ellim63 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 22 minuter sedan, skrev Fritz: Hejdå Harry. Röda mattan utrullad...gå in igen vetja!🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Skjuts in i ugnen.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 1 timme sedan, skrev goli006: Fick något som hette ölsupa (Osäker på stavningen) en soppa gjord på Svagdricka. På den tiden kom drickabilen å då fanns det svagdricka att köpa på 5 liters flaska i träkagge. När bilen kom fick man en hederlig Coca Cola på 33 cl flaska å när man pillade bort det som satt i korken fanns ett citat av något slag. Drickabilen kommer jag inte ihåg men däremot konsumbussen när man var liten parvel och var hos mormor och morfar i deras stuga en gammal lanthandel mellan norrdellen och sördellen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: Drickabilen kommer jag inte ihåg men däremot konsumbussen när man var liten parvel och var hos mormor och morfar i deras stuga en gammal lanthandel mellan norrdellen och sördellen enis Tillbringade en par somrar i en liten by som heter Maråker ligger söder om Ljusne (Söderhamn)var bara drickabilen som kom var nog i mitten av 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 1 minut sedan, skrev goli006: Tillbringade en par somrar i en liten by som heter Maråker ligger söder om Ljusne (Söderhamn)var bara drickabilen som kom var nog i mitten av 70-talet. Då har vi nog handlat från samma drickabil..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 1 timme sedan, skrev Fritz: Hejdå Harry. Är du i Västervik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Precis nyss, skrev Risifrutti: Är du i Västervik? Nä, besökte Umeå. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 12 minuter sedan, skrev Fritz: Nä, besökte Umeå. Ok. Sjukt likt både gatan och entre´n. Kul att se lite folk på plats i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Drickabilen kommer jag inte ihåg men däremot konsumbussen när man var liten parvel och var hos mormor och morfar i deras stuga en gammal lanthandel mellan norrdellen och sördellen enis Sue Ellen då.....`? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 5 minuter sedan, skrev audirs2: Sue Ellen då.....`? Denna var ju bra i mitten av 70- talet https://sv.wikipedia.org/wiki/Månbas_Alpha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 3 timmar sedan, skrev goli006: Fick något som hette ölsupa (Osäker på stavningen) en soppa gjord på Svagdricka. På den tiden kom drickabilen å då fanns det svagdricka att köpa på 5 liters flaska i träkagge. När bilen kom fick man en hederlig Coca Cola på 33 cl flaska å när man pillade bort det som satt i korken fanns ett citat av något slag. Kokades även på öl och då var det väl helt korrekt att kalla det för ölsupa. Användes svagdricka var det drickasupa. Det förekom dock flera namnvarianter i olika delar av landet. Även olika ingredienser förekom. Hemma var det svagdricka och mjölk som värmdes och sedan brödbitar däri. Som pys tyckte man det var jättegott. Om jag hade gjort det idag är lite mera tveksamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 8 timmar sedan, skrev goli006: Denna var ju bra i mitten av 70- talet https://sv.wikipedia.org/wiki/Månbas_Alpha Dom rymdskeppen parkerade man upp på golvet i pojkrummet 😃 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Väntar på att Roberto Vacchi och Anders Adamsson ska trampa igång Tour de France lite försenat i år. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 lördagsnöje enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: lördagsnöje enis Det är väl också ett jävla nöje. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 45 minuter sedan, skrev Enis: lördagsnöje enis Satan vilken stor tvättstuga du har hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 2 minuter sedan, skrev Peolito: Satan vilken stor tvättstuga du har hemma. Vid sidan om sitt ordinarie arbete och bärplockningsbolaget kör han även ett tvätteri. Degen ska in😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Kan nog gå precis hur som helst idag....😂 Åså är man i Moholm av alla jävla hålor..😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Skethusstol: Check..... Ser trångt ut men bättre än jag hade väntat mig.....😝 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Fy fan.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fy fan.... Vill hon klippa av den eller ha den i tvåan? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Va fan, jag trodde ju att det var äkta stenbeläggning på skethuset..... Va besviken jag blev när jag insåg att det bara var en våtrumsmatta......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Å jösses, jag hör banjo spelas just nu..... WTF am I'm doing here.....🎉🎉🎉🎉🎉😁👏👏👏👏😱😱😱😱😱😱🙎 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 1 timme sedan, skrev hamnoi: Vill hon klippa av den eller ha den i tvåan? Vem fan vet..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å jösses, jag hör banjo spelas just nu..... WTF am I'm doing here.....🎉🎉🎉🎉🎉😁👏👏👏👏😱😱😱😱😱😱🙎 Vad gör du egentligen 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu