pust Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 1 timme sedan, skrev Fredman: Vad är det att fundera på? Kan du nedan då är det ok. Kanske byta ställe😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 (ändrad) På utflykt Ändrades Augusti 8, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Då kör vi igen va? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 F*n, jobb idag igen....😪 Snart dags att byta jobb😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 33 minuter sedan, skrev frogfish: F*n, jobb idag igen....😪 Snart dags att byta jobb😜 @Ken, you nalle är tråkig🥱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 13 minuter sedan, skrev frogfish: @Ken, you nalle är tråkig🥱 Boa! Är det du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Boa! Är det du? Tyvärr. Men det skulle ju vara en kanonrekrytering på firman😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Nu är det körigt, broöppning och allt...😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 A beer with a view.. 🇸🇪😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Och nu kom frugan och hon vägrade att sitta i solen.. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Passerar Uppsalamaffians turf Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Seglar för Kung och fosterland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Om det är vinet eller mina nya brillor jag blir vimsig av vet jag inte 🥂🍷🥂🍹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 4 timmar sedan, skrev frogfish: Tyvärr. Men det skulle ju vara en kanonrekrytering på firman😎 Tveksamt...🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 6 minuter sedan, skrev ellim63: Tveksamt...🍻 Han skulle lätt platsa under bron. Kanske inte vid broöppning, men för att hålla koll så att inte bron springer iväg tror jag han är perfekt lämpad😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 Gjorde klart mina smycken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 Fönstershoppar online. Det här måste ju vara riktigt prisvärt! Är det det bifogade grillgallret som motiverar priset månntro? Men har för mig att man kan få den lite billigare i Buriram.....😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 20 timmar sedan, skrev frogfish: @Ken, you nalle är tråkig🥱 Vadå, hen ken sprudlar ju med positiva inlägg, men verkar läsa allt.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 11 minuter sedan, skrev Soengsang: Vadå, hen ken sprudlar ju med positiva inlägg, men verkar läsa allt.... Jo, intressant att han kunde få min fina eftermiddag vid vattnet till "Tråkigt". Men det säger väl mer om honom.... Surgubbe tror jag det kallas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 Det har inte varit många balkongfrukostar i år. Men idag 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Soengsang: Vadå, hen ken sprudlar ju med positiva inlägg, men verkar läsa allt.... Detta kommer verkligen från rätt person. Finns väl inte en enda tråd där du inte är inne och leker besserwisser eller motvallskärring. Råkade trycka på fel gubbe och offerkoftan åker på direkt. Har du inte hittat fler av mina gamla inlägg att skicka surgubbar på tillsammans med din sossekompis Fritz? Ändrades Augusti 9, 2020 av Ken stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 6 minuter sedan, skrev Ken: sossekompis Fritz 🤣😆 Se där nu var ni lite positiv.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev frogfish: Jo, intressant att han kunde få min fina eftermiddag vid vattnet till "Tråkigt". Men det säger väl mer om honom.... Surgubbe tror jag det kallas. Förlåt att jag råkade trycka på fel gubbe. Hoppas att du hittade någon att söka tröst hos. Kanske mamma. Jag har nu tagit bort tråkgubben. Hoppas att du sover bättre i natt. Tråkigt att denna Soengsang måste lägga sig i precis allting överallt hela tiden. För mycket fritid kanske? Ändrades Augusti 9, 2020 av Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 9 minuter sedan, skrev Ken: Förlåt att jag råkade trycka på fel gubbe. Hoppas att du hittade någon att söka tröst hos. Kanske mamma. Jag har nu tagit bort tråkgubben. Hoppas att du sover bättre i natt. Tråkigt att denna Soengsang måste lägga sig i precis allting överallt. För mycket fritid kanske? Har pratat med mamma idag. Då blev jag lite gladare. Men nu har jag stämplat in för ett nytt arbetspass. Skål🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 Nu jä*lar blir det körigt nästan direkt. Broöppning bara sådär. Blir OB-tillägg. Kanske får träna upp Boa ändå🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu