Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Suprise 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Ärligt talat #fuckfuruforlife Dark @M33 I will stand on your side and together we will crush the Furuorder. Sid Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Nu har jag sparat bilden som ligger på sneddan, får se hur den blir nu då Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 46 minuter sedan, skrev audirs2: Nu har jag sparat bilden som ligger på sneddan, får se hur den blir nu då Nu ser den bra ut....🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Tar fan en ny bild och vad händer???🤬 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Precis nyss, skrev audirs2: Tar fan en ny bild och vad händer???🤬 Du får vända datorn 90 grader så ser det bra ut👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 1 minut sedan, skrev frogfish: Du får vända datorn 90 grader så ser det bra ut👍 Du menar bildskärmen. Skumt är det för förra månaden så blev bilderna helt ok! Får fråga Swiffe 5+5 hur man fixar? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 29 minuter sedan, skrev audirs2: Du menar bildskärmen. Skumt är det för förra månaden så blev bilderna helt ok! Får fråga Swiffe 5+5 hur man fixar? Öppna bilderna i Windows-programmet "Foton" och klicka på den rödmarkerade bilden för att rotera dom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Gjorde framskärmen idag bara två kvar och klädde sätet i sidovagnen med brunt läder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 59 minuter sedan, skrev Tallviking: Öppna bilderna i Windows-programmet "Foton" och klicka på den rödmarkerade bilden för att rotera dom Brukar lägga in bilder från firman datorn, då blir dom ok utan nått tricksa hit å dit! Gick åxå bra från hemma datorn tills för en månad sedan typ, sedan hände nått! Jag brukar maila bilderna och spara i mappen bilder, före jag gör det så kan jag välja att vända dom åt det håll jag vill, och det är ju inte upp och ner eller till vänster eller till höger!Skall prova lägga in direkt från mobilen åxå! Men jag och NN e ju gamla stenålders så där har vi nog sanningen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Firar kanelbullens dag, latte och en sipp lagrad rom.. . fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Tja, du säger så Leif men nu är det upp till bevis...... Jag är redan nu skeptisk...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Tja, du säger så Leif men nu är det upp till bevis...... Jag är redan nu skeptisk...... Jag åt lasagne från Lidl för ett tag sen, smakade helt okej när jag kryddat till den med svartpeppar och tabasco! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Potatis på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Tar en 1-2 öl innan bingen. Blev lång resa idag först från Bamberg upp till Berlin för att hämta skjortor som jag glömde i torsdags 😈🤡. En resa på ca 2.50h, efter det Berlin-München som tog ytterligare 4.5, ungefär 100mil idag. Jävla tur att det är snabbtåg som piskar på samt att de stannar sparsamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 7 timmar sedan, skrev Enis: Ärligt talat #fuckfuruforlife Dark @M33 I will stand on your side and together we will crush the Furuorder. Sid Enis Inte nog med att man måste vara bland älglusar och fästingar sedan får man rensa skiten också... men en ragu ett par timmar i morgon kanske få en på bättre humör enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 9 timmar sedan, skrev 65Selander: Tar en 1-2 öl innan bingen. Blev lång resa idag först från Bamberg upp till Berlin för att hämta skjortor som jag glömde i torsdags 😈🤡. En resa på ca 2.50h, efter det Berlin-München som tog ytterligare 4.5, ungefär 100mil idag. Jävla tur att det är snabbtåg som piskar på samt att de stannar sparsamt. Att du inte köpte nya skjortor eller var dom i guldlamé Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 2 hours ago, Peolito said: Att du inte köpte nya skjortor eller var dom i guldlamé En del utav dem är dyra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Det börjar närma sig slutet på bygget nästa blir att göra framgaffeln färdig styret och lyset nu återstår det mest små pilliga jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Jodå nog hamnade man i skogen allt. Tänk att mc folket har slagit sig på skogsbruk 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 2 hours ago, Tapani said: Det börjar närma sig slutet på bygget nästa blir att göra framgaffeln färdig styret och lyset nu återstår det mest små pilliga jobb Mycket pilljobb att få det bra som du har gjort det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 12 minuter sedan, skrev 65Selander: Mycket pilljobb att få det bra som du har gjort det Ja det ligger en hel del arbete bakom när man saknar bandsåg, pelarborrmaskin och svarv men det går om man är envis och tänker igenom hur det ska göras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 på luftvägs mottagningen med frun enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Styre, ljuddämpare, sadlar, vindruta till sidovagn, bromspedal, växelpedal, kickpedal, dekal och bagage räcke till sidovagnen kvar sen tror jag det räcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 (ändrad) Är uppe i Tysklands högsta berg. Zugspitze 2962 m Ändrades Oktober 6, 2020 av 65Selander Felstavning på berget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu