lk2 Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Nyss hemkommen från lunch på Domicil så avläser jag tempen på balkongen, 35 C om jag ser rätt och lagom vind. Känns lite varmare nere på backen. Och så beundrar jag utsikten som jag inte kan få nog av, man ser ganska tydligt Koh Larn. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 (ändrad) Spanar in golvet på OSL. för ca 1timme sedan så spanade jag in extrema köer till säkerhetskontrollen på ARN. Det såg ut som att hela Sverige skulle ut och flyga. Glömde golvbilden Ändrades Maj 12, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Spanar in golvet på OSL. för ca 1timme sedan så spanade jag in extrema köer till säkerhetskontrollen på ARN. Det såg ut som att hela Sverige skulle ut och flyga. Glömde golvbilden Lyckades du inte fånga Knasen med ditt fisknät på Arn?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Haha, låter som att man har micken i munnen och sjunger. Ja, och det är inte så roligt, det kan nog denna man intyga Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Lyckades du inte fånga Knasen med ditt fisknät på Arn?? Jag har allt för grovmaskigt nät, tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Här va det laddat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Hittade några foton från parken utanför Pattis, minns inte namnet. Han kom till skott också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Just nyss stekte jag upp potatisplättar med finhackad bacon, korv och lök. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Just nyss stekte jag upp potatisplättar med finhackad bacon, korv och lök. 003.JPG Bara ett fel, obygden ligger alldeles for langt fran Udon..... Eller, vanta nu, kanske det ar tur med tanke pa midjemattet! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Dricker en lokal i Klaipeda. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 smakar av en god veteöl...det värsta var att även frugan tyckte den smakade fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 hälsade på en tjeck, en trevlig bekantskap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 (ändrad) Kolkar i mig detta SKÅL för F A N som Jacob alltid sa Ändrades Maj 14, 2014 av Bihanget Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Lastar pinnar till Fritzen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Kolkar i mig detta 008.jpg SKÅL för F A N som Jacob alltid sa Skål tamejfan sa han Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Lastar pinnar till Fritzen. ImageUploadedByMaipenrai1400047103.993561.jpg Det har jag faktiskt inget minne av att jag beställt men tack ändå, det var snällt gjort. Pinnhögen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Spika upp en Kines Djonk på väggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Spika upp en Kines Djonk på väggen Är den rätt vänd så den "seglar in pengar till baren" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Är den rätt vänd så den "seglar in pengar till baren" Ja den ärr rätt vänd, annars hade jag inte fått satt upp den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Tar en kaffe i loungen Ja, på Statoil alltså Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Tar en kaffe i loungen Ja, på Statoil alltså Mvh BBJ Vilken Statoil känner inte igen den ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Leker med min nya telefon! Fått fixat så att alla telefonnummer är överflyttade och att jag har samma telefonnummer fortfarande. Nu gäller det bara att hitta allt nytt i denna modell = Samsung GALAXY S5. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Vilken Statoil känner inte igen den ? Gjorde ett försök att ladda upp en bild med Tapatalk utan framgång, de krävde konto e.dyl. för att ladda upp bilden å de' har inte jag där Dumt nog så raderade jag bilden på den fina kaffemuggen, annars hade jag ju kunnat ladda upp den här hemifrån Statoil Upplands Väsby var det! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Såja då var det strax färdiglastat med pinnar till Fritzen...hoppas plats finnes. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Såja då var det strax färdiglastat med pinnar till Fritzen...hoppas plats finnes. Var det så jäkla mycket ? Vette tusan hur jag ska lösa detta. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu