ellim63 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 2 timmar sedan, skrev Tapani: Idag fick jag hjulen färdiga det är mycket jobb med dom skönt att de är klara Skulle kniven du gjorde auktioneras ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Precis nyss, skrev ellim63: Skulle kniven du gjorde auktioneras ut? Den är skickad till Sven - Arne vet inte hur han kommer att sälja den men den blir såld om du menar den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Köpte några finöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 40 minuter sedan, skrev Tapani: Den är skickad till Sven - Arne vet inte hur han kommer att sälja den men den blir såld om du menar den här Hoppas det blir auktion, hur lång är kniven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 34 minuter sedan, skrev ellim63: Hoppas det blir auktion, hur lång är kniven? Hela kniven är ca 21 -22 cm bladlängden är ca 11 - 11,5 cm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 10, 2020 Dela Inlagd December 10, 2020 Börjat med karossen idag jag kommer att flytta fram framhjulen så skärmarna får bättre plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 10, 2020 Dela Inlagd December 10, 2020 On 2020-12-08 at 16:56, skrev Tapani: Hela kniven är ca 21 -22 cm bladlängden är ca 11 - 11,5 cm Auktionen är väl klar, om jag inte minns alldeles tokigt så va det Kenneth 4618 som knep den Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 10, 2020 Dela Inlagd December 10, 2020 10 minuter sedan, skrev husse: Auktionen är väl klar, om jag inte minns alldeles tokigt så va det Kenneth 4618 som knep den Husse vad jag förstått så är detta en andra kniv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 10, 2020 Dela Inlagd December 10, 2020 6 minuter sedan, skrev wavis: Husse vad jag förstått så är detta en andra kniv... Ja det här är en ny kniv som vart klar nu i slutet av november Sven Arne fick den början av december den kommer troligen ut innan jul https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3468270589894804&type=3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 10, 2020 Dela Inlagd December 10, 2020 36 minuter sedan, skrev Tapani: Ja det här är en ny kniv som vart klar nu i slutet av november Sven Arne fick den början av december den kommer troligen ut innan jul https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3468270589894804&type=3 O den e mer än jag intresserad av...😉....💰... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 14 timmar sedan, skrev wavis: O den e mer än jag intresserad av...😉....💰... Jepp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 Snart färdig med hytten till min Songthaew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 Fick en låda levererad av Kerry-Express från Olearys i BanPhe idag. Innehöll Jul-skinka,Ansjovis,Lök-sill samt Falukorv. Blev ett par skink-mackor för att testa. Satan i gatan vad gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 På tal o knivar! Köpte denna på Svenskt Militär Historiskt bbl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 Det har blivit en hel del gjort idag jag tar nog en dag vid beachen imorgon frugan kommer hem på eftermiddagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 Dags för fredagsmys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Dags för fredagsmys. Extra stark Hemi senap? Ändrades December 11, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: På tal o knivar! Köpte denna på Svenskt Militär Historiskt bbl! Törs man fråga en finne vad du skall ha den stora vassa kniven till? 555 fin kniv! Har en nästan likadan själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2020 Dela Inlagd December 11, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Törs man fråga en finne vad du skall ha den stora vassa kniven till? 555 fin kniv! Har en nästan likadan själv. Försvar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 En sista sak innan läggdags, kantareller och Karl-Johansvamp måste plockas fram och tinas.. Det gäller att vara på tå! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 Gjorde ratten och växelspaken nu på morgonen, lite för tjock bräda till golv och tak så jag delar den saknar en bandsåg ibland men det går ju så här med en bräda blir både golv och tak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 23 timmar sedan, skrev audirs2: På tal o knivar! Köpte denna på Svenskt Militär Historiskt bbl! Vem är det som lagt sina nycklar på bordet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Vem är det som lagt sina nycklar på bordet? Direktörn den glade!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Direktörn den glade!😋 Du får se till att slänga salt över axeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu