MickeN Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 29 minuter sedan, skrev M33: Söker tips på större underlägg (eller vad det nu heter) Gärna från något hotell inom Accor så jag kan få dem gratis. Leta i Berlin, mitt tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 On 2020-09-17 at 19:34, skrev Kötthandlarn: Började nästan gråta av glädje när Blåvitt gjorde 1-0 mot FC Köpenhamn just nu........💙 Å fint mål var det också....... Så Finland eller Grekland 🇫🇮 🇬🇷spelade mot Cph ?? 🇩🇰 Vänta jag måste anteckna Kommer från en riktig fotbollsnörd!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Frugan pillar räkor.. Och jag står vid spisen med en glas vitt.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Hälsar på hos mamma och gråter en skvätt.... Ett år av saknad.....😢 💔 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Man kom inte undan idag heller. Bjuder på en naturbild från skogen i Tierp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 (ändrad) 19 timmar sedan, skrev MickeN: Härligt väder idag, sitter på balkongen med en god öl och njuter av livet. Inga bilbränder idag? Ändrades September 20, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 On 2020-09-19 at 10:57, skrev clion: Är på bibban och läser gp Såg det här Tänkte pp Husse direkt vet ej om du varigt där Jodå Clion Klart man har vart hos rakettjejerna, vi tog mopparna upp 4 dagar 80 mil regnade nästan hela tiden och inte fick vi köra på motorvägen så det blev långt att åka, men efter sundsvall orkade vi inte längre så det blev E4 sista halvan, liite läskigt när långtradarna körde om, vi kunde inte hålla mer än 70 km/h. ska se om jag har någon bild kvar Första stoppet 3 km från start växelådsras, bara att byta moppe Framme i Vännäs museum, letade efter B747 men han satt väl på kammarn På väg hemåt igen, nya höga kustenbron repareras igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Lite kvalitetstid med frugan. En Budvar o Glenlivet smakar alltid mumma! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Nyss hemkommen från Hua hin, nästa backpacking går mot pattis. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Skördat äpplen av sorten Aroma.. Och nu en finöl i det sköna höstvädret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Steker blandad svamp..... Skall bli lite lunchlådegryta till frysen idag.....🙋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Jag och favoritdottern pysslar i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Skjuts in i ugnen.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 Strömlöst här hemma, orkar inte klippa gräset. TV funkar i husbilen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 On 2020-09-19 at 10:49, skrev samet: Det är bara för att han inte kan skiljas från sin manpurse som man måste lägga upp på hatthyllan om man sitter bulkhead. Ja, det är en bidragande orsak. Den andra orsaken är att det inte går att sträcka ut benen lika bra och sitta på tvären då dessa armstöd är ivägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 22, 2020 Dela Inlagd September 22, 2020 Två timmars plockning. Med lite tur kommer man hem i hyffsad tid idag😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2020 Dela Inlagd September 22, 2020 (ändrad) Man vart ju tvungen till att provpaddla lite också och den känns väldigt stabil inomskärs...... Man har ju hört talas om bryggseglare men vardagsrumspaddlare kan vara ngt nytt.....😂 Dessutom verkar kajaken ha övernattningsegenskaper också......🙋 Ändrades September 22, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 23, 2020 Dela Inlagd September 23, 2020 Jag ska börja göra en trämodell av en Ural kopia av den tyska BMW R71 från 1938 har ägt en själv men det var en CHANG JIANG 750cc https://sv.wikipedia.org/wiki/IMZ-Ural Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2020 Dela Inlagd September 23, 2020 On 2020-09-18 at 13:05, skrev rolba: Fredag idag, då får man tulla på lagret. Det är sen gammalt. @Enis Blir nog bra det här. Klokt att inte förevisa tillbehören, det hade du annars kanske fått "äta upp" under lång tid.... 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 23, 2020 Dela Inlagd September 23, 2020 Garagefika hos en polare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 23, 2020 Dela Inlagd September 23, 2020 Inventerar 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 24, 2020 Dela Inlagd September 24, 2020 Fortsätter med min Ural kopia jag håller på med ramen till motorcykeln hoppas få den färdig idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 24, 2020 Dela Inlagd September 24, 2020 Ramen börjar vara klar nu börjar jag med hjulen sedan blir det framgaffeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 24, 2020 Dela Inlagd September 24, 2020 Jobbar😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 24, 2020 Dela Inlagd September 24, 2020 Testar ett för mig nytt pålägg Påminner om det man köper i Thailand men lite mildare i smaken. Från von Lidl Har du testat, @Kenneth4618? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu