Nicholas Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 2 minutes ago, Benriach said: Hur många skruvar är det? 7 428 954 BULTAR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 3 minuter sedan, skrev Nicholas: 7 428 954 BULTAR Fel, fel, fel, fel......... https://www.kalmar.com/sv/olandsbron Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 8 minutes ago, Kötthandlarn said: Fel, fel, fel, fel......... https://www.kalmar.com/sv/olandsbron https://open.spotify.com/track/2Y3AN47BycRVxgqpag0vqB?si=-U8pjAeiTlibFpP6VGF6UA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 23 minuter sedan, skrev Benriach: Hur många skruvar är det? Och hur många skattekronor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 30 minuter sedan, skrev Nicholas: Beundrar ölandsbron. Trodde inte du var en campingkille ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 7 minuter sedan, skrev Nicholas: https://open.spotify.com/track/2Y3AN47BycRVxgqpag0vqB?si=-U8pjAeiTlibFpP6VGF6UA Våga vägra Spotify........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Och hur många skattekronor? Hela bygget kostade väl ungefär motsvarande vad ett par ensamkommande flyktingbarn kostar med blöjor, nappar, hårgele och trasiga stuprörsjeans per månad typ... Ändrades Augusti 31, 2020 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 1 timme sedan, skrev FF: Nu var allt mitt fel, titta för i helvete vad som står på handtaget. Så 80 liter bensin i tanken fungerar skitdåligt. Nu fungerar bilen perfekt, man hade varit glad man hade fått slippa fakturan. Kunde vart värre... Farsan tankade bensin i sin dieselbil... Totalhaveri! Sedan dess har han inte fått köra bil överhuvudtaget, och det var nog ett par år för sent, blev väl en 2-3 småkrockar och ett besök i diket innan jag snodde hans nycklar för gott... Det var 7 år och en stroke sedan, men igår ville han ha bilnyckeln, för att åka till systemet... Jag sa att det var Söndag och att det var stängt. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 1 timme sedan, skrev Tommy: Kunde vart värre... Farsan tankade bensin i sin dieselbil... Totalhaveri! Sedan dess har han inte fått köra bil överhuvudtaget, och det var nog ett par år för sent, blev väl en 2-3 småkrockar och ett besök i diket innan jag snodde hans nycklar för gott... Det var 7 år och en stroke sedan, men igår ville han ha bilnyckeln, för att åka till systemet... Jag sa att det var Söndag och att det var stängt. MVH Du hade väl ett helrör hemma till din pappa.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Alarik: Du hade väl ett helrör hemma till din pappa.? Han fick en folköl... Vi har sällan sprit hemma. MVH Ändrades Augusti 31, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 2 minuter sedan, skrev Tommy: Han fick en folköl... Vi har sällan sprit hemma. MVH Då vet vi det 😪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Beundrar ölandsbron. Möllstorp. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Äntligen helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fel, fel, fel, fel......... https://www.kalmar.com/sv/olandsbron Och bron över till Danmark fyller 20 år!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Lite trädäck som ska byggas, dotter med måg blir nog glada när det är färdigt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 36 minuter sedan, skrev FF: Lite trädäck som ska byggas, dotter med måg blir nog glada när det är färdigt. FF Ser lite klent ut för ändamålet tycker jag... Med dagens gummikvalitet finns det ingen större anledning längre att köra på trä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Äter kroppkakor, stråt vassare än palt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 1 timme sedan, skrev Nicholas: Äter kroppkakor, stråt vassare än palt. Inget skirat smör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Hmm..🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev ellim63: Hmm..🙄 Hmm....? Ändrades September 1, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Halvtid 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Hmm..🙄 Mmmmm, du har länge varit lite misstänkt i mina ögon....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Hmm..🙄 Grilla korv, köpa armband eller lösa medlemskap i BLM? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 (ändrad) Fick för mig att nu skall jag äntligen lägga upp mina gardiner som släpar i golvet..... Det var ju bara sex månader sedan jag lånade symaskinen av svägerskan....😂 Man hade ju en 5:a i syslöjd i 9:an, så hur svårt kan de va? Fan, det tog nog en timme att träda maskinen.....😠 Minns inte att det var "rocket science" men nu är jag på G iaf......😉 Satan va händig man är.......😉 Ändrades September 1, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu