Oregistrerad Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 24 minuter sedan, skrev Surin P3: Lite whisky å mat Najjs! https://www.facebook.com/whiskylivethailand/ ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 20 timmar sedan, skrev Mankan: Ja det är en jävla mobbing det där att hålla på och avslöjar hans lögner i tid och otid.🤪 Är det det viktigaste för dej att avslöja lögner eller ha nåt att berätta om Thai När det gäller lögner har ni i 5 år påstått att BTT inte finns, helt plötsligt dyker det upp bilder på han, konstigt. Mest konstigt ingen reagerar på det utan bara fortsätter skriva skit, mobbing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Mekat romsås till fredagsmyset och fixat till snabbsaltad gurka! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 21 minuter sedan, skrev ellim63: Mekat romsås till fredagsmyset och fixat till snabbsaltad gurka! 💕 Min vän varför har du bara mat i dina inlägg, du skulle ju träna, Sköt om dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Det är slut på veckan...dags för Fredagsmys If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Det är slut på veckan...dags för Fredagsmys La du ner allt det till höger i bild i lergrytan?...... Hur smakade det ihop med revbensspjällen?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 20 timmar sedan, skrev Boa52: Är det det viktigaste för dej att avslöja lögner eller ha nåt att berätta om Thai När det gäller lögner har ni i 5 år påstått att BTT inte finns, helt plötsligt dyker det upp bilder på han, konstigt. Mest konstigt ingen reagerar på det utan bara fortsätter skriva skit, mobbing Vilka ni är det? Jag har aldrig vad jag vet påstått att BTT inte finns. När menar du att det plötligt dök upp en bild? De måste väl varit nära 10 år sedan personen i fråga besökte Chang och hans vänner där det florerade massor av bilder. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 51 minuter sedan, skrev Mankan: Vilka ni är det? Jag har aldrig vad jag vet påstått att BTT inte finns. När menar du att det plötligt dök upp en bild? De måste väl varit nära 10 år sedan personen i fråga besökte Chang och hans vänner där det florerade massor av bilder. Blir lite fundersam, läser vi i samma forum eller läser du bara några inlägg i varje tråd men förstår dom inte. För 10 år sen var jag inte med, dom 5 år jag varit med har det skrivits spaltmeter om Btt,s existens eller inte. Har du missat det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Övar på slipsknut, det börjar nämligen närma sig... Kör med en enkel windsor 😄 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 2 minuter sedan, skrev Nineteen68: Övar på slipsknut, det börjar nämligen närma sig... Kör med en enkel windsor 😄 Ser ju bra ut, när jag hadde slips varje dag knöt jag den på låret först. Undrar hur många slipsar man har, måste kolla slipslådan nån dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 14 minuter sedan, skrev Boa52: Blir lite fundersam, läser vi i samma forum eller läser du bara några inlägg i varje tråd men förstår dom inte. För 10 år sen var jag inte med, dom 5 år jag varit med har det skrivits spaltmeter om Btt,s existens eller inte. Har du missat det Jag blir också lite fundersam. Du förstår väl att MPR inte är en individ va? Det är nog ganska få som påstått att BTT inte finns och jag är definitivt inte en av dem. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Kaffe latte hos favoritdottern.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 3 timmar sedan, skrev Nineteen68: Övar på slipsknut, det börjar nämligen närma sig... Kör med en enkel windsor 😄 Duger gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 24 minuter sedan, skrev ellim63: Kaffe latte hos favoritdottern.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 Ser mysigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Ser mysigt ut. Tack, ja hon bor jättefint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 (ändrad) "Kokar" Julskinka! Klart om knappt 15 timmar... Första Sous vide matlagningen för mej. Skinkan var fryst vid inköp och har tinats 4 dygn i kylskåpet. Satt temperaturen på 65 grader och tiden på 15 timmar. Grytan står på en isolerande skärbräda och aluminium folien isolerar uppåt. Att "isolera med folie" låter kanske fel, men den blanka ytan strålar ut väldigt lite värme, samma med den blanka grytan. I morgon griljerar jag skinkan, sen blir det provsmakning! @L64 hoppas du noterar 2! st popcornmaskiner i bakgrunden! MVH Ändrades November 21, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Ett glas matlagningsvin... fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 5 timmar sedan, skrev ellim63: Kaffe latte hos favoritdottern.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 Asså, om Krokodilägget har valt att pröva sina vingar och skaffa eget boende i Svedala, så kanske ni inte skall ockupera hennes bostad i tid och otid......... 💙 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Asså, om Krokodilägget har valt att pröva sina vingar och skaffa eget boende i Svedala, så kanske ni inte skall ockupera hennes bostad i tid och otid......... 💙 💙 Favoritdottern håller med fullt och fast... fast vi hade ett ärende idag. skåpet som hon ska ha som tv-bänk saknade en lucka som vi fixade i veckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 Den här kan jag rekommendera, saffransbulle på Espresso house. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 Urk tråkigt, men nu är det gjort. Ser ut som att kupéfiltret i alla fall var i behov av pension........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 Då var garaget städat så Röda faran 2.0 får plats när snön kommer..⛄ Åsså ställde vi in det sista i växthuset, det enda som finns kvar att göra i trädgården är eventuellt lite lövkrattning och så måste vi köpa fågelmat! 🐦💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 (ändrad) Säsongens första Julskinka! 14,5 timmar med 65 grader i Sous vide, i original förpackningen, efter att den tinats 4 dygn i kylen. Griljerad och fantastisk god! Testa själva! Smaskens! Tillägg; skivorna var ca 4mm tjocka, precis rätt! Ändrades November 22, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 Spjällat lite🤪 Först lite rubb & dubb. Sen in i ugnen. På med lite hemlig glace och in i värmen igen. Ut ur ugnen. Tada!!! Nu blir det käk🍗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 22, 2020 Dela Inlagd November 22, 2020 (ändrad) Provar min nya arbetsplats. Fick en leverans idag som jag nu har byggt ihop. Efter 8 månader vid köksbordet tycke jag det var läge å köpa ett skrivbord. Ändrades November 22, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu