Tallviking Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Leker ”Olle” Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Leker ”Olle” Ingen bild på björnen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 What's the deal med gamla gubbar och träskor som är 4 nummer för små? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Väntar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 49 minuter sedan, skrev Nicholas: What's the deal med gamla gubbar och träskor som är 4 nummer för små? Lånat frugans skor. Klassiker när man bara ska runt kvarteret och man inte orkar snöra sina egna pga magen är i vägen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 (ändrad) Så helvetes stolt! 11 månaders träning, möter en motståndare som gått några matcher, James första match o han dominerar i 3 ronder i fullkontakt. Gåshud o inte varit så nervös sen jag vätte kalsongerna 1983😉 Ändrades September 5, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Går som caddy på Troxhammar. Hatar Golf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 2 minutes ago, 65Selander said: Går som caddy på Troxhammar. Hatar Golf Växte upp på den ön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 På grannparty i förorten / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 3 timmar sedan, skrev hamnoi: Så helvetes stolt! 11 månaders träning, möter en motståndare som gått några matcher, James första match o han dominerar i 3 ronder i fullkontakt. Gåshud o inte varit så nervös sen jag vätte kalsongerna 1983😉 Snyggt jobbat av honom....... Bara till att gratulera........ Sympatisk kille också....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 A beer with a view! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 On 2020-09-03 at 18:00, skrev samet: Tillbaka på rummet efter en promenad på stan... På Gutekällaren det oranga huset till vänster om det (Munkkällaren) och på Burmeister har jag spenderat typ en begagnad BMW x4:a på och det var värt varenda spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Snyggt jobbat av honom....... Bara till att gratulera........ Sympatisk kille också....... Tack gubben💓 99/100...(Ingen aning egentligen😂) börjar med D-klass, han går in i C direkt. Bara modet att våga är värt en wai, o sen dominera och vinna med 3-0 är stort. Men det har inte kommit gratis, senaste halvåret har han lagt ner ruskigt många timmar på klubben. James tränare var tårögd efter när jag snackade med honom ,o hemmafighterns coach lite småsur, som det ska vara mao😜. Självklart så var han besviken för att han inte vann på knock😂 Ändrades September 5, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar Riktigt vackert tågset du fick vänta på 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 22 minuter sedan, skrev hamnoi: Tack gubben💓 99/100...(Ingen aning egentligen😂) börjar med D-klass, han går in i C direkt. Bara modet att våga är värt en wai, o sen dominera och vinna med 3-0 är stort. Men det har inte kommit gratis, senaste halvåret har han lagt ner ruskigt många timmar på klubben. James tränare var tårögd efter när jag snackade med honom ,o hemmafighterns coach lite småsur, som det ska vara mao😜. Självklart så var han besviken för att han inte vann på knock😂 Stort hjärta till honom.......💙 Jag är imponerad...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Stort hjärta till honom.......💙 Jag är imponerad...... Jag med kompis, fruktansvärt impad! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 12 timmar sedan, skrev hamnoi: Tack gubben💓 99/100...(Ingen aning egentligen😂) börjar med D-klass, han går in i C direkt. Bara modet att våga är värt en wai, o sen dominera och vinna med 3-0 är stort. Men det har inte kommit gratis, senaste halvåret har han lagt ner ruskigt många timmar på klubben. James tränare var tårögd efter när jag snackade med honom ,o hemmafighterns coach lite småsur, som det ska vara mao😜. Självklart så var han besviken för att han inte vann på knock😂 Gratulerar till sonens första seger, passa dig nu så slipper få stryk av han. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Precis nyss, skrev FF: Gratulerar till sonens första seger, passa dig nu så slipper få stryk av han. FF Tack så mycket, än så länge klarar jag mig😂 Men något år till så e jag körd! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Hamnoi,nu har dom öppnat för söndagsölen,och du är fortfarande hemma? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 1 minut sedan, skrev måne: Hamnoi,nu har dom öppnat för söndagsölen,och du är fortfarande hemma? Är lugn o skötsam nuförtiden, som du😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Jodå det blev en repris på repriserna PD har ju beställt svamp 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Är lugn o skötsam nuförtiden, som du😉 Säger som Bengan 10-12 öl på söndagen är måltidsdryck. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 On 2020-09-04 at 16:59, skrev måne: Idag firar frugan och jag att det är 25 år sedan vi gifte oss i hennes hemby,vi firade genom att ta en gemensam stödvila med en kudde emellan oss.Hon håller än😍 20170111_211951.mp4 93 MB · 1 download Trevlig rulle vännen och darlingen såg ut att trivas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev måne: Säger som Bengan 10-12 öl på söndagen är måltidsdryck. Inget för en nervsvag som mig o som dessutom ska kliva upp kl05😂 Ändrades September 6, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Komma ordning i nya lägenheten : nejemensan skogshelvetet: jajemensan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu