Alarik Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 15 minuter sedan, skrev Rillex: Eller fotboll och hockey. Den bollen eller pucken (bollen kanske man ser men pucken inte alltid). Men det gör ju det hela inte roligare för det. 😏 Korvätning (obs! korv-ätning inte kor-vätning) är en trevlig sport Tror världsrekordet ligger på typ 70 korvar på tio minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 minut sedan, skrev Alarik: Korvätning (obs! korv-ätning inte kor-vätning) är en trevlig sport Tror världsrekordet ligger på typ 70 korvar på tio minuter. Skulle hellre ladda med dyrbar bira och någon form av tilltugg till ett sånt event. 🥳 Än en sparkaboll eller hockey match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 minut sedan, skrev Rillex: Skulle hellre ladda med dyrbar bira och någon form av tilltugg till ett sånt event. 🥳 Än en sparkaboll eller hockey match. Ja, här passar det verkligen med en bir. Dock inte Corona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 3 minuter sedan, skrev Alarik: Ja, här passar det verkligen med en bir. Dock inte Corona. Bara den inte hälls i från en halvmeter å kolsyran försvinner sen ska den var kall också då duger de flesta ljusa öler. 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Käkar på långbro värdshus med gumman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 För femton år sedan flyttade favoritdottern hemifrån första gången, är det den sista svängen nu eller... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Kopplar av efter en lätt arbetsvecka. Som @M33 säger så är ett inställt pass också ett pass. Min halvgalna halvthai till träningspartner hade annat, o resten är nötter på thaiboxningen. Så det fick bli bad o bira direkt😉 Får passa på då vi väntar tillökning om 3v o då är det slut på vilan. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 21 minuter sedan, skrev ellim63: För femton år sedan flyttade favoritdottern hemifrån första gången, är det den sista svängen nu eller... 😄 Grattis till huset! Hur gammal är favoritdottern? Trodde hon var 26-27 men det känns orimligt med tanke på ovanstående🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 24 minuter sedan, skrev hamnoi: Grattis till huset! Hur gammal är favoritdottern? Trodde hon var 26-27 men det känns orimligt med tanke på ovanstående🙈 Tack tror att det blir bra! Trettio år, nyss fyllda. Hon flyttade första gången till Österlen för att gå gymnasiet där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 On 2020-09-30 at 19:32, skrev ellim63: Idag följde jag och frugan med favoritdottern när hon fixade dom sista papperna och fick nycklar till huset hon köpt! Så jag och frugan är otroligt stolta och glada nu! 💕 Så här skrev hon på FB.. Vuxenpoängen fortsätter att ramla in. För 2 månader sedan tog jag min examen och fick därmed min svenska veterinärlegitimation och idag kan jag även stolt titulera mig som husägare! Har precis fått nycklarna till min egna sjönära oas utanför Degerfors ♥️ Får nästan nypa mig i armen när jag tänker på alla timmar jag kommer kunna tillbringa i naturen som går ända in på knuten, fisketurer i båten och bastubad i den vedeldade bastun. Känns som en härlig investering för välmåendet där jag får möjlighet att ladda batterierna efter en givande och fartfylld dag på jobben ♥️ Jag är så tacksam för att livet har fört mig hit och för allt fint stöd jag har från familj och vänner! ♥️ Det där ser riktigt trevligt ut 👍 Om det är nära Degerfors så borde jag veta, är det vid sjön Ölen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 29 minuter sedan, skrev jlh66: Det där ser riktigt trevligt ut 👍 Om det är nära Degerfors så borde jag veta, är det vid sjön Ölen? jajamen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Tittar på på katter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 En till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Nog för att ensamhet är tråkigt, men detta e fan på gränsen.... Verkligen bättre o se på färg som torkar. Säg inte det högt till PD om den här formen av tråkighet, för det är som porr för honom men han är ju golfare också..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Hände lite i dag på morgonen men lite att fixa på den ännu bakluckan, sätet och en vindruta sen är sidovagnen klar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Röker lite högrev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Super andra snygga med en Fässsla Helles. Sista dagen i Bamberg nu, nya tag imorgon vet dock inte vart ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 (ändrad) Passar på när köket är ledigt Kalvköttgryta med höstsvamp och lite annat smått å gott Ändrades Oktober 3, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 På väg till Laughing Duck för en hamburgare och en öl eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Avnjöt en thaifest på templet i Sollentuna. Om en hade covid har 100 det snart. Mycket trångt även om bilden inte visar det. Thaiflaggan var fin mer luft än tyg var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Ibland säger en bild mer än tusen ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Jäklar vad det här ser exklusivt ut..... Det skall jag nog lyckas sabba om en stund.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jäklar vad det här ser exklusivt ut..... Det skall jag nog lyckas sabba om en stund.....😉 Kokinstruktionerna är solklara, så det blir nog inga problem.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Travträff med polarna...men vi varvar med lite corong. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kokinstruktionerna är solklara, så det blir nog inga problem.....😉 Det är bara lite olika förslag på hur man kan äta pastan. Mvh Fransico Bellini 😇😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu