Swift 4X4 Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 On 2020-10-20 at 16:50, skrev Kötthandlarn: Väntar på att fet uppdatering av w10 skall bli klar......😠 Microsoft har noll koll på vad som är "en stund"...... Just nu är vi uppe i minst 38 stunder, 73 straxar och minst 143 ögonblick..... Då är det bara uppe i 22 procent hittills......😂 Uttrycket en stund kommer från tyska EINE STUNDE som betyder en timma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 2 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Uttrycket en stund kommer från tyska EINE STUNDE som betyder en timma Den som väntar på något gott, kan ta sin fru till sovrummet och vänta där, Gammalt ordspråk... En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 (ändrad) Jag vill tacka sossarna som har givit mig så många fina stadskärnor. (gracias por la vida) Ändrades Oktober 23, 2020 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 Tar hand om dottern❤️🐶 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 Ohhh, vår Atackpudel fick somna in i måndags då hon hade cancer överallt, gick från jättebra till inte vilja gå på 2 månader. Känns då jag ser bilderna som ni lagt ut. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 7 timmar sedan, skrev clion: Ovanligt tomt på planet så du kan ju leta upp nått i mitten och ta dig en lutare Det var säkert möcke folk bakom skynket. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 1 timme sedan, skrev Nicholas: Jag vill tacka sossarna som har givit mig så många fina stadskärnor. (gracias por la vida) Vänster, sedan höger och typ två kvarter kan du bli avslappnad .... har jag hört av en kompis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 2 timmar sedan, skrev scorpio63: Ohhh, vår Atackpudel fick somna in i måndags då hon hade cancer överallt, gick från jättebra till inte vilja gå på 2 månader. Känns då jag ser bilderna som ni lagt ut. Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon. Det har gått drygt 10 år, nu tog det slut. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 23, 2020 Dela Inlagd Oktober 23, 2020 15 minuter sedan, skrev hamnoi: Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon. Har en golden som vi fick efter 4 månader men hon har anpassat sig förvånartvärt sig bra. Lite orolig i början, men det gick över och nu storms trivs hon tillsamans med vår 6 år gamla (thai schäfer). Ge dom bara kärlek så klarar dom sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Min tomma brunchtallrik. Frugan fyller på med jansons. ( den va förbaskat god, nästan så att jag vill tungsläta kocken ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Pustar ut på soffan efter några få timmars nattsömn😂 Tar på krafterna när dottern ska bäras ut o rastas varannan timma. Men nu snarkar Nelly gott o då ska pappa med passa på. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Det får bli en mysig hemmakväll framför TVn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Gluttar på El Clásico och bälgar öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 5 timmar sedan, skrev hamnoi: Pustar ut på soffan efter några få timmars nattsömn😂 Tar på krafterna när dottern ska bäras ut o rastas varannan timma. Men nu snarkar Nelly gott o då ska pappa med passa på. Sötnos Nelly!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Funderar på o ta mig en stänkare,, Funderat klart,, Den e leeeeeen o gooooo C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Mortlar lite rosmarin och timjan..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Fräser bacon, champinjoner, rödlök och vitlök...... Luktar gott i köket nu....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 Missade några steg här nu i rapporteringen...😉 Men tidigare fräs lades åt sidan för att jag skulle fräsa strimlat nötinnanlår och sedan pytsades grädde, soja, oxfond, konjak, rosmarin, timjan och bladpersilja ner i pannan och nu får det puttra ett tag...🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Missade några steg här nu i rapporteringen...😉 Men tidigare fräs lades åt sidan för att jag skulle fräsa strimlat nötinnanlår och sedan pytsades grädde, soja, oxfond, konjak, rosmarin, timjan och bladpersilja ner i pannan och nu får det puttra ett tag...🙏 Nu skall bacon/champinjon/rödlök och vitlöksfräset vändas ner i pannan och puttra lite till innan pastan vänds ner och får koka klart i såsen, som sig bör.....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nu skall bacon/champinjon/rödlök och vitlöksfräset vändas ner i pannan och puttra lite till innan pastan vänds ner och får koka klart i såsen, som sig bör.....😋 "There she blows"........😂 Snart blir det "krubb" hoppas jag.😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2020 Dela Inlagd Oktober 24, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: "There she blows"........😂 Snart blir det "krubb" hoppas jag.😋 På med lite grönt MR fyra nyanser av brunt 😘😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 Kommer kännas i ryggen ( å resten av kroppen imorgon ....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 25, 2020 Dela Inlagd Oktober 25, 2020 (ändrad) tittar på (strax) invigningen av Guldbron, som startar 11.00 om 16 minuter: https://guldfestslussen.se/stream.html Ändrades Oktober 25, 2020 av Amigo Bild Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu