L64 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Kollar benutrymmet Kan inte folk gå ombord och sätta sig ner nu så vi kommer iväg...vill ha en GT eller 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 1 hour ago, L64 said: Kollar benutrymmet Kan inte folk gå ombord och sätta sig ner nu så vi kommer iväg...vill ha en GT eller 2 Sitter du i pöbel, har bättre här på tågena runt Tyskland, Österrike 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Går ut med min återvinningspåse..stinker som bara fan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 On 2020-10-09 at 10:31, skrev Soengsang: Lazada briljerar. Jag sitter och klickar på Lazada ibland när jag är i Thailand. Efter ett par dar står postens mc-bud utanför grinden och tutar. Det har funkat klockrent varje gång. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 2 timmar sedan, skrev L64: Kollar benutrymmet Kan inte folk gå ombord och sätta sig ner nu så vi kommer iväg...vill ha en GT eller 2 TAR du en för HC åxå? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Försöker se Bright På framtiden i denna ledsamma stund enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Går ut med min återvinningspåse..stinker som bara fan. Ett litet tips i all välmening........ När man bor i ett ensamhushåll, så är det helt OK att slänga kompostpåsen innan man har nått fyllnadsgränsen på påsen. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ett litet tips i all välmening........ När man bor i ett ensamhushåll, så är det helt OK att slänga kompostpåsen innan man har nått fyllnadsgränsen på påsen. Inte lätt n If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 9 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Inte lätt n Ja vet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Kämpar på inför morgondagens flyg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Går ut med min återvinningspåse..stinker som bara fan. 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ett litet tips i all välmening........ När man bor i ett ensamhushåll, så är det helt OK att slänga kompostpåsen innan man har nått fyllnadsgränsen på påsen. Man kan ju göra som jag man viker ner påsen under strecken.... tyvärr så hjälper inte det för när det når den bredden så viker frugan upp och fyller på ett par decimeter till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 1 minut sedan, skrev L64: Kämpar på inför morgondagens flyg Jäklar va du verkar lida alla helvetes kval........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ett litet tips i all välmening........ När man bor i ett ensamhushåll, så är det helt OK att slänga kompostpåsen innan man har nått fyllnadsgränsen på påsen. Inte så lätt när man är slö och efterbliven...men jag fick mig en liten funderate nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jäklar va du verkar lida alla helvetes kval........ Gubbe, jag har ett helvete nu 😄 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 39 minuter sedan, skrev Enis: Man kan ju göra som jag man viker ner påsen under strecken.... tyvärr så hjälper inte det för när det når den bredden så viker frugan upp och fyller på ett par decimeter till enis Eller som mig som inte sorterar. Vill inte bidra till att det skeppas o körs lastbilar med sopor till Sverige😜 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Första isskrapet för 15 minuter sen, blir en lång vinter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 22 timmar sedan, skrev ellim63: Lunchbesök idag, skjuts in i ugnen! Har hört att många skär ner personal nu för tiden men du har tydligen skurit ner gästerna. 🤣😇😉😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Lajv å direkt som det heter Fantastisk flygplansmat o dryck Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Kasst utbud, tonic vatten e slut så det får bli bitter-dryck till bommbäj Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 19 timmar sedan, skrev audirs2: TAR du en för HC åxå? Nä, känns inte rätt att dricka sprit till hans ära. Däremit en grogg nu på den lilla balkongen i väntan på en kollega som landar om 40 minuter. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 (ändrad) dubbelpost tydligen Ändrades Oktober 17, 2020 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 47 minuter sedan, skrev L64: Nä, känns inte rätt att dricka sprit till hans ära. Däremit en grogg nu på den lilla balkongen i väntan på en kollega som landar om 40 minuter. Jag fattar vad du menar om HC och tänkte tanken innan jag startade tråden om Gravöl igår. Men så dags att ta bort den nu, och jag erkänner att jag fick en eller två gravöl för många igår. "Gjort är gjort, om än i bruna byxor"... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Förbereder mig för det som komma skall Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Fjollar till det med ett fotbad idag..... Fötterna luktar inte mumma när de är instängda i arbetarkängor hela dagarna nu för tiden........😉 Tur att man hade en rejäl målarhink hemma, annars vet jag inte hur jag skulle kunna få plats med "längdskidorna"........😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Sköljer ner resdammet. Färdades typ 80 meter till nästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu