mrsurin Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Min pappa hade en ford taunus 17m på 70 talet, en modern bil med säkerhet? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Nu minns jag mer, det var nog i slutet på 60 talet när jag skulle ta körkort, övningskörde med farsan med taunusen som hade rattväxel, kul att komma ihåg. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 Tror minsann att vaderna blivit grövre, tja om det beror på myggbetten.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 Finbesök... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 Ea ute och paddlar med sin sub, sonen fick följa med. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 On 2020-07-06 at 17:30, skrev C-dude: Va för en kort stund sedan ute o plocka lite blåbär med min kvinna. Jag gick lite före o hittade en dunge med stora fina. Tyvärr för mig så vaktades dom av getingar eller bin ( han inte kolla så noga innan jag la bena på ryggen o drog som en avlöning ) Har under min tid här på jorden använt mig av sjukhuset 2gånger på grund av dessa stickande varelser. Än så länge verkar det dock gå bra utan att uppsöka sjukan. C;D Är fästing spruta tagen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 27 minuter sedan, skrev audirs2: Är fästing spruta tagen? Nä. C;D ( som blev stungen av något helt annat än en fästingjävel ) Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Avverkat årets första resa, det var fantastiskt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Fräschar upp mina pneumatiska kunskaper och svär över ingenjörskonst från Åmål och Säffle. Vart full fart fram då clutchen gick in fast spaken var i nollläge. Fungera åter efter övehalning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Dyrt att tanka! Det är bara att betala och se glad ut. . FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Halsar långburk 🍺✅ Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Kommer en liten regnskur mitt i gräsklippningen. Vilken lycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 På väg till Zumen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Det gör sig inte själv men jag tycker det ser bra ut.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 (ändrad) On 2020-07-06 at 17:58, skrev mrsurin: Min pappa hade en ford taunus 17m på 70 talet, en modern bil med säkerhet? Var såå nära att få köpa en fin sådan 17m, typ 1985, för en spottstyver om jag minns rätt var det önskade priset 5000 spänn... Säljaren vägrade sälja när jag råkade berätta att jag skulle "Cabba" den, dvs kapa av taket... Så det blev en Volkswagen 1600 Variant-71a för 2200 kr istället! Fick 3st "Ettor" vid besiktningen, inget som var svårt att fixa. Folkan blev en fantastisk liten "Pickup Cabbe", minns reg numret, och sist jag kollade var den fortfarande i bruk! En kul bil att köra! EDIT! Hittade en bild, från för några år sedan: När Jag byggde den fick den ungefär samma färg som Corvetten i bakgrunden (Ford Daytona yellow, hette min färg), men vet att den vart omlackad i rött. Den gräsliga kofångaren satte inte jag dit, jag tog bort båda kofångarna... Denna färgen hade folkan när jag köpte den. Idag hade jag inte cabbat en fin -71a (den jag köpte var INTE fin, halva taket gick åt till att laga rost i bottenplattan), men 1985 körde många Folkrace med de där, jag "räddade" en! MVH Ändrades Juli 9, 2020 av Tommy Hittade en bild på Folkan! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Nu pirrar det i bäret hos en del kan jag tänka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 49 minuter sedan, skrev samet: Nu pirrar det i bäret hos en del kan jag tänka... Is das unt bryggeri? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Packar upp ett paket med Gillar man supersalt lakrits så har man hittar rätt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 21 minuter sedan, skrev audirs2: Is das unt bryggeri? Nein, ess ist ein küleranlegg... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Åkte på en blåsning nyss... Tänk att det kan vara positivt med negativt... Åtminstone en fick ta bussen därifrån under den korta tid jag var där. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 1 timme sedan, skrev samet: Nu pirrar det i bäret hos en del kan jag tänka... Sååååå vackert😍 Ser ut som en CO2 anläggning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Dricker en långburk uppe på Åreskutan Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 (ändrad) Smuttar på Kungen Kung och fosterland Förhoppningsvis kan jag göra bort mig i fyllan Enis blir glad Nu kan han skicka nåt dumt Ändrades Juli 10, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Behoven gillade mitt inlägg Får se om ja hittar nått Enis har ju skrivit Taskiga inlägg om mig Nu får han tillbaka Han är en fjant Typ Örebro träffen vi dansade sen kom spöket in och glängde på Hunden Han sprang iväg som en kyckling Han vågade inte dansa dem sexiga damer Ugglan spänne ögons i honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Jag har fått mango taskiga inlägg från honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu