audirs2 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 27 minuter sedan, skrev frogfish: Kör söndagspass. Var tänkt på boule bar, men efter 15 min utan att nån personal var intresserad blev det Pontonen istället. Här står biran på bordet innan man satt sig👍 Sen behövde bron tillsyn oxå.... Ser du några sprickor så ring mig!! Tar med svetsen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Jajjemänsan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Pysslar i köket och sippar på en kanongod äppelmust! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Förrådet börjar minska 😳 Hoppas det finns på Lidl snart 🤔 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Och nu ska det pillas räkor, och musten är utbytt mot ett glas vitt vin för säkerhets skull.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Jajjemänsan enis Hemvärnet i farten? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 (ändrad) paus i Champions Pia ligger bredvid och visar lite i från sina skolkamraters coronasommarlov privatjet, helikoptrar, lyxjakter där Zlatans båt kan vara jolle, söderhavsöar etc etc enis Ändrades Augusti 23, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Jomenvisst 🍄🍄🍄🍄 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Jomenvisst 🍄🍄🍄🍄 Plockar du också 🤭 Ds De är grymma darlingarna på att damsuga marken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 5 minuter sedan, skrev clion: Plockar du också 🤭 Ds De är grymma darlingarna på att damsuga marken Nä jag plockar inget. Frugan hatar konkurrens 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Precis fått hem min nya registreringsskylt........ Vad säger man? Postnord i ett nötskal......😠😠😠😠😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Precis fått hem min nya registreringsskylt........ Vad säger man? Postnord i ett nötskal......😠😠😠😠😠 Hen som delade ut skylten kan inte läsa texten... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jomenvisst 🍄🍄🍄🍄 Fästingar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Tvättar......😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 46 minuter sedan, skrev Alarik: Fästingar? Hon klär sig rejält och tätt så de får inget fäste 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Precis fått hem min nya registreringsskylt........ Vad säger man? Postnord i ett nötskal......😠😠😠😠😠 Postnord är så värdelösa så det finns inte ord, fattar inte hur de kan låtas hållas? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Postnord är så värdelösa så det finns inte ord, fattar inte hur de kan låtas hållas? Nu är inte Postnord värdelösa, frugan skickar minst 10 paket i veckan Ea minst 50. De flesta är framme hos beställaren på 2 dgr, och inga som inte kommit fram. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 On 2020-08-23 at 17:57, skrev ellim63: Pysslar i köket och sippar på en kanongod äppelmust! Rejäl styrka på musten. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 On 2020-08-24 at 11:14, skrev Kenneth4618: Nä jag plockar inget. Frugan hatar konkurrens 😉 Nä, du sitter väl och surfar runt på ditt 10 siffriga bankkonto och ler! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 On 2020-08-24 at 16:49, skrev Kötthandlarn: Precis fått hem min nya registreringsskylt........ Vad säger man? Postnord i ett nötskal......😠😠😠😠😠 Det var ju bara lite..😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Mjukstart med 4 snubbar från Wilhelmina och Umeå Som inte räds Sörlandet 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Pustar ut med en läsk. Snart kommer nog julvarianten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 (ändrad) Tröttnade sitta hemma vänta Thailanda ska behaga släppa in mig så åkte till Dubai. Betydligt trevligare vänta här är det iallafall. //K Ändrades Augusti 26, 2020 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Sista stoppet innan hemgång. Bergs slussar, vi har haft riktigt bra. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu