thomas001 Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Har precis dukat upp för att senare servera ett Svenskt Julbord till några av mina Thaikompisar. Blir alltid lika kul att se dom käka med kniv och gaffel. Samt att se dom dra i sig ett par snapsar. Blir Janssons Frestelse,ägg med kaviar o dill, skinka, prinskorv, lax,köttbullar m.m m.m GOD JUL på er alla!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Fått en julklapp av Ea som hon har sytt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Besök hos munkarna i Templet i Vendelsö Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Hemma efter en promenad i det soliga och fina vädret. Nu skrapar jag triss till tonerna av en Irisch coffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Väntar på mat.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 (ändrad) På G, speciellt för dig @hamnoisom är trött på julmaten.. 🤶😉 Ändrades December 24, 2020 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Gick ned för att fota en skylt som varit tänd sedan 1: a advent. Naturligtvis var den släckt men hittade en ovanligt lång spååååårvagn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 brynt på lite revbensspjäll som nu får stå och puttra några timmar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 (ändrad) Det blev över 100 mil detta år. FF Ändrades December 25, 2020 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Satt hårt inne men det blev en vit jul i Jakan i år också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 (ändrad) Sprider ut tidningar lite "random" på vardagsrummets golv...... Skall väl målarkluddas lite på mitt lilla projekt som jag håller på med (och nej, @Alarik, det är ingen lådbil 😂)....... Ändrades December 25, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Sprider ut tidningar lite "random" på vardagsrummets golv...... Skall väl målarkluddas lite på mitt lilla projekt som jag håller på med (och nej, @Alarik, det är ingen lådbil 😂)....... Täck elementen för Guds skull! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Täck elementen för Guds skull! Å vart ser du elementen i denna bild??..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Laddar för en fiskmiddag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Njuter.. Norra Europas godaste kladdkaka och en irish coffee, Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Lyssnar på Mauros bästa https://youtu.be/lWh_uVTliTc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Börja med att göra en passiv högtalare i trä det blir roligt att höra om den ger ett bra ljud. Fyller upp lite så mobilen sitter tajtare och högtalaren ligger direkt där tratten ska sitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Lite spillbitar som ska bli en tratt till högtalaren det blir många bitar som blir dit limmade innan tratten är färdig men början ser bra ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Gjort sönder en "plastplupp".... Behöver en ny men det är inte helt enkelt att söka på Google när man inte vet vad "pluppen" heter egentligen.....😂 Kanske att den samlade hjärntrusten på MPR kan ge mig ett svar? Har lagt ihop de två delarna som en gång satt ihop.... Den vänstra delen skall fästas i ett förborrat hål på den fasta delen av möbeln och kulan till höger, som är lite fjädrande, går in i ett annat hål på en del som skall kunna plockas bort lätt.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Behöver en ny men det är inte helt enkelt att söka på Google när man inte vet vad "pluppen" heter egentligen..... Ring plastpluppsleverantören, typ IKEA, eller var vet jag var du köpte pluppen? Tror du verkligen MPR är bästa ställe att fråga dessa av frågor? Inbillar mig att det finns massa forum (inte så många idag dock) och grupper på FB, testa dem. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Bibben: Ring plastpluppsleverantören, typ IKEA, eller var vet jag var du köpte pluppen? Tror du verkligen MPR är bästa ställe att fråga dessa av frågor? Inbillar mig att det finns massa forum (inte så många idag dock) och grupper på FB, testa dem. MPR är det enda sociala media jag har, så därför frågade jag på detta forum.... "Plastpluppen" kommer från en högtalare som är tillverkad i Kanada och på deras hemsida har de inga delar kvar till dessa längre...... Ändrades December 26, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 28 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: MPR är det enda sociala media jag har, så därför frågade jag på detta forum.... Helt rätt tänkt. Sök på www.skiffy.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Gjort sönder en "plastplupp".... Behöver en ny men det är inte helt enkelt att söka på Google när man inte vet vad "pluppen" heter egentligen.....😂 Kanske att den samlade hjärntrusten på MPR kan ge mig ett svar? Har lagt ihop de två delarna som en gång satt ihop.... Den vänstra delen skall fästas i ett förborrat hål på den fasta delen av möbeln och kulan till höger, som är lite fjädrande, går in i ett annat hål på en del som skall kunna plockas bort lätt.... Be @Tapani göra en i trä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Nu skall det bli lite elektresiskt (felstavning medvetet 😉)...... Ut med den gamla lösningen, som visserligen var korrekt enligt elstandard men kanske inte enligt hyresvärden.....😉 Nedmontering..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu