rolba Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Blir lite fuktig på ryggen måste justera termostaten. Har ökat lite under eftermiddagen trots att det blivit kallare ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Kunde inte hålla mig. Det blev en liten gogo-skinka till. Gottigottgott😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 1 minut sedan, skrev frogfish: Kunde inte hålla mig. Det blev en liten gogo-skinka till. Gottigottgott😋 Mat Mat Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: Mat Mat Huva Dunk dunk huva. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Precis nyss, skrev Bibben: Dunk dunk huva. Ge dej för hvete sluta dricka och va otrevlig i kväll OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 15, 2020 Dela Inlagd December 15, 2020 Filar lite bling bling till taket sen vart det mycket piller jobb med räcket på taket men det börjar att närma sig besiktning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 16, 2020 Dela Inlagd December 16, 2020 Storsäljare i Coop men finns inte i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 16, 2020 Dela Inlagd December 16, 2020 Två småjobb idag kofångare och ram till fronten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2020 Dela Inlagd December 16, 2020 Jobbar som fan. Tempen stiger mot kokningspunkten. Barstommen klar. Nu är det smide till en glasvägg som ska dela sovrummet hos en nyrik överklasskärring. Kanske blir en sovrumsbild om ett par veckor. Åsså en gammal H&M-brud till @Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Lägger sista handen på min Songthaew två framlysen på gång, två backspeglar och stegen till taket så nu är den klar ska bara oljas in så de fina konturerna kommer fram i trädet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Vår Songthaew är klar kommer i trafik när turisterna kommer tillbaks bussen går bara Ao Nang rundan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 1 timme sedan, skrev Tapani: Vår Songthaew är klar kommer i trafik när turisterna kommer tillbaks bussen går bara Ao Nang rundan Hoppas du satte på vinterdäcken, det ser oplogat ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 (ändrad) Läser en artikel om en dam som håvat in 18 miljoner battingar, nu kommer väl farangerna att jaga henne? 😉 https://thethaiger.com/news/chon-buri/chon-buri-woman-wins-18-million-baht-in-lottery-her-niece-picked-the-winning-number Ändrades December 17, 2020 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Varit med tonårsdottern o dennes kompis till beautysalon en timme och när jag kom hem blev jag belönad med denna marinerad med amerikansk BBQ sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 2 timmar sedan, skrev TheProdigy: Varit med tonårsdottern o dennes kompis till beautysalon en timme och när jag kom hem blev jag belönad med denna marinerad med amerikansk BBQ sås Och så fick du ribs oxå. Inte illa😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Glöggmys med min älskade fru .. Fantastiskt gott och helt underbart! 💕 Åsså en bild på amaryllisen.. Visst är det vackert ❤️🇹🇭💖🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 Vörtbröd och lussekatter hur får jag tag i det? Bor i Pattaya 🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev TheProdigy: Vörtbröd och lussekatter hur får jag tag i det? Bor i Pattaya 🙏🙏 Olearys har lussekatter iaf. https://www.olearyssbd.com/store/p/soft-bread-275572/lussebullar-saffron-bun-4-pack-993009 Vörtbörd har jag aldrig hittat i Thailand men Friendship brukar sälja ett riktigt gott kumminbröd som funkar som ett hyfsat subsititut. Vill du göra glögg så har jag nog en påse svenska glöggkryddor liggandes men får kolla ordentligt först isf. Edit: Jo men titta! Olearys har ju vörtbröd! https://www.olearyssbd.com/store/p/complements-tillbehör-275571/vörtbröd-800-gr-678277 Ändrades December 18, 2020 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 10 minuter sedan, skrev Fantomen: Olearys har lussekatter iaf. https://www.olearyssbd.com/store/p/soft-bread-275572/lussebullar-saffron-bun-4-pack-993009 Vörtbörd har jag aldrig hittat i Thailand men Friendship brukar sälja ett riktigt gott kumminbröd som funkar som ett hyfsat subsititut. Vill du göra glögg så har jag nog en påse svenska glöggkryddor liggandes men får kolla ordentligt först isf. Edit: Jo men titta! Olearys har ju vörtbröd! https://www.olearyssbd.com/store/p/complements-tillbehör-275571/vörtbröd-800-gr-678277 Ok. Gött som fn. Får ta en sväng dit nu då! Tack. Misstänkte att om någon har så e det dom. Kommer ta o åka norrut ikväll. Bilder följer. Nu först tvätta bilen o hämta ungarna på skolan. De har 2 veckor lov nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 loggat in på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 Fikar lite och slösurfar här på MPR. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 Nån mer som fått de nya 1000 lapparna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 1 timme sedan, skrev 65Selander: loggat in på jobbet. Jag försöker logga in på jobbet, men Citrix är inte min kompis idag. Som tur är så är det inte bara jag som är ovän med Citrix och kan därmed göra lika lite som övrigt folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 En liten lunchöl fredagen till ära på Gamla Stans fiskaffär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 Man var rätt ensam på Olearys idag. Fick med mig 2 paket lussekatter hem. Konstigt man har vart i Thailand i 20 år och aldrig vart där Funderar på att importera och sälja svenskmat själv. Mest för skojs skull. Ska kolla med folk på fb om intresse finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu