goli006 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Hur många kommer det att gå åt innan man blir klar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Det här skiten att jobba hemifrån kommer bli min död. Hoppas det blir ett slut på detta snart😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 13 minuter sedan, skrev frogfish: Det här skiten att jobba hemifrån kommer bli min död. Hoppas det blir ett slut på detta snart😋 Och att ha semester dödar långsamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 2 timmar sedan, skrev goli006: Hur många kommer det att gå åt innan man blir klar ? Tja, det kommer inte att bli lättare ju mer som går åt........ Jag köpte rullgardiner till sommarstugan härom veckan och det är väl inte "rocket science" direkt att montera upp sådana men allt eftersom "det gick åt", så la jag ner projektet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Klämmer en kall och lyssnar på en bra radiokanal ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: lyssnar på en bra radiokanal Oj, har du sån smak... Känner en "DJ" där. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 2 timmar sedan, skrev frogfish: Det här skiten att jobba hemifrån kommer bli min död. Hoppas det blir ett slut på detta snart😋 Har du inget att göra hemma tycker jag synd om dej, bara jobbet som håller dej vid liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Hej Försöker hitta en spelande MPR medlem här: 20200717_231003.mp4 Gick ju mindre bra kan jag säga.. Brottsplats.. Khon Kaen.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 12 minuter sedan, skrev Boa52: Har du inget att göra hemma tycker jag synd om dej, bara jobbet som håller dej vid liv Vad är det för fel på dig, Boa? Kan du inte skriva ett trevligt inlägg nån gång? Eller finns det nån speciell anledning till att du är en skitstövel? Mitt inlägg var menat med glimten i ögat. Alla har det tufft på olika sätt nu i dessa tider, och vi försöker liva upp det lite grann. Men så kommer en gubbj*vel som du och ska vara tyken. Hoppas dock at allt är bra med dig, Boa. Och att du inte har några större problem i coronatider. Sen hoppas jag även att du blir lite mer trevlig och positiv, åtminstone jag skulle uppskatta det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Ledsen att meddela att man är en svag person........ Var så stark så länge men nu när man avslutat sista arbetsdagen innan semestern, så trillade man ner i träsket igen........🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Måste hålla min sponsor glad. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 (ändrad) Tittar på Kalle. Vilken jäkla skön typ samt en fantastisk musiker som gillar mat precis som jag. Fick ett återfall på sjömat. Är nog tyvärr beroende. Ändrades Juli 17, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Tittar på när frugan rensar blåber Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Uppdaterat utebelysningen inför hösten Flammande lampan var rätt läcker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Uppdaterat utebelysningen inför hösten Flammande lampan var rätt läcker Ser läckert ut,men saknar karaoke brudarna som serverar soemsang................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 (ändrad) Ute på en båttur i Stockholm varit på bolaget i Sundbyberg och bunkrat 👍😋👍 Mot bolaget. inköpt så vi klarar oss.. uppackning på båten Vår chaffis på hans fina Albin Ut i mälaren veckans chipstutte glömde nu ska ätas 🤣🤣🤣 Ändrades Juli 18, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 14 timmar sedan, skrev Risifrutti: Ser läckert ut,men saknar karaoke brudarna som serverar soemsang................... De hade rast när fotot togs “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 En sån där j*vla arbetsdag igen...(sug på den @Boa52).😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 33 minuter sedan, skrev frogfish: En sån där j*vla arbetsdag igen...(sug på den @Boa52).😢 , Ja det är synd om dej Lite för små vin glas men OK, Vem fan dricker vin när det finns starkdricka. Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 12 minuter sedan, skrev Boa52: , Ja det är synd om dej Lite för små vin glas men OK, Vem fan dricker vin när det finns starkdricka. Huva Härligt, Boa! Visste att du hade det i dig🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Frugan förbereder dagens thaislafs.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 2 timmar sedan, skrev frogfish: En sån där j*vla arbetsdag igen...(sug på den @Boa52).😢 Är du vid Liljeholmsbron nära tanto? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 2 minuter sedan, skrev Peolito: Är du vid Liljeholmsbron nära tanto? Japp. Nya pontonen utanför Debaser. Kan rekommenderas starkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 1 minut sedan, skrev frogfish: Japp. Nya pontonen utanför Debaser. Kan rekommenderas starkt. Å fan. Satt på den andra som funnits länge för ett par veckor sedan. Såg den pontonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Precis nyss, skrev Peolito: Å fan. Satt på den andra som funnits länge för ett par veckor sedan. Såg den pontonen. Båda är bra. Kompletterar varandra👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu