Nineteen68 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 27 minuter sedan, skrev Benriach: Skaffa en katt... Jo det vore det mest precisa vapen man skulle behöva. Bor i en brf lite svårt att skydda just min lilla plåtlåda...😄 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev audirs2: Sitter och läser på det andra forat att Gottland har åkt på en hjärtinfarkt!! Men han e hemma nu och tar igen sig!!! Stroke...sa han till mig iaf. Ändrades November 29, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Börjar med de små hjärtana som ska fällas in i de stora mammuttanden är lite skör så jag får leka tandläkare och stadga dom med sekundlim. Nu ska bara de små formas till rätt storlek och sen göra urtag i de stora sen gjuter jag in de små med färgad epoxy resin lite piller göra ett tag senare idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 ÅÅÅ va gott och ta ett par pilsner har vart nykter i 6 månader nu Å så kommer den tiden som jag hatar Brukar åka till Thailand i 6 månader Men nu går det inte på grund av den jävla Corona Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Borrar för att göra plats för det lilla hjärtat, jag använder minifilar på slutet för att få till en jämnt yta, nu är de klara för att fyllas med epoxy resin som jag färgat, jag använde inte färgpulver den hade nog vart svårt att blanda ut så jag tog karamellfärg frugan hade rött i köket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Kollar på julgranar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 15 minuter sedan, skrev BanFang: Kollar på julgranar. Passa på o köp en go köttbit med👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Gör ett nytt försök att ta mig till Dominikanska i höst (betalas på plats) Black Friday priser . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Ja jag gick förbi men det såg ut att vara fina grejer där. Kan bli en go köttbit på lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 4 timmar sedan, skrev hamnoi: Passa på o köp en go köttbit med👍 Precis vad jag tänkte säga....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Idag fick jag ett paket levererat från Lazada till den Thailändska landsbygden. Jag älskar ärtsoppa så jag testar dessa. 200 Baht/2kg. Ska läggas i blöt ikväll för att kokas med fläsk,lök,timjan m.m imorgon. 2kg kostar hos Olerys Banpe 500 Baht/2kg Ska bli kul att testa dessa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Vilken mardrömsstart på dagen, Biltema caféet stängt. Hur ska den här dagen sluta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 47 minuter sedan, skrev MickeN: Vilken mardrömsstart på dagen, Biltema caféet stängt. Hur ska den här dagen sluta? Finns det inte någon bensinstation typ preem mittemot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Mycket jobb återstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Våtslipning sen ska det fästas en ögla för läderremmen och bestrykas med lite kinaolja sen är de färdiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Två tomma skålar, det får vi ändra på.. Sisådär! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 On 2020-11-28 at 20:21, skrev rolba: Det är väl resetrådarna som kan vara trevliga och lättsamma. Inte så mycket politik och corona i dem. Min reseråd är rätt tam på slutet. Jag är ju gift nu för tiden. 😉 Välkommen tillbaka. Jag beklagar, jag vet hur det känns. Jag har gift mig sen sist jag med. Men det gäller att se till att man har ett långt koppel så att man kan gå bakom husknuten och slå en drill i lugn och ro ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Två tomma skålar, det får vi ändra på.. Sisådär! 👍 Å va e detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 20 minuter sedan, skrev Alarik: Å va e detta? Rapport kommer strax i en tråd nära dig! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Tre hjärtan klara idag gjorde läderbanden idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Tågar söderut Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 49 minuter sedan, skrev Tallviking: Tågar söderut Vad har du för mask 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Precis nyss, skrev Enis: Vad har du för mask 😉 Enis Latmasken ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Är tillbaka på brottsplatsen.......😂 Var längesedan nu....... Kanske att det kan bli en liten porrig bild till @Soengsang också inatt.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen.......😂 Var längesedan nu....... Kanske att det kan bli en liten porrig bild till @Soengsang också inatt.....😉 Den är bilden räcker för somsangen annars blir han oregelig i natt, konstig me andra ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu