audirs2 Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 33 minuter sedan, skrev clion: Behoven gillade mitt inlägg Får se om ja hittar nått Enis har ju skrivit Taskiga inlägg om mig Nu får han tillbaka Han är en fjant Typ Örebro träffen vi dansade sen kom spöket in och glängde på Hunden Han sprang iväg som en kyckling Han vågade inte dansa dem sexiga damer Ugglan spänne ögons i honom Beethoven heter det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 47 minuter sedan, skrev clion: Jag har fått mango taskiga inlägg från honom Hallå Volvomannen, jag tycker du är okey, och jag har aldrig och kommer aldrig att vara lustig över dig om du fått nån öl för mycket. Du har gjort mycket gott på Volvo och för det får du en riktig dunk i ryggen... Att du strular till det ibland... Men va fan det gör vi väl alla. så det behöver vi inte hänga upp oss på. Bara du undviker de där jäkla gambierna Ha en bra helg Clion. Och jag menar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 33 minuter sedan, skrev audirs2: Beethoven heter det! Nu skall du inte bråka med Clion, perkele... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Dricker fjällbärsa. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Tack för en bra och snabb affär @M33 samt att du även var villig att stå för frakten syns om ett par timmar #furuforlife enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 2 timmar sedan, skrev Tekkor: Hallå Volvomannen, jag tycker du är okey, och jag har aldrig och kommer aldrig att vara lustig över dig om du fått nån öl för mycket. Du har gjort mycket gott på Volvo och för det får du en riktig dunk i ryggen... Att du strular till det ibland... Men va fan det gör vi väl alla. så det behöver vi inte hänga upp oss på. Bara du undviker de där jäkla gambierna Ha en bra helg Clion. Och jag menar det. Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Sökes! Ett par glasögon..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Försöker ta något kallt att dricka i lugn och ro, men det var ju dömt att misslyckas, kattskrälle.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Jobbar på mitt självskadebetende. Det här såg väl kul ut?😥😬 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 5 timmar sedan, skrev Tekkor: Hallå Volvomannen, jag tycker du är okey, och jag har aldrig och kommer aldrig att vara lustig över dig om du fått nån öl för mycket. Du har gjort mycket gott på Volvo och för det får du en riktig dunk i ryggen... Att du strular till det ibland... Men va fan det gör vi väl alla. så det behöver vi inte hänga upp oss på. Bara du undviker de där jäkla gambierna Ha en bra helg Clion. Och jag menar det. Haha, dubbelmoralens mästare. Du kallar bara vanligt folk för alkoholister, dags att kalla en spade för en spade om du har några ben kvar i syltryggen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Sökes! Ett par glasögon..... Vad ska du läsa utan hjärna menar du? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 7 timmar sedan, skrev clion: Han är en fjant Fjanten här, var är du 😂 den här skall jag blanda shots med å så lite tilltugg till drickat / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Fiskat i 5 minuter men ger fan upp snart...mygghelvetena har kommit! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 1 timme sedan, skrev hamnoi: Vad ska du läsa utan hjärna menar du? Jag ska korrekturläsa åt Clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Mysigt på Bohusläns Hawaii! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Precis gjort färdigt två hjärtan i pärlemor, färgad masurbjörk och myskoxhorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 13 timmar sedan, skrev hamnoi: Haha, dubbelmoralens mästare. Du kallar bara vanligt folk för alkoholister, dags att kalla en spade för en spade om du har några ben kvar i syltryggen. Exakt och hur fan vet han om clion gjorde mycket gott på Volvo? Vill minnas andra varianter på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 19 timmar sedan, skrev clion: Tack Kan det va du Clion som byggt min FL 7 -96 års modell? 'Gårr och gårr", behöver inte ens byta olja på hon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ska det inte stå Kenneths Thai? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 (ändrad) On 2020-07-10 at 12:23, skrev clion: spöket Tackar @clion för det vackra epitetet du ger på min hustru idag skrämmer honom livet ur min plånbok försöker med blomtricket men det hjälper ej enis Ändrades Juli 11, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Turistar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Turistar Där har man paddlat kanot några gånger och varit på skolresor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Har gjort 4 middagar, då har jag middagsmat lördag till tisdag. Stekte regnbågslax, kokt färskpotatis och mycket spenat. Laxen börjar se klar ut. Mmmmmm, 4 middagar . 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 9 minuter sedan, skrev Tallviking: Där har man paddlat kanot några gånger och varit på skolresor Inte jobbat???? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu