Tapani Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 1 timme sedan, skrev 65Selander: Är uppe i Tysklands högsta berg. Zugspitz 2962 m Promenerade du upp som jag gjorde i Nepal 1998 Kala Patthar 5545 möh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 6 timmar sedan, skrev Enis: på luftvägs mottagningen med frun enis Blev inget hydroxiklorokin utan vi får hålla till godo med vad skall man ha för groggvirke? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 21 minuter sedan, skrev Enis: Blev inget hydroxiklorokin utan vi får hålla till godo med vad skall man ha för groggvirke? enis Det är det där som är groggvirket Blanda med valfri sprit 50/50 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 21 minuter sedan, skrev Enis: Blev inget hydroxiklorokin utan vi får hålla till godo med vad skall man ha för groggvirke? enis Om det är vad jag tror att det är så är det rena knock-out pillret för mig. Vet inte om det beror på att det är starka grejor eller om jag är lättpåverkad. Kanske både och... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Lite Ben&Jerry å en liten Rum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 5 hours ago, Tapani said: Promenerade du upp som jag gjorde i Nepal 1998 Kala Patthar 5545 möh Respekt 5+ till dig men jag satt i dödsfälla när tåget de sista kilometrarna snirklade sig upp inne i berget 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 hamnar lite fel men ang dödsfällan. Sök på Kapruns tunnel när allt gick åt helvete. Häftigt iaf att som @tapani orkat klättra, jag lämnade kängor mm hemma men fick med mig luva och handskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Saltar in några kilo lax för kallrökning om par dagar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 15 timmar sedan, skrev Enis: på luftvägs mottagningen med frun enis Alergisk mot svamp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Inspekterar julgodiset som landade i brevlådan idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 11 timmar sedan, skrev wavis: Saltar in några kilo lax för kallrökning om par dagar.. Blir det typ Najadlax? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 1 timme sedan, skrev Fredman: Blir det typ Najadlax? Ja något åt det hållet på denna biten . Kör olika brunsocker och salt på bitarna. Men i slutändan när man lakat ut bitarna och rökt är det inte så stor skillnad på de olika bitarna efter två dygn vaccat. Denna gången har jag skrivit upp exakt mängd på ingredienserna brukar slarva med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 19 timmar sedan, skrev Tapani: Promenerade du upp som jag gjorde i Nepal 1998 Kala Patthar 5545 möh Men det var väl ett roligt namn på ett berg, hur uttalas det Kalla Pattar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Drar en öl vid Olympiabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Ett gäng bilmekaniker som vill lära sig av mästaren denna vecka 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 (ändrad) Nyss nerkommen från Berggasthof Eckbauer Ändrades Oktober 7, 2020 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 6 timmar sedan, skrev wavis: Ja något åt det hållet på denna biten . Kör olika brunsocker och salt på bitarna. Men i slutändan när man lakat ut bitarna och rökt är det inte så stor skillnad på de olika bitarna efter två dygn vaccat. Denna gången har jag skrivit upp exakt mängd på ingredienserna brukar slarva med det. Låter gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Precis kört kålpudding till Jaktlaget som skall bjudas på söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Lazada is da shit.. @Boa52 vad säger du? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Bakat lite frukostbröd till lärlingarna🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Lazada is da shit.. @Boa52 vad säger du? Jag vet vad du ska göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Snart är hojen färdig gjorde sadlarna idag på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 1 minut sedan, skrev Tapani: Snart är hojen färdig gjorde sadlarna idag på morgonen Fantastiskt trevligt, har du mer bilder på tidigare skapelser? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 13 minuter sedan, skrev Tapani: Snart är hojen färdig gjorde sadlarna idag på morgonen The sidecar is wooden, the seat is wooden, everything is wooden. Did it start? No it wooden start. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 26 minuter sedan, skrev Soengsang: Fantastiskt trevligt, har du mer bilder på tidigare skapelser? Jag är egentligen en knivslöjdare men marknaden på egentillverkade knivar är inte stor här i Thailand så jag gör lite annat ibland för att hålla igång handarbetet. Den blå choppern gjorde jag i Sverige de andra har jag fixat här bambu choppern och Hot rodden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu