Nilsson68 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Det här med Märken o Glas 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Nu har vi hamnat på Karlskrona ställplats. Sen tog vi en promenad till marinmuseiet mycket intressant. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Börjar ett nytt pass. Stor och fin öl har de på den här arbetsplatsen🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Gick förbi "Camp tiggeri"!! Dom är värre än djur - fy fan...pissar å skiter där dom sover. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Köar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 8 minuter sedan, skrev Bibben: Köar Kör du inte med hemleverans som andra göteborgare? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kör du inte med hemleverans som andra göteborgare? Haha, nope. Flera anledningar till det men ni kan nog gissa... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 4 timmar sedan, skrev FF: Nu har vi hamnat på Karlskrona ställplats. Sen tog vi en promenad till marinmuseiet mycket intressant. FF Väldigt trevligt museum och oerhört intressant....... För övrigt är Karlskrona en väldigt vacker stad att semestra i........👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 6 timmar sedan, skrev Nilsson68: Nu e de ingen @Enis promenad, så passera gå😉 Körde förbi där igår! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Nu var det skitlänge sedan jag verkligen satte mig ner i soffan och lyssnade på musik på riktigt......... Men nu skall det bli softande på hög nivå.......👍 Satte en liten spellista för kvällen (nä, inte Spotify utan CD)...... Först ut blir Work of Art...... Svenskt band med grymma musiker som gör musik i TOTO:s anda........ Sedan har jag inte bestämt mig om i vilken ordning dessa skivor skall komma....... Men det blir förmodligen Slash först efter denna och sedan Coverdale&Page efter det....... Plattan med Coverdale&Page är så sinnessjukt bra........❤️ ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nu var det skitlänge sedan jag verkligen satte mig ner i soffan och lyssnade på musik på riktigt......... Men nu skall det bli softande på hög nivå.......👍 Satte en liten spellista för kvällen (nä, inte Spotify utan CD)...... Först ut blir Work of Art...... Svenskt band med grymma musiker som gör musik i TOTO:s anda........ Sedan har jag inte bestämt mig om i vilken ordning dessa skivor skall komma....... Men det blir förmodligen Slash först efter denna och sedan Coverdale&Page efter det....... Plattan med Coverdale&Page är så sinnessjukt bra........❤️ ❤️ Vad är det för fel på svenskt dansband...🤔😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev ellim63: Vad är det för fel på svenskt dansband...🤔😆 Finns väl upp och ner men vissa är milsvid bättre än andra......... Just saying......... ❤️ ❤️ Synd bara att en av de bästa inte lever längre....... Ändrades Augusti 21, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Funderar på om jag ska fyllna till.. 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev ellim63: Funderar på om jag ska fyllna till.. 🙄 Fundera inte....... Just do it....... Ändrades Augusti 21, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 31 minuter sedan, skrev ellim63: Vad är det för fel på svenskt dansband...🤔😆 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Väntar på att klockan ska bli 22.30 så att jag kan gå hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev ellim63: Funderar på om jag ska fyllna till.. 🙄 Blev det en vinfylla eller inte? Skall väl inte så mycket till för att en liten påg som du skall bli på lyran. Ändrades Augusti 21, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Blev det en vinfylla eller inte? Skall väl inte så mycket till för att en liten påg som du skall bli på lyran. Blev det mesta utom en ölfylla, fast nu börjar det ordna till sig.. 😜 Skulle vara kul att sitta vid ett stenbord tillsammans nån gång och sippa på nåt svalkade.. Tror att det blir fantastiskt trevligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Tack @Benriachför att vi finns.. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Miniswap i Stråtjära. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Fixat till snabbsaltad gurka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 En öl innan jag går till centrum och gör travet och letar upp lite mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Paj med hallon och blåbär till efterrätt ikväll kanske.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Bytt plats igen nu på ställplats i Karlshamn, fick sista platsen o gratis är det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Inleder dagens pass. Denna gång hos Nicky. Elsparken ger ju oanade geografiska möjligheter🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu