rolba Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Ja du ... tokslut Fortfarande seg... börjar frugan prata om svampplockning idag då Enis Ni får väl kämpa på med svamp ett tag, det är ju snart dags för flytt igen. 😇 När blir inflyttningskalaset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 5 timmar sedan, skrev Enis: Ja du ... tokslut Fortfarande seg... börjar frugan prata om svampplockning idag då Enis 1 timme sedan, skrev rolba: Ni får väl kämpa på med svamp ett tag, det är ju snart dags för flytt igen. 😇 När blir inflyttningskalaset? Husfrid vafaan är det..... Det enda som existerar på världskartan är Hustrufritid. måste klä in takbaren helt i Furu innan inflyttningsfest kan ske. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 7 minuter sedan, skrev Enis: Husfrid vafaan är det..... Det enda som existerar på världskartan är Hustrufritid. måste klä in takbaren helt i Furu innan inflyttningsfest kan ske. enis Du är på fel ställe. Bara granar och lövträd där ju. Inte en fura så långt jag kan se. Tala om för kärringen att det finns gott om björn i skogen nu så kanske hon håller sig hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev rolba: Du är på fel ställe. Bara granar och lövträd där ju. Inte en fura så långt jag kan se. Tala om för kärringen att det finns gott om björn i skogen nu så kanske hon håller sig hemma. Det funkar inte på en thai som fått upp spår på svamp. Har försökt med björn, vildsvin, varg och spöken men inget fungerade Ändrades Augusti 3, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 27 minuter sedan, skrev rolba: Du är på fel ställe. Bara granar och lövträd där ju. Inte en fura så långt jag kan se. Tala om för kärringen att det finns gott om björn i skogen nu så kanske hon håller sig hemma. Var lugn fullt med fura och mossa bara en bit bort enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 29 minuter sedan, skrev rolba: Du är på fel ställe. Bara granar och lövträd där ju. Inte en fura så långt jag kan se. Tala om för kärringen att det finns gott om björn i skogen nu så kanske hon håller sig hemma. 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det funkar inte på en thai som fått upp spår på svamp. Har försökt med björn, vildsvin, varg och spöken men inget fungerade Ställa ut na på Marma skjutfält när de har övning är nog enda chansen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Snabbsaltad gurka på G, kryddades idag med dill och persilja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 23 minuter sedan, skrev Enis: Ställa ut na på Marma skjutfält när de har övning är nog enda chansen enis Man kom inte undan idag heller D “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Vattnat alla blomster, det är vackert nu..💕🌹🇸🇪💖 Åsså kände jag mig lite uttorkad själv också.. 😀😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Just nu på den thailändska landsbygden åker det in en Lasagne i ugnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Undrar om Samet installerat detta i Bispgården? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Helvete vad jag njuter av den underbara vilan efter att ha halvt slitit ut mig och få Huset klart för överlåtelse Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Hon kom hem efter jobbet och det första hon sa var: Plocka svamp !! Börjar på den tredje delen nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 On 2020-07-30 at 16:38, skrev Enis: Idag var det inte trångt på återvinningen i regnrusket.. men bra nära skandalöst... dessa rariteter i elektronikskroten @Naam kaeng @andrejsdenruskige enis Olles hemsnickrade grejer. Har aldrig hört sådana, men gissar att dom inte når upp till Carlsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Helvete vad jag njuter av den underbara vilan efter att ha halvt slitit ut mig och få Huset klart för överlåtelse Enis En liten fråga... Varför flyttar du? Är det för att du vill, kan eller för att huset har blivit för stort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 PD köpte ett tyngdtäcke idag..... Fantastiskt kul att se honom bädda men det det gick över förväntan....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En liten fråga... Varför flyttar du? Är det för att du vill, kan eller för att huset har blivit för stort? Pia lämnade för fyra års studier i London i Höstas... tillfälligt hemma pga av corona. Två sommarstugor som kommer att behöva mera tillsyn nu när mina föräldrar börjar bli äldre.. Ett sätt att få Frugans son att sluta springa i frys och kyl ... och börja leva ett eget liv Ett försök för att få semester för alla måsten när halva byn är på besök tre månader varje sommar Det var dags för omfattande rust om man skulle bo kvar... några av anledningarna... Så nu blir det hyresrätt ett tag så vår man se hur det känns.. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 29 minuter sedan, skrev Enis: Pia lämnade för fyra års studier i London i Höstas... tillfälligt hemma pga av corona. Två sommarstugor som kommer att behöva mera tillsyn nu när mina föräldrar börjar bli äldre.. Ett sätt att få Frugans son att sluta springa i frys och kyl ... och börja leva ett eget liv Ett försök för att få semester för alla måsten när halva byn är på besök tre månader varje sommar Det var dags för omfattande rust om man skulle bo kvar... några av anledningarna... Så nu blir det hyresrätt ett tag så vår man se hur det känns.. Enis Det låter som ett vettigt beslut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 On 2020-08-03 at 18:19, skrev ellim63: Vattnat alla blomster, det är vackert nu..💕🌹🇸🇪💖 Åsså kände jag mig lite uttorkad själv också.. 😀😋 Snart dags att börja tänka på julgran igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Håller koll på frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 (ändrad) Vad blir det för mat?? Passar på och gnälla lite också på kräftpaketen som numera bara är på 700 gram men samma pris. De har nog lärt sig av kaffenasarna 😡 Ändrades Augusti 5, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 På hemväg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 47 minuter sedan, skrev rolba: På hemväg. Du glömde svänga av för lite svampplockning Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 Sprider lite kulor, nån måste ju se till så hjulen rullar 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 Frugan har skördat blommknoppar från kinesisk gräslök som ska hamna i dagens middag.. Och jag "snoppar" chilipeppar. 🇹🇭🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu