Bibben Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Har du inte plats för en tvättmaskin i din lgh? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 On 2020-11-05 at 08:49, skrev Fritz: Passerar världsmetropolen Bastuträsk. Där har man alltför många gånger blivit utringd mitt i natten för att mixtra med trådarna i källaren på stationshuset... Inga bra minnen kommer ihåg en gång för två år sedan. Det var mörkt kvällen snö och så klart signalfel i bastuträsk. Likt en brandman satte jag på mig mina orangea kläder och skyndade rask de ca 20 milen jag hade framför mig tillsammans med min kollega. Två timmar sedan anlände vi. Hela det redan försenade "av andra skäl stockholmståget passagerare befann sig i väntsalen packade som sillar och jag tror dem förstod att det var vi det väntades på och i deras blickar fann jag bara hat, mord och ilska likt jag aldrig sett förut.. Men vi fixade det efter om och men och ersättningsbussarna fick vända hemåt igen..... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Snart så e man förhoppningsvis på ett plan mot värmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Känns lyxigt med Aroma äpplen från trädgården! 💕 Paj på G! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 3 timmar sedan, skrev Bibben: Har du inte plats för en tvättmaskin i din lgh? Klart jag har men om jag betalar min hyra där tvättstuga ingår, så tänker jag fan inte höja mina räkningar med extra elräkningar och dessutom är tvättstugan i huset jäkligt bra, trots att jag hatar att tvätta....... Fyra stora och toppmoderna tvättmaskiner från Miele, två stora och lika fina torktumlare från samma tillverkare samt ett stoooort torkrum som rymmer det mesta...... Nä, jag fortsätter hellre att I-landsklaga lite på MPR........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Klart jag har men om jag betalar min hyra där tvättstuga ingår, så tänker jag fan inte höja mina räkningar med extra elräkningar och dessutom är tvättstugan i huset jäkligt bra, trots att jag hatar att tvätta....... Fyra stora och toppmoderna tvättmaskiner från Miele, två stora och lika fina torktumlare från samma tillverkare samt ett stoooort torkrum som rymmer det mesta...... Nä, jag fortsätter hellre att I-landsklaga lite på MPR........ Nu betalar jag hyra till mej själv men skuule aldrig boka en tid för tvätt, bodde jag i en lägenhet var det första om det gick in med en tvättmaskin, hatar att tvätta du gör väl inget maskinen sköter tvätten, latruska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 23 minuter sedan, skrev Boa52: Nu betalar jag hyra till mej själv men skuule aldrig boka en tid för tvätt, bodde jag i en lägenhet var det första om det gick in med en tvättmaskin, hatar att tvätta du gör väl inget maskinen sköter tvätten, latruska Varför hyr du av dig själv, och hur mycket betalar boa?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 59 minuter sedan, skrev Boa52: Nu betalar jag hyra till mej själv men skuule aldrig boka en tid för tvätt, bodde jag i en lägenhet var det första om det gick in med en tvättmaskin, hatar att tvätta du gör väl inget maskinen sköter tvätten, latruska Jösses.......... Kanske ett nytt världsrekord i konstiga inlägg från din sida idag....... Men det gör inget, jag tycker om dig precis som du är........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Jösses.......... Kanske ett nytt världsrekord i konstiga inlägg från din sida idag....... Men det gör inget, jag tycker om dig precis som du är........💙 Tveksamt på sista raden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 47 minuter sedan, skrev hamnoi: Varför hyr du av dig själv, och hur mycket betalar boa?? Jag har ett ett litet lån som jag betalar av på, fastigheten är min så jag betalar en liten hyra till mej själv. När lånet är bet är fastigheten min utan hyra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 12 minuter sedan, skrev Boa52: Jag har ett ett litet lån som jag betalar av på, fastigheten är min så jag betalar en liten hyra till mej själv. När lånet är bet är fastigheten min utan hyra Ok, är det inte bättre att du amorterar mer istället för att betala hyra till dig själv. Blir väl skatt på uthyrningen dessutom. Du må vara utan hyra men utan fasta kostnader blir du inte. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 Nu är livet rättvist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 Första gången triken står på egna hjul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 Ute på en uppfriskande cykeltur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 10 minuter sedan, skrev M33: Ute på en uppfriskande cykeltur Du är för tidigt ute..... Hemmakväll öppnar inte förrän kl. 11:00...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Du är för tidigt ute..... Hemmakväll öppnar inte förrän kl. 11:00...... Helvete, borde kollat det innan såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 Frugan e o hämtar Black Dragon i Bkk efter att den varit på 2 dagars SPA retreat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 Dags att riva upp asfalten med mina svarta dubbdäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 7, 2020 Dela Inlagd November 7, 2020 (ändrad) Preppar middag....... Skall testa denna tänkte jag..... Å den skall grillas i min....... Som jag hittills är oerhört nöjd med...👏 Har penslat kycklingen med lite olivolja samt kryddat lite extra med rosmarin........ Har inte bestämt mig exakt vilken form av tillbehör ännu men kantarellsås blir det och ngn form av potäter....... Ändrades November 7, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 Sadel och flak klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 Käkar tårta. Väldigt hemgjord. Grattis till alla som är, har varit eller kommer bli - farsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 Promenerar till lokala snabbköpet och tillika slaktaren på vägen dit en mask som gör nytta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 Triken ser bättre ut när det kommer på lite delar men mycket återstår ännu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 Trycker en Palle på.Retro/Fridhemsplan och väntar in jakten på Guldet. 4 matchbollar för mitt kära MFF. Smockat med Malmö fans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 8, 2020 Dela Inlagd November 8, 2020 14 minuter sedan, skrev 65Selander: Trycker en Palle på.Retro/Fridhemsplan och väntar in jakten på Guldet. 4 matchbollar för mitt kära MFF. Smockat med Malmö fans Skål och grattis🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu