C-dude Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 Står o tittar ut över slussen Tyvärr så har jag en gammal iphone som bara tar svartvitt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 2 timmar sedan, skrev C-dude: Står o tittar ut över slussen Visst är det en Tesla Roadster som står parkerad utanför järnaffären? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 Glänser fint när den är inoljad mycket fina färger på trädetaljerna har bara några saker kvar avgassystemet, baklyse och fotplattor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 9 minuter sedan, skrev Tapani: Glänser fint när den är inoljad mycket fina färger på trädetaljerna har bara några saker kvar avgassystemet, baklyse och fotplattor Fan, den blir ju riktigt snygg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 44 minuter sedan, skrev Alarik: Fan, den blir ju riktigt snygg! Jag har gjort några andra bara i trä och en i bambu nu när jag bor i Thailand choppern i stål gjorde jag i sverige 1992 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 Dagens Tavla var arkiverad så jag får väl hänga upp inlägget här slängt upp några av våra tavlor i nya lägenheten. Blev väl inte helt perfekt men får duge åt dönickarna som bor här / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Dagens Tavla var arkiverad så jag får väl hänga upp inlägget här slängt upp några av våra tavlor i nya lägenheten. Blev väl inte helt perfekt men får duge åt dönickarna som bor här / Enis Jättefint Enis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Fixade avgassystemet nu på morgonen nu är triken snart färdig så nu ska jag planera nästa slöjdning det blir en kniv till barnhemmet i Udon Thani som kommer att säljas på auktion när den är färdig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Så har vi fått upp lite väggar. 6mm tjocka och fruktansvärt enkla att mata upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Vi skall gå ut på restaurang. frugan är misstänksam gäller att grunda tror nog de inte serverar ris.... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Å här sitter jag och bakar.. Skjuts in i ugnen! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Gjort en minijulskinka, fast och god (lite som en gogodansarröv....🙉). Känner mig helnöjd🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 On 2020-11-12 at 05:20, skrev Tapani: Framskärm på gång sen gjorde jag framlyset nästa blir fotplattor och styre Har ju varit oerhört imponerad av dina byggen och hur du hur har tålamodet att hålla på med slöjdandet......... MEN, jäklar vad jag blev imponerad av tumnagelskötseln.......... 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 Snart hemgång, den där får någon annan lasta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag och bakar.. Skjuts in i ugnen! 💕 Ja, hela köket luktar säkert rejält av @ellim63s bak. Ändrades November 13, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 13, 2020 Dela Inlagd November 13, 2020 20 minuter sedan, skrev Alarik: Ja, hela köket luktar säkert rejält av @ellim63s bak. Usch.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har ju varit oerhört imponerad av dina byggen och hur du hur har tålamodet att hålla på med slöjdandet......... MEN, jäklar vad jag blev imponerad av tumnagelskötseln.......... 💙 Jag behöver inte klippa tum och pekfingernaglarna de kapas när jag slipar alla småbitarna i bandslipen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Börjat med en fulltångekniv som jag formar till från en större köttkniv i rostfritt av märket Kiwi som har bra stål i sina knivar jobbigaste var att göra de två hålen för nitarna det gick inte att borra så jag fick slipa upp dom med diamant slipstift det tog nästan två timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 On 2020-11-11 at 12:49, skrev Surin P3: Det kommer bli kombinerat fyllerum och bakfyllerum. Man får inte vara dum... Är det inte lite väl ambitiöst med att bygga fyllerum åt dig? Vad jag minns så är du helt nöjd med ett cykelställ Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Höstpyntar hos favoritdottern! 💕 🇸🇪 🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 2 timmar sedan, skrev Tapani: Börjat med en fulltångekniv som jag formar till från en större köttkniv i rostfritt av märket Kiwi som har bra stål i sina knivar jobbigaste var att göra de två hålen för nitarna det gick inte att borra så jag fick slipa upp dom med diamant slipstift det tog nästan två timmar Blir säkerligen ett mästerverk åter igen..... Bara älskar dina hantverk.......👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Fjollar till det idag igen med ett fotbad..... Fan va fötterna luktar........😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 53 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fjollar till det idag igen med ett fotbad..... Fan va fötterna luktar........😂 Nja, fötterna är ju i badet så det är nog något annat som luktar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 (ändrad) Frugan leker med plockepinn från Ikea.. 😄 Och jag och favoritdottern fixar lördagsmiddagen.. Skjuts in i ugnen! Ändrades November 14, 2020 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Äsch det är för mycket för att förklara hur som helst.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu