Kentan Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 (ändrad) Blir alltid lika fascinerad när går förbi vilka byggen dom lyckas få till. Ändrades September 17, 2020 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 Började nästan gråta av glädje när Blåvitt gjorde 1-0 mot FC Köpenhamn just nu........💙 Å fint mål var det också....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Började nästan gråta av glädje när Blåvitt gjorde 1-0 mot FC Köpenhamn just nu........💙 Å fint mål var det också....... Å lika ledsen blev jag nu när danskjävlarna kvitterade.......🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 50 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å lika ledsen blev jag nu när danskjävlarna kvitterade.......🤬 Ledsen ska du inte vara, det finns bara ett svenskt lag som rår på FCK och du vet vilket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Började nästan gråta av glädje när Blåvitt gjorde 1-0 mot FC Köpenhamn just nu........💙 Å fint mål var det också....... Synd de inte höll ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Fredag idag, då får man tulla på lagret. Det är sen gammalt. @Enis Blir nog bra det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Dags att fixa vinterplatsen till husbilen, tur att man har lite tomt över. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 On 2020-09-17 at 16:19, skrev Soengsang: Bulkhead is da shit. Du är ju helt bortkollrad. Våga vägra bulkhead! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 (ändrad) Klämmer en bira och skrattar åt bonden som försöker dra upp en liten segelbåt. Nåja imorgon är det min tur att skämma ut mig. Ändrades September 18, 2020 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Metalock jobbar på med sprickor i motorblock, blir dyrt detta för oss skattebetalare. För min del lite give and take. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Efter en 60 timmars vecka är det bara att fortsätta slava hemma.. 😄 Romsås på G och en sipp rosé.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 6 timmar sedan, skrev rolba: Fredag idag, då får man tulla på lagret. Det är sen gammalt. @Enis Blir nog bra det här. Föredrar svenskt kött och hemlagat. Köttskivorna bankas ut, gris såväl som kalv, riktigt tunt. Kryddas med salt och peppar. Ägg knäckes i en djup tallrik och vispas upp lätt. Vetemjöl och ströbröd hälles i djupa tallrikar. Köttskivorna vändes i mjöl, därefter i ägg och till sist i ströbröd. Steks rikligt med smör i ca 4 minuter per sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 6 timmar sedan, skrev rolba: Fredag idag, då får man tulla på lagret. Det är sen gammalt. @Enis Blir nog bra det här. Har väntat i 4 veckor nu. Borde vara dags snart nu för en ny leverans. Missade förra gången och har provat div andra fabrikat, men XXL schnitzeln är överlägset den mest prisvärda. Varför går den inte året runt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Har precis fått besked om att min fyllebeställning är på G.......... Kanske att jag skulle skaffa en flytväst nu när verkligheten kommer jobbigt nära........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Eko suger, men iaf en plats till @andrejsdenruskiges ära.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 1 minut sedan, skrev Soengsang: Eko suger, men iaf en plats till @andrejsdenruskiges ära.... Bulkhead är fantastiskt!! Andrejs har varit i Norge för mycket för att förstå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 13 timmar sedan, skrev M33: Bulkhead är fantastiskt!! Andrejs har varit i Norge för mycket för att förstå Det är bara för att han inte kan skiljas från sin manpurse som man måste lägga upp på hatthyllan om man sitter bulkhead. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 21 timmar sedan, skrev rolba: Fredag idag, då får man tulla på lagret. Det är sen gammalt. @Enis Blir nog bra det här. Var lite väl hårda tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Är på bibban och läser gp Såg det här Tänkte pp Husse direkt vet ej om du varigt där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Precis nyss, skrev clion: Är på bibban och läser gp Såg det här Tänkte pp Husse direkt vet ej om du varigt där Hon skriver tydligen pp en saijt som heter Raketsport tror det var i umeå Vid intresse att besöka kontakta henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Studerar bäverns arbete Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Nya fynd i röjningsivern. Blir nog ett glas rött ikväll igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 20 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har precis fått besked om att min fyllebeställning är på G.......... Kanske att jag skulle skaffa en flytväst nu när verkligheten kommer jobbigt nära........ Kajakpaddel och flytväst inhandlat... Undrar vilken del av paddeln som skall var upp respektive nederst i vattnet? Den spetsigare sidan upp tro?....😲 Undrar om det kommer bli verklighet av de här dumheterna men nu har jag iaf förutsättningarna för det..😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Härligt väder idag, sitter på balkongen med en god öl och njuter av livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Söker tips på större underlägg (eller vad det nu heter) Gärna från något hotell inom Accor så jag kan få dem gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu