Jive Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 1 timme sedan, skrev Fritz: Förbereder mig för det som komma skall Hoppas Thailand öppnar upp snart, så du slipper skotta snö hela vintern. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Det blev ett par kex som nattvickning... Åsså plockades söndagsmiddagen fram från frysen.. Frågan är vad blir det för mat? 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 14 timmar sedan, skrev Fritz: Förbereder mig för det som komma skall Och nu har det börjat. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 59 minuter sedan, skrev Fritz: Och nu har det börjat. Har du servat snöslungan verkar behövas snart, kommer nog snö här också idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev Boa52: Har du servat snöslungan verkar behövas snart, kommer nog snö här också idag Har ingen snöslunga, det finns bättre grejer Ändrades Oktober 18, 2020 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 2 timmar sedan, skrev Fritz: Och nu har det börjat. Ni skulle ha stannat i sörlandet.😉😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Släppt ut frugan och fru måne i svampskogen.. 🇹🇭💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Gofika och biltvätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Dricker bira på 3029m höjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Är ute på jobb vid Rensjön norr om kiruna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Jagar löv i halv storm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 8 minutes ago, kenneth073 said: Är ute på jobb vid Rensjön norr om kiruna Jobbar du åt Järnvägen eller LKAB? Min far bodde i Kiruna tills han gick bort för 5 år sedan. Han var spårsvetsare och innan vägen så var han stationerad i Abisko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 43 minuter sedan, skrev 65Selander: Jobbar du åt Järnvägen eller LKAB? Min far bodde i Kiruna tills han gick bort för 5 år sedan. Han var spårsvetsare och innan vägen så var han stationerad i Abisko Jobbar åt en järnvägsfirma och är tillfälligt häruppe, jobbar mellan Riksgränsen och Kiruna. Fantastiskt vackert landskap här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Shoppar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Ser att jag varken behöver snöslunga eller hjullastare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Provkör svärsonens nya leksak, fan så kul om än lite svårmekad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 28 minuter sedan, skrev Captain Morgan: Ser att jag varken behöver snöslunga eller hjullastare. Jag har också sådana temperaturer. Så jag undviker snöslunga och maskiner, då det river upp parketten något fruktansvärt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Provkör svärsonens nya leksak, fan så kul om än lite svårmekad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 4 timmar sedan, skrev ellim63: Gofika och biltvätt! Apropå biltvätt.... Jag hade en gång en fin Saab 9000 CSE med en massa lull-lull. Bland annat en elantenn som kom fram när man slog på stereon. Min flickvän (och senare fru) fick för sig att lyssna på musik i biltvätten. Ja, man kan ju gissa resten. 😂 Det skulle vara kostsamt att reparera så jag beställde en ny specialantenn som skulle monteras på insidan av vindrutan i bilen. När paketet kom lät jag det stå vid ytterdörren 2-3 veckor tills jag samlat ork att montera den. Paketet borta, och jag frågar henne om hon sett det? -Ojsan, jag trodde det var sopor så det har jag kastat....... Tjejer är inte som vanliga grabbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Groggar på balkongen i fantastiskt väder Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Att man aldrig kan få vara ledig och vila en stund.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 19, 2020 Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Vandrar runt lite i Salzburg och plötsligt så hittar man ett bryggeri med självrunnen märzen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 19, 2020 Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Tröstsuper. Sjukt uselt att tappa 2-0 borta mot Djurgården på några minuter, Malmö har fortfarande gott slagläge för guldet #MalmöFF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 19, 2020 Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Älg jakt lite norr om Åre, Vackert så in i hel,,,vete.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20, 2020 Dela Inlagd Oktober 20, 2020 (ändrad) Slängt in väskan på hotellet vid Frankfurts flygplats och nu en öl. Ändrades Oktober 20, 2020 av 65Selander felstavningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu