Enis Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 lagar mina brills enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Svampstopp på väg hem från Göteborg Regn nästan hela vägen men det blev ett kaffestopp hos Roland i Nossebro ☕ Blev även ett stopp för broöppning vid Göta Kanal Jodå det blev några kantareller också Så denna resa kom vi hem med musslor, krabba, ostron och svamp. Bra med thai fru för då behöver man aldrig gå hungrig 👍 Ändrades Juli 15, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 3 timmar sedan, skrev hamnoi: Behövs ingen degree, huvudsaken är att du klarar o dricka en kvarting thinner till fredagsfrukosten Du menar lukta i sig en kvarting? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Njuter över att Brynäs har landat två stora värvningar inför säsongen med hjälp utav oss fans och företag som stoppat in extra kosing. https://www.brynas.se/article/7nukakcn9-1ekad/vi-gjorde-det-mojligt-berglund-och-bertilsson-klara-for-brynas-if Vilka tomtar som betalar, lägger ut pengar till sånt finns andra hål att stoppa dom i. Okej hockey är roligt men fixa dom från egna led inte köpa. HUVA. RK är ju bättre investering Ändrades Juli 15, 2020 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Hatar just nu blåbär, tvångstkomenderad till rensning av 20 liter av de blå jävlarna! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 40 minuter sedan, skrev Stefan: Hatar just nu blåbär, tvångstkomenderad till rensning av 20 liter av de blå jävlarna! //S Du kan skicka dom till mig när du är klar 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 1 timme sedan, skrev Stefan: Hatar just nu blåbär, tvångstkomenderad till rensning av 20 liter av de blå jävlarna! //S införskaffa ett gåband och en stor fläkt så har du en rensningsmaskin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Konstaterar att vi är många nationaliteter. 5 olika på 8 man. Jag kör för 7 spänn mindre i timmen än Ukrainaren 👍💯 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Tulza bay, annars titta på lite bogserbåtar under dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Super 🍺 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Efter Elim's kakor slog sötsuget till så det får bli lite luffargodis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Just nu sitter jag vid floden Kwai och njuter av morgonen. Eftersom jag har tagit ut ett par dagar semester så kostar jag på mig en frukostpilsner 🍺 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Just hemma efter ett dygn på sjön. Sverige är helt fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Efter många förfrågningar bjuder jag på en säl-fi även idag.. 😄 Och nu funderar jag på om jag ska fira Ölets dag och hedra Gambrinius lite i efterskott.. 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Äntligen.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 14 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Just nu sitter jag vid floden Kwai och njuter av morgonen. Eftersom jag har tagit ut ett par dagar semester så kostar jag på mig en frukostpilsner 🍺 Luke the Drifter Jäklar vilken bred flod......... Borde man inte bygga en bro över den eller ngt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Städade ur en skänk hittade denna, osprättad å allt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 22 minuter sedan, skrev Enis: Städade ur en skänk hittade denna, osprättad å allt enis Den har legat och mognat några år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 22 grader och helt vindstilla så det gäller att passa på och njuta av kvällen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 (ändrad) Man kanske rent av ska provsmaka lotterivinsten från lördagen 🤔 Ändrades Juli 16, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 (ändrad) Det ser ut som om jag får hela poolen för mig själv idag. Det hade så klart varit trevligt med lite kvinnlig fägring men man kan inte få allt man önskar sig. Luke the Drifter Ändrades Juli 17, 2020 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Sker inte mycket på flygplatsen i istanbul, dock fullbokat till stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Coronaservice. Hjälper en finländska att flytta. Hon kan inte åka hit för då får hon sitta i karantän när hon ska tillbaka igen. Undrar om jag ska posta ett paket till henne? 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Passar på att cykla lite i det vackra vädret. Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Blev uteköket idag med 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu