Enis Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Konsten att göra något så enkelt så komplicerat manualen för att ställa in klockdjävulen på en microvågsugn supernödvändigt motordriven lucköppning IMG_0934.MOV "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Husbilen packad snart dags för en utflykt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Besöker en beg. galleria Godhjärtad som jag är hjälper jag dem med att ta med mig en påse filmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Det är tur att man har en händig fru och världens bästa Göran, 💕 Nu är akvariet nästan färdigt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Lämnar Landvetter... undrar om @L64 kom med LH kärran? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Söderköpings kanal fint väder är det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Sitter efter vattnet på väg hem. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 kört en öl i kväll ,, Gäkla skillnad på kallvattnet i kranen jämfört med i våras . o fick knappt ner PH .. hmm tror nog kommunen kör klor i ledningarna sommartid,, Ja inte lätt o brygga öl i sommartider ,,,,( har ni koll på temp på kallvattnet i era kranar där ute i etern ), Själv ligger jag på runt 17 grader . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 @Soengsang home sweet home..... Far away from home......😝😝😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 52 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: @Soengsang home sweet home..... Far away from home......😝😝😂😂 Du måste förvarna innan du lägger ut sådana bilder. Vi vill ju inte att han ska styra barkbåten på grund.😉😎🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 32 minuter sedan, skrev rolba: Du måste förvarna innan du lägger ut sådana bilder. Vi vill ju inte att han ska styra barkbåten på grund.😉😎🤣 Det kan han gött ha i sådana fall.....😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Tömmer det sista från förra Tysklandsresan...... Blir dyrt i framtiden om man måste gå på bolaget hela tiden......😁😝 Jävla Corona....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Betraktar väderleken...tur att det bara är en vanlig Lördag och att semestern inte börjar förrän på Måndag...för då kanske man skulle bli lite tjurig...men vaddå...kan ju komma regn då också 🤔 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Hämtar gumman “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Startar TVn för att se Formel1 kvalet. Då har Telia stängt mitt konto. Tydl har dom ändrat alla koder för abonnemang. Ingen info till mig som kund. 45min kö på servicetel för att få prata med någon. Så inget kval för mig. Skitbolag! Har skickat ett mkt otrevligt mail till dom. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Startar TVn för att se Formel1 kvalet. Då har Telia stängt mitt konto. Tydl har dom ändrat alla koder för abonnemang. Ingen info till mig som kund. 45min kö på servicetel för att få prata med någon. Så inget kval för mig. Skitbolag! Har skickat ett mkt otrevligt mail till dom. Vettel var snabbast på Q1 Q2 börjar strax Ändrades Juli 4, 2020 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Vettel var snabbast på Q1 Q2 börjar strax Verstappen...! Åså vart Vettel utslagen i Q2! Gött, kan han ha den dryge tysken. Ändrades Juli 4, 2020 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Man måste ju slita för brödfödan så man kan investera i mera furu till takbaren enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 6 minuter sedan, skrev Enis: Man måste ju slita för brödfödan så man kan investera i mera furu till takbaren enis Ekgolv 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Hej.. Äntligen kan fredagen och lördagen bli normal igen för stjp8729.. I love it...CCP virus "f" you... Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Botar baksmällan nere vid sjön med allt som flyter utom timmerstockar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 51 minuter sedan, skrev Fredman: Botar baksmällan nere vid sjön med allt som flyter utom timmerstockar! Vilket landskap pratar vi om?Själv är jag Västerbottning. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Varmkon på gång... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Stockholm vackert iallafall!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 42 minuter sedan, skrev Stefan: Varmkon på gång... 😋Är det en fladdermus du lagt på grillen ser benen efter vingarna. GODIS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu