diggar Bill helt enkelt....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 20 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Får inte alltför sällan frågan om vilken som är den bästa filmscenen någonsin. Inte helt enkelt att svara på, finns ett antal fina att välja mellan. Men en av aspiranterna är förstås slutscenen i Blade Runner. Ljus, ljud, rök, skuggor, Ford/Hauer, dikt, symbolik, existentiella frågor....osv..... Men om man nu inte begriper ett jota av detta ... är det inte värt att ens försöka förklara... What do you say @Kötthandlarn @Enis @Duracell and the rest of the gang A fy fan, den är svår att svara på......... Finns så många bra genom historien att man blir rådvill...... Ovanstående är ju ett mästerverk och Rutger Hauer är ju en mästare i skådespelariet....... Tänker mig flera scener med Christopher Walken, som också är en mästare i den kanske lite konstiga genren...... Den mest klassiska filmscenen i mitt liv blir väl denna (även om man hade det på känn när den kom......😉)....... Å så en svensk klassiker som jag gillar fortfarande i dess ungdoms oskuldfullhet......... https://www.youtube.com/watch?v=Y0eNoCmMAE4 Å den kunde tydligen inte bli "inbedded" eller ngt, men det finns ju el länk nu iaf........ På ngt sätt, så är jag en obotlig romantiker och älskar scener och filmer som får en att må bra....... En av de bästa scenerna (och en av de bästa filmerna) inom denna genren blir denna och den bästa scenen därifrån.....❤️ Ett fullständigt mästerverk i skådespeleri...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: A fy fan, den är svår att svara på......... Finns så många bra genom historien att man blir rådvill...... Ovanstående är ju ett mästerverk och Rutger Hauer är ju en mästare i skådespelariet....... Tänker mig flera scener med Christopher Walken, som också är en mästare i den kanske lite konstiga genren...... Den mest klassiska filmscenen i mitt liv blir väl denna (även om man hade det på känn när den kom......😉)....... Å så en svensk klassiker som jag gillar fortfarande i dess ungdoms oskuldfullhet......... https://www.youtube.com/watch?v=Y0eNoCmMAE4 Å den kunde tydligen inte bli "inbedded" eller ngt, men det finns ju el länk nu iaf........ På ngt sätt, så är jag en obotlig romantiker och älskar scener och filmer som får en att må bra....... En av de bästa scenerna (och en av de bästa filmerna) inom denna genren blir denna och den bästa scenen därifrån.....❤️ Ett fullständigt mästerverk i skådespeleri...... Sköna bidrag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Denna är en klassiker som är svårslagen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Denna är en klassiker som är svårslagen Festligt, faktum är att jag under gårdagen tänkte på dessa 60/70 tals- krigsfilmer som med glimten i ögat och flertalet kändisar gjorde njutbara filmer - bland annats Kellys Hjältar. (Kanonerna på Navarone, Örnnästet).... osv ... Sköna rullar helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 mysigt 🦶 ⚽️ väder i England enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Anal probing....... Alternativt om jag oljar in lite och kanske ser ett ljus i tunneln på mitt lilla projekt?.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Precis klar med ett pizzabak....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Precis klar med ett pizzabak....😋 Pizzabak? Låter som chipstuttar fast värre! 5555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 39 minuter sedan, skrev GreenValley: Pizzabak? Låter som chipstuttar fast värre! 5555555 Inte hört "Chipsröv" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Tittar och drömmer mig bort till bättre tider o platser! Koh Samet 2011 var trevligt som fan och planen var att återbesöka ön jul/nyår 2020 men Världen ville annat tyvärr.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 On 2021-01-02 at 19:53, skrev Naam kaeng: Får inte alltför sällan frågan om vilken som är den bästa filmscenen någonsin. Inte helt enkelt att svara på, finns ett antal fina att välja mellan. Men en av aspiranterna är förstås slutscenen i Blade Runner. Ljus, ljud, rök, skuggor, Ford/Hauer, dikt, symbolik, existentiella frågor....osv..... Men om man nu inte begriper ett jota av detta ... är det inte värt att ens försöka förklara... What do you say @Kötthandlarn @Enis @Duracell and the rest of the gang Håller helt med dig. Detta är nog ettan om jag får tycka till! Såg den här filmen på bio för ett år sedan . Vi var på kurs med jobbet i Solna och jag valde att göra nåt annat än supa till med arbetskamraterna denna kväll. Jag tog en promenad för att se vad som hänt med Råsunda och efteråt fann jag en fin biograf. Just denna blade runner directors cut gick just då.😍 Det bästa val jag gjort på länge... 😁 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu