Tallviking Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 Kollar på WTCR och sippar på en god Calvados Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 20 timmar sedan, skrev Enis: enis Att det är en Philips ger pluspoäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 On 2020-10-24 at 11:22, skrev hamnoi: Pustar ut på soffan efter några få timmars nattsömn😂 Tar på krafterna när dottern ska bäras ut o rastas varannan timma. Men nu snarkar Nelly gott o då ska pappa med passa på. Hur länge tar det innan dom klarar en hel natt ?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 Får se hur det här blir...... Marinerat med honung & chili (bl.a.)....... Skall köras på låg temp i ugnen några timmar tänkte jag..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 Är på Engelen och lyssnat på visor från en bekant från Funäsdalen. Nu ett nytt gäng som kör Covers på Dylan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev bambam: Hur länge tar det innan dom klarar en hel natt ?. Vet inte😂 Men inatt blir det en utgång o nästa helg räknar jag med att hon sover/håller sig i 6h ivf. Ändrades Oktober 25, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2020 Dela Inlagd Oktober 26, 2020 Väntar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 En sån dag idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 Har precis tagit emot ett paket från Lazada för att kunna koppla mobilen till TVn. Ska testa om en stund men jag brukar ha "otur" med elektronikprylar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 6 minuter sedan, skrev Captain Morgan: Har precis tagit emot ett paket från Lazada för att kunna koppla mobilen till TVn. Ska testa om en stund men jag brukar ha "otur" med elektronikprylar. Har en sån. Den funkar klockrent. Jag castar mest viaplay. Men allt som är castingförberett funkar bra (svtplay, annan streaming mm). Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 Gjorde färdigt den asiatiska dolken idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 1 hour ago, frogfish said: Har en sån. Den funkar klockrent. Jag castar mest viaplay. Men allt som är castingförberett funkar bra (svtplay, annan streaming mm). Lycka till! Fick igång den efter att ha laddat ner en app i mobilen, funkar bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 Usch.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 On 10/27/2020 at 10:51 PM, ellim63 said: Usch.. 😄 Usch ja, men det är bara att bita ihop. Har släpat ut klädhängaren på terrassen igen. Där åker jag skidor i +28 C på blodtrycksdoktorns order. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 Frugan gillar rejäla grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 Tjock vinterjacka, men barfota i flipflop...🙄 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 2 timmar sedan, skrev norris55: Tjock vinterjacka, men barfota i flipflop...🙄 Ja så är hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 Gratisfika på Toyota, Gävle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 1 minut sedan, skrev rolba: Gratisfika på Toyota, Gävle. Ny Previa på gång? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 19 minuter sedan, skrev Enis: Ny Previa på gång? enis Nä, nån måtta får de va.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Håller avståndet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Börja med en modell av en trike idag köpte lite material av möbeltillverkaren och gjorde färdigt hjulen till den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2020 Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Inser att det är dyrt då lätt synfel går i arv... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2020 Dela Inlagd Oktober 31, 2020 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev Tapani: Börja med en modell av en trike idag köpte lite material av möbeltillverkaren och gjorde färdigt hjulen till den Fantastiskt intressant att se dina skapelser, du borde ha en egen tråd för dem. Ändrades Oktober 31, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2020 Dela Inlagd Oktober 31, 2020 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Fantastiskt intressant att se dina skapelser, du borde haven egen tråd för dem. Så får man inte säga, då folk kan bli ledsna. Fast å andra sidan så tror jag att Tapani klarar av att inte läsa som fan tollkar bibeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu