Kötthandlarn Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Va fan, jag upptäckte just nu att jag kommit upp i det eminenta talet av över 100 000 i karma...... Nu skall det ta mig fan firas (men det hade jag nog gjort ändå eftersom jag är uppe hos PD )..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Hela kostcirkeln, visst är det vackert! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 28 minuter sedan, skrev ellim63: Hela kostcirkeln, visst är det vackert! 💕 Impad du äter igen hur går det med träningen 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Impad du äter igen hur går det med träningen 😋 Sist du kommenterade mig var några dagar sen men nu brinner det, det räcker! Far åt helvete lappskogsmongo.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 6 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen.......😂 Var längesedan nu....... Kanske att det kan bli en liten porrig bild till @Soengsang också inatt.....😉 Smaka på den @Soengsang.......😉 Den kan du kanske kan skapa lite nya fantasier om när du styr din barkbåt..........😂😂😂😉😉😉 💙💙💙💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Smaka på den @Soengsang.......😉 Den kan du kanske kan skapa lite nya fantasier om när du styr din barkbåt..........😂😂😂😉😉😉 💙💙💙💙 Vackert å nåt annat på samma gång...Usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Smaka på den @Soengsang.......😉 Den kan du kanske kan skapa lite nya fantasier om när du styr din barkbåt..........😂😂😂😉😉😉 💙💙💙💙 Tycker din mage blivit mindre, bantat? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Vinkar adjö till snöskottaren. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 (ändrad) Just hemkommen efter 1 timme och 15 minuters snabb daglig skogspromenad 7 km , det gör gott för hjärtat, detta går vi alla dagar då jag inte är med bössa i skogen, även då får jag konditionsträning Ändrades December 5, 2020 av Bike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Aktion hemma på gatan. Brand i köket. Dom hann dock släcka innan brandkåren hann dit så nu fläktar dom ut rök bara Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Å så börjas det igen......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 18 timmar sedan, skrev Boa52: Impad du äter igen hur går det med träningen 😋 En del här på forumet har vett att be om ursäkt. Tveksamt om du hör till dem...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Precis nyss, skrev Alarik: En del här på forumet har vett att be om ursäkt. Tveksamt om du hör till dem...... Det gjorde han en annan gång, genom att skicka Pm till en annan medlem som vidarebefordrade den till mig över telefon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å så börjas det igen......😂 Ja, hur det slutar har man ju sett här... Frågan är om @Kötthandlarn är lok, mitten eller sista vagn? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 6 minuter sedan, skrev ellim63: Det gjorde han en annan gång, genom att skicka Pm till en annan medlem som vidarebefordrade den till mig över telefon... Skulle man månne kunna säga att han då var halvt från vettet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja, hur det slutar har man ju sett här... Frågan är om @Kötthandlarn är lok, mitten eller sista vagn? Jag är alltid den som trycker på........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Alarik: Skulle man månne kunna säga att han då var halvt från vettet? Räcker nog inte, plus socialt handikappad! Ändrades December 5, 2020 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Kollar på när PD lagar mat..... Brukar bli gött när han kör sin köttfärsgratäng.....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Helvete va huslig han är..... Nu skall det dukas också.....😉 Men det bli nog jäkligt bra..... Å så kom PD:s mamma också....💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Närmast sörjande äro samlade......💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Det gjorde han en annan gång, genom att skicka Pm till en annan medlem som vidarebefordrade den till mig över telefon... Ja men snälla du, vet att du är en skitsnäl kille men dina tankar om övervikt stämmer inte, Vad du visar du och din fru är mat, mat Ok jag skiter i er övervikt inga mera inlgg om det. Ha det gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Snart blir det käk......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Snart blir det käk......😋 Hälsa allihop från oss! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Dags att pilla räkor.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 40 minuter sedan, skrev ellim63: Hälsa allihop från oss! 💕 Allihopa hälsar tillbaka........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu