Abercrombie Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Klurar vid Hjälmarens strand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Åker buss 🤪 mysig bild i föregående inlägg. Senare idag ska jag starta en riktig fredagstråd för jag har två små el-frågor på lut en thairelaterad och en svensk? Inköpslista "proppar "10 A säkringar heter det väl ,pilsner, limstift , butangas och något för torra nariga läppar typ "lypsyl? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Dags att göra Greta stolt igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 O' Connors “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Dörren är ju redan öppen, sorry kunde inte låta bli Tydligen gick jag till rätt avdelning, blev rekommenderad en sån eller helst två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Åker buss igen nästan tomhänt, ingen butan att lägga vantarna på i Gävle. Proppar limstift och sånt köper jag på Willys. Ska ändå ha mig en skiva dött djur till middag så de så. Och då passar jag på. Synd bara att jag slösat bort 3 bussbiljetter 😖 men tar mer om det i tråden Ilandsproblem. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Lyssnar på Hultmans travtips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 23 minuter sedan, skrev MickeN: Lyssnar på Hultmans travtips. Den bilden på Grönsakshandlar'n har några år och kilo på nacken. Men det är klart, han har ju haft det jobbigt med sjukdom de senaste åren. Men han vet verkligen vad han talar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Nu är det lite körigt, tur att det fanns en finöl.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 On 7/22/2020 at 1:12 PM, Fredman said: Fyller på! Valdemarsvik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 15 minuter sedan, skrev Nicholas: Valdemarsvik Stämmer bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 (ändrad) Lagat 5 matlådor eftersom jag är mätt och rätt trött. men det blir fint i veckan som kommer. Lammfärs med ägg lite créme fraîche vitlök ett måste. steks med gullök och rödlök Fixar iordning resten av créme fraîchen, passerade tomater, kryddor. Vin också skål!!! mjukfräst vitlök in i lökblandingen Nu till det bästa fetaostfyllda lammfärsbullar. som ska brynas innan det ska ner i tomatsåsen. toppen käk i matlådan . Enkel bra matlådemat. Ändrades Juli 24, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 8 minuter sedan, skrev Rillex: Lagat 5 matlådor eftersom jag är mätt och rätt trött. men det blir fint i veckan som kommer. Lammfärs med ägg lite créme fraîche vitlök ett måste. steks med gullök och rödlök Fixar iordning resten av créme fraîchen, passerade tomater, kryddor. Vin också skål!!! mjukfräst vitlök in i lökblandingen Nu till det bästa fetaostfyllda lammfärsbullar. som ska brunnas innan det ska ner i tomatsåsen. toppen käk i matlådan . Enkel bra matlådemat. Jo man tackar, Whispering Angel inget dåligt val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 2 timmar sedan, skrev Rillex: Lagat 5 matlådor eftersom jag är mätt och rätt trött. men det blir fint i veckan som kommer. Lammfärs med ägg lite créme fraîche vitlök ett måste. steks med gullök och rödlök Fixar iordning resten av créme fraîchen, passerade tomater, kryddor. Vin också skål!!! mjukfräst vitlök in i lökblandingen Nu till det bästa fetaostfyllda lammfärsbullar. som ska brynas innan det ska ner i tomatsåsen. toppen käk i matlådan . Enkel bra matlådemat. Låter kalasgott, tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Kört frugan till torget. Full fart på alla thaitjejer nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Tar sån tid att ta sig in till Stockholm C, först buss till Hjulsta byta till tunnelbanan, många stopp blir det innan man är framme. Gott om plats i bussen men varmt som tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Glor på en ev sjöfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Förbereder.. 💕🇸🇪😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Förbereder.. 💕🇸🇪😎 Var noga med att provsmaka, man vill ju inte bjuda på något som inte smakar gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 2 timmar sedan, skrev Enis: enis Där satt den... första hämdkarman tror jag .... applåder ... publiken jublar Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 (ändrad) Äntligen är köket ledigt 😀 Ändrades Juli 26, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Dagens promenix bjöd på kvick huggorm och lat mask Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Byter påskjutsdämpare till husvagnen. Dvs tar bort en dålig utan att ännu veta var man kan köpa en ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Jodå, det bor en liten Enis i de flesta med thai partner 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu