Kötthandlarn Inlagd September 25, 2020 Dela Inlagd September 25, 2020 1 timme sedan, skrev Risifrutti: Helt ok program av SVT. Dom kan nog inte vinkla det på något annat sätt. Växte upp i grannkommunen och kan säga att dom var väl inte så mycket värre än några andra på den tiden, förutom att dom var jäkligt duktiga på musik och skrev bra texter som verkligen fastnade i ens inre och kan fortfarande göra mig tårögd när jag tänker på hur äkta dom var, till skillnad mot Gyllene Tider. Tragiskt är det i alla fall för F&H som gick ett steg för långt och aldrig kunde anpassa sig till ett normalt liv igen. Kärlek..........❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2020 Dela Inlagd September 25, 2020 Tom Yum chokolade enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2020 Dela Inlagd September 25, 2020 Liiik enissee "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 25, 2020 Dela Inlagd September 25, 2020 56 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kärlek..........❤️ Tyvärr så såg dom inte allvarlet i den här låten, utan trummade på i ungdomens odödliga tempo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 11 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kollar på det som jag egentligen skulle ha kollat på igår, då det var premiär...... Men tröttheten satte sitt spår och jag somnade i soffan halvvägs in i dokumentären........ NOICE 40 år är underbart att SVT gör en dokumentär om...... Säga vad man vill om SVT:s totala vänstervridning men när de gör dokumentärer utan politisk agenda är de fullbordsproffs... Man har ju läst boken om NOICE men nu blev det väldigt mycket mer påtagligt vilken tragedi det blev till slut....... Har en kompis som satt på samma behandlingshem som Freddie Hansson och han var tyvärr redan förlorad då men det var än värre med Hasse Carlsson....... Hur som haver, så var NOICE det bandet som gjorde den största musikpåverkan på mig av de svenska band om slog igenom då..... Gyllene Tider blev väl störst om man ser till alla nostalgikonserter men musikaliskt sett, så var NOICE ljusår före.......❤️ Det var en bra dokumentär .... spännande men samtidigt deprimerande över hur det slutade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 Äter frulle efter att ha kört gumman till ett regnigt torg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 (ändrad) Efter mycket testande så fick jag ihop tre hjul till motorcykeln nästa blir att göra framgaffeln Ändrades September 26, 2020 av Tapani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 2 timmar sedan, skrev Tapani: Isracingmaskin. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 (ändrad) Steker bacon (vad annars😉) som skall bli till ngn form av middag idag... Tänker mig typ ingredienserna till en Flygande Jakob fast man "görar" ihop det så det blir "ätamedskedmatidjuptallrik"........😂 Ändrades September 26, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 Fikar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 brölopp i bråviken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: brölopp i bråviken enis Ser ju muntert ut, minst 3 som pillar på mobilen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 24 minuter sedan, skrev Benriach: Ser ju muntert ut, minst 3 som pillar på mobilen... De gör precis som jag ett inlägg om bröloppet 😀 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 On 2020-09-24 at 09:58, skrev rolba: Testar ett för mig nytt pålägg Påminner om det man köper i Thailand men lite mildare i smaken. Från von Lidl Har du testat, @Kenneth4618? Passerar Lidl varje dag och handlar mycket pålägg där. Jagdwurst, Bierwurst samt en del god salami finns där. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 1 timme sedan, skrev Benriach: Ser ju muntert ut, minst 3 som pillar på mobilen... Och en som inte ger dig fingret Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Minglar med no:767 @FANTASY 🤣🤣 Aningen bissart. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Några timmar på morgonen sen var framgaffeln färdig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Nästa blir nog chassit till sidovagnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 14 timmar sedan, skrev Enis: brölopp i bråviken enis Muslimskt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Kickstartar igång skallen efter att bokat sittplats till Berlin i morgon, man vill ju inte resa med pöbeln så man åker 1:a klass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Afrustning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Ska grilla korv med barn och barnbarn om ett par timmar så nu värmer jag upp lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 42 minutes ago, rolba said: Ska grilla korv med barn och barnbarn om ett par timmar så nu värmer jag upp lite. Va fan billigt men skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Botaniserar med favoritdottern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Nuv ÖB har jag dragit några öl med även gamla ÖB har #JagTarBefälet https://t.co/1n3DupupGY https://t.co/g8brrbieN8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu