Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 15 timmar sedan, skrev Soengsang: Tycker din mage blivit mindre, bantat? Kör en ny bild och försöker flexa muskeln......😂 Men det gick väl sådär.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ja men snälla du, vet att du är en skitsnäl kille men dina tankar om övervikt stämmer inte, Vad du visar du och din fru är mat, mat Ok jag skiter i er övervikt inga mera inlgg om det. Ha det gott Du har visat vad du går för och jag ska skriva det rakt ut på skånska: Nu har du både skitt å tröned i de, ditt jävla ålahue. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Frugan pyntar...💕 Och jag lagar mat! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 On 2020-12-04 at 20:08, skrev Kötthandlarn: Va fan, jag upptäckte just nu att jag kommit upp i det eminenta talet av över 100 000 i karma...... Nu skall det ta mig fan firas (men det hade jag nog gjort ändå eftersom jag är uppe hos PD )..... Tat lungt, snart har du 200000.-! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tat lungt, snart har du 200000.-! 2 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan pyntar...💕 Och jag lagar mat! 😋 Ser jättegott ut. Vad är det för fisk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Å så börjas det igen......😂 Jag tycker att Rolfs pojk har blivit lite tjockare på magen sedan jag träffade han på SIAMBYLLA 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kör en ny bild och försöker flexa muskeln......😂 Men det gick väl sådär.....😂 Ser inte ut som några karate-ben😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 8 minuter sedan, skrev j43: Jag tycker att Rolfs pojk har blivit lite tjockare på magen sedan jag träffade han på SIAMBYLLA 555 Ja det är viktväktar-material hela högen😉 Förutom köttis då som ser ut som ett skelett, skoja @Kötthandlarn du är så fin så❤️ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 43 minuter sedan, skrev Alarik: Ser jättegott ut. Vad är det för fisk? Fjällrödingfilé, kanongott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 19 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Å så börjas det igen......😂 Är detta folk från Orust? Han till vänster ser bekant ut,lik en jag jobbade ihop med i Stenungsund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 Mat igen... och öl såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 9 minuter sedan, skrev Surin P3: Mat igen... och öl såklart. Det är gott med kyckling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 18 timmar sedan, skrev j43: Jag tycker att Rolfs pojk har blivit lite tjockare på magen sedan jag träffade han på SIAMBYLLA 555 Jo, han har blivit trindare......... 18 timmar sedan, skrev hamnoi: Ser inte ut som några karate-ben😉 Nä, mer som strutsben om jag får lov att säga det själv........ 18 timmar sedan, skrev hamnoi: Ja det är viktväktar-material hela högen😉 Förutom köttis då som ser ut som ett skelett, skoja @Kötthandlarn du är så fin så❤️ Tack min vän...... Än är man väl inte Skelletor...... Men jag var nog tunnast/kubik, sett till längd.......... 7 timmar sedan, skrev jlh66: Är detta folk från Orust? Han till vänster ser bekant ut,lik en jag jobbade ihop med i Stenungsund. Japp, det är det..... Mannen till vänster är en gammal svetsare som jag känt sedan 2001 nu...... Han har arbetat på de flesta svenska varven men vet inte om han jobbat i Stenungsund för där finns ju inga varv....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Jag måste ju bara ha en modell på en äldre Songthaew i bokhyllan här kan jag leka fritt med utförandet men jag ska bara använda trä i tillverkningen. Jag fotade den här på en marknad i Krabi så jag har lite att inspireras av. Hittade en bild på en äldre buss som användes på 60 talet den är häftig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Gjorde en skiss så ramen blir lättare att göra, sågar ur för fönstret till hytten från flaket, kollar om proportionerna ser bra ut, när ramen är klar fixar jag hjuluppsättningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 1 timme sedan, skrev Tapani: Gjorde en skiss så ramen blir lättare att göra, sågar ur för fönstret till hytten från flaket, kollar om proportionerna ser bra ut, när ramen är klar fixar jag hjuluppsättningen Scania 1918? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 28 minuter sedan, skrev audirs2: Scania 1918? Thai hemma bygge med ta vad du har, jag tar inspiration från det här bygget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Sista utepyntet, granen fixade frugan själv, sen blev jag lite inblandad med skuggmorellträdet.. ni märker väl att jag inte är så uppstyrd som frugan utan mer en fri konstnärssjäl... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Unnar mig en måndagsbira efter 13 timmar på krogen i Uppsala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 49 minuter sedan, skrev rolba: Unnar mig en måndagsbira efter 13 timmar på krogen i Uppsala. Underbart, precis vad du behöver efter tretton timmar på krogen... Jag vet lite grann vad du jobbar med! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Sista utepyntet, granen fixade frugan själv, sen blev jag lite inblandad med skuggmorellträdet.. ni märker väl att jag inte är så uppstyrd som frugan utan mer en fri konstnärssjäl... 😆 Ser ju ut som en tomte med ryggsäck,lite husse över den 😋 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Skottlossning i Jakan centrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev MickeN: Skottlossning i Jakan centrum. Det där tror inte Boa på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Idag fick jag hjulen färdiga det är mycket jobb med dom skönt att de är klara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu