Soengsang Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: Flämtar enis Fortfarande hemmansägare, trodde du hade flyttat in i en våning? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Fortfarande hemmansägare, trodde du hade flyttat in i en våning? Påbörjar första flytt till veckan i Juli.... och när man bestämt sig för att flytta är det ju lika bra att flytta flera gånger... så det blir en flytt i september också... där vi troligtvis blir kvar till pension /Enis Ändrades Juni 27, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Kör källarjobb idag åxå. Snudd på att man behöver långkalsonger men det är bara att bita ihop och frigöra några flyttkartonger till @Enis Kör lite eljobb åxå när jag ändå är på gång även fast det inte är fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Rastar fru & ungar Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 14 minuter sedan, skrev rolba: Kör källarjobb idag åxå. Snudd på att man behöver långkalsonger men det är bara att bita ihop och frigöra några flyttkartonger till @Enis Kör lite eljobb åxå när jag ändå är på gång även fast det inte är fredag. Hoppas du konsulterat en rörmokare innan inkoppling? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Picnic på Västertorpsbadet... god mat och dryck.. samt trevligt sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Lite lerigt men jag slipper i alla fall kreti o pleti! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Hoppas du konsulterat en rörmokare innan inkoppling? Det är i direkt anslutning till rörlagerhyllan så jag hittar nog en extra jordpunkt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Sitter på balkongen med en grogg i näven och funderar på om jag ska byta bil Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Fyllnar på......😱😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 47 minutes ago, Kötthandlarn said: Fyllnar på......😱😂😂😂 Regnar det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 54 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fyllnar på......😱😂😂😂 Svårt att se om colan är slut eller väldigt "blek" i färgen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 You will fajnaly reach the darkness..... Meet the force off the ultimate darkness.....😌😌😌😌😌 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Super 🍺 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 A men jag åker väl inte hem till Majorna jättetidigt imon (eller idag)......😂😂😂😝😝😝😝 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 10 timmar sedan, skrev L64: Sitter på balkongen med en grogg i näven och funderar på om jag ska byta bil En blå skåpbil är väl aldrig fel 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 På väg mot Fjäderholmarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 16 minuter sedan, skrev Peolito: På väg mot Fjäderholmarna. Fick du in bira innan 11.00? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 ett lass till återvinningen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 4 hours ago, goli006 said: En blå skåpbil är väl aldrig fel 😁 Vit rostig gammal mercabuss är det som gäller när man ska på bryt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 Tar en kall på balkongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 Kollar på regnradar. Kanske dags att plocka ihop dynorna i kväll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 5 timmar sedan, skrev Enis: ett lass till återvinningen enis Visste inte att man hade återvinning på hästar nu för tiden........ Men men, allt som minskar miljöpåverkan är ju alltid positivt.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 20 timmar sedan, skrev L64: Sitter på balkongen med en grogg i näven och funderar på om jag ska byta bil Många hyrbilar e det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kollar på regnradar. Kanske dags att plocka ihop dynorna i kväll Var på fel plats....vid fel tidpunkt...... Nu har jag (efter ösregn, blixtar och dunder) ett antal dyngsura dynor. Typiskt. Och jag som skulle olja in altan nummer två ikväll - synd, då tvingas jag kika på en film istället. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu