Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Checkar upp fransyskan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 sliter för brödfödan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 On 2020-08-24 at 20:46, skrev FF: Nu är inte Postnord värdelösa Jo det är de, helt odugliga...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Sitter på hotell... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Så här slutade våran resa, vi han komma hem, packa ur o städa husbilen. Sen skulle jag flytta den så startade den ej. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 9 minuter sedan, skrev Surin P3: Sitter på hotell... Ser trevligt ut. Var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 11 minuter sedan, skrev frogfish: Ser trevligt ut. Var? KC Grande, Koh Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 (ändrad) On 2020-08-26 at 14:01, skrev rolba: Pustar ut med en läsk. Snart kommer nog julvarianten. Du missade väl inte denna? Ändrades Augusti 28, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Checkar upp fransyskan 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Checkar upp fransyskan Blev 2 tvåor på glapp spindelled och ett löst dimljus. Så jag åkte och bytte bil istället ☺ Blev en V70 Ändrades Augusti 28, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Bygger opto 2.0 5g teknikens utmanare ca 100gr mer kapacitet än den befintliga.... Och färgglatt är den med 😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 On 2020-08-24 at 16:49, skrev Kötthandlarn: Precis fått hem min nya registreringsskylt........ Vad säger man? Postnord i ett nötskal......😠😠😠😠😠 Varför tog du ens emot det, reklamera direkt hos postombudet. Va ho söt ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 3 minuter sedan, skrev husse: Varför tog du ens emot det, reklamera direkt hos postombudet. Va ho söt ? Egentligen inte Postnords fel, undermålig förpackning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Marinerat lammracks och gjort en förhoppningsvis god kall sås... Åsså bjöd frugan på ett glas tjejbubbel.. Läskande! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 8 minuter sedan, skrev Enis: enis Med saftsås hoppas jag. Fick man som liten hos Farmor i Hälsingland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 6 minuter sedan, skrev goli006: Med saftsås hoppas jag. Fick man som liten hos Farmor i Hälsingland Så var det alltid hos farmor i Hudiksvall med mandelflarn .... men när man var på Delsbostämman så var det oftast hjortronsylt och grädde om jag inte minns fel. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 13 minuter sedan, skrev goli006: Med saftsås hoppas jag. Fick man som liten hos Farmor i Hälsingland Faaaaan nu börjar jag sukta efter kålsoppa också.... ett måste på hudikmarknaden på kotorget Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 11 minuter sedan, skrev Enis: Så var det alltid hos farmor i Hudiksvall med mandelflarn .... men när man var på Delsbostämman så var det oftast hjortronsylt och grädde om jag inte minns fel. Enis Fan, nu blev jag sugen på glass med hjortronsås..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 (ändrad) Uppdaterar min GPS för första gången sedan 2014 eftersom jag inte behövt använda den sedan dess...... Det går inte fort.....😠 Kanske man skulle göra det lite mer frekvent, trots att man inte använder den så ofta?........ Ändrades Augusti 28, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, nu blev jag sugen på glass med hjortronsås..... Och så blev det....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 32 minuter sedan, skrev Enis: Faaaaan nu börjar jag sukta efter kålsoppa också.... ett måste på hudikmarknaden på kotorget Enis Fick något som hette ölsupa (Osäker på stavningen) en soppa gjord på Svagdricka. På den tiden kom drickabilen å då fanns det svagdricka att köpa på 5 liters flaska i träkagge. När bilen kom fick man en hederlig Coca Cola på 33 cl flaska å när man pillade bort det som satt i korken fanns ett citat av något slag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 37 minuter sedan, skrev Enis: Faaaaan nu börjar jag sukta efter kålsoppa också.... ett måste på hudikmarknaden på kotorget Enis Med prinskorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 31 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, nu blev jag sugen på glass med hjortronsås..... Har Hjortron i frysen 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Hejdå Harry. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Nu blev jag sugen på morsans småländska ostkaka med sylt å grädde 😋😋😋😋 Får köpa en färdig i morgon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu