Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 4 timmar sedan, skrev Rillex: Osten ska ligga underst ingen kladdigmildost som bara smakar vax 😳😊😊 det är en lagrad och lite skör ost så den hålls på plats av en god cognacsmedwurst allt bara för att det skall vara praktiskt 👌🤣 Du vet att jag älskar dig men där har du fel...... Osten skall ligga ovanpå charkuterierna eftersom den är mindre kladdig......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Hej Just nu kör jag en repris.. Och det går bra med repriser.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Ut och seglar. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Tar en för Greta. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Hänger tvätt ute. Tack för tipset Boa 😉 Packat lite matlådor Rensat några svampar som syrran ska ha “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Lämnat svarta vinbär och blåbär till morsan.. Bättre än blommor på Mors dag! 🌹💖🇸🇪🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 (ändrad) Var ute på balkongen och tog mig ett bloss....... Blev lite perplexed..... Grannens 20:åriga dotter snett nedanför min balkong hade tydligen valt att sola topless på balkongen......... Jag vet att det här är en bildtråd men vissa bilder tar man bara inte......... Tyckte det var pinsamt att gå ut på balkongen efter det....... Jag menar, tänk om man råkar titta ner och se "nuffsarna" och de hade sett mig......... #nonakedteentitsinmyfrontyard Ändrades Augusti 12, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Var bor du jag kommer medesamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 41 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Var ute på balkongen och tog mig ett bloss....... Blev lite perplexed..... Grannens 20:åriga dotter snett nedanför min balkong hade tydligen valt att sola topless på balkongen......... Jag vet att det här är en bildtråd men vissa bilder tar man bara inte......... Tyckte det var pinsamt att gå ut på balkongen efter det....... Jag menar, tänk om man råkar titta ner och se "nuffsarna" och de hade sett mig......... #nonakedteentitsinmyfrontyard Fegis, ut och ta en bild nu. Som du postar här givetvis, annars kan det kvitta. PS, Bröst ser ej dig, bara tvärtom!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Var ute på balkongen och tog mig ett bloss....... Blev lite perplexed..... Grannens 20:åriga dotter snett nedanför min balkong hade tydligen valt att sola topless på balkongen......... Jag vet att det här är en bildtråd men vissa bilder tar man bara inte......... Tyckte det var pinsamt att gå ut på balkongen efter det....... Jag menar, tänk om man råkar titta ner och se "nuffsarna" och de hade sett mig......... #nonakedteentitsinmyfrontyard Utan fotobevis har det aldrig hänt.😘😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 parkerar om bilen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 9 minuter sedan, skrev Enis: parkerar om bilen enis Sörlänningsbekymmer Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 (ändrad) Hmm byxpostning enis Ändrades Augusti 13, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: parkerar om bilen enis Tur att det inte vara sånna här brallor 😊😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 Sitter på Arlanda och väntar boarding... Då hörs i utropet... -Gate 18 söker @andrejsdenruskige sista utrop gå till gate 18! Jäkla stolle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 1 minut sedan, skrev samet: Sitter på Arlanda och väntar boarding... Då hörs i utropet... -Gate 18 söker @andrejsdenruskige sista utrop gå till gate 18! Jäkla stolle! Skulle vara intressant och se han stressa eller tom springa....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 (ändrad) On 2020-08-10 at 12:39, skrev Alarik: Ett rejält bubbelbad. Tommy, visst var det Jacuzzi man kalla det att dyka akteröver på en stridsbåt när man var förtöjd. Edit: kötthandlarn, detta är adresserat till Tommy... att du inte förstår är helt okey. Ändrades Augusti 13, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 Fixar å donar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 Väntar på att boarda denna retrokärra mot Götet! Visst är hon fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 26 minuter sedan, skrev samet: Väntar på att boarda denna retrokärra mot Götet! Visst är hon fin! Flög över Tunarbackar igår från Oslo eller har de fler retrolackade? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: Tommy, visst var det Jacuzzi man kalla det att dyka akteröver på en stridsbåt när man var förtöjd. Edit: kötthandlarn, detta är adresserat till Tommy... att du inte förstår är helt okey. Skärp dig nu. Det är väl för fan fartyget och inte besättningsmännen som skall falla av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Flög över Tunarbackar igår från Oslo eller har de fler retrolackade? Tror det är den enda med denna livery. En Airbus A319 som nu börjar bli gammal... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 2 timmar sedan, skrev samet: Sitter på Arlanda och väntar boarding... Då hörs i utropet... -Gate 18 söker @andrejsdenruskige sista utrop gå till gate 18! Jäkla stolle! Ja, jag stod och snackade lite skit med någon stolle. Sedan rullade jag fram till min gate efter en lagomt stor middag intagen för inte allt för längesedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Väntar på att boarda denna retrokärra mot Götet! Visst är hon fin! Trams din sörlänningDu har retuscherat bilden säger Boa.Tack för skjutsen btw.😀 Ändrades Augusti 13, 2020 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 13, 2020 Dela Inlagd Augusti 13, 2020 2 timmar sedan, skrev samet: Sitter på Arlanda och väntar boarding... Då hörs i utropet... -Gate 18 söker @andrejsdenruskige sista utrop gå till gate 18! Jäkla stolle! Andrejs är inte så stressad flygresenär... Han flyger mer än jag dricker bärs...typ PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu