Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hahaha... så jävla bra! :)

Undrar hur konversationen är nu  :crazy: om chipsröven kom hem?Om LP skippar träningen idag?Om pizzan slår upp portarna för en söndagsbotning?Om LP är laddad för matchen i kväll?Undringarna är många men svaren lär dröja  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur konversationen är nu  :crazy: om chipsröven kom hem?Om LP skippar träningen idag?Om pizzan slår upp portarna för en söndagsbotning?Om LP är laddad för matchen i kväll?Undringarna är många men svaren lär dröja  :thumbsup:

Haha, chipsröven är hemma, pizzan får absolut inget besök idag, jag samlar kraft på soffan nu - måste snart gå och handla men det känns för ansträngande nu

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lite annat ljudtest. Hatar att ställa in ljud och försöka få till något.

Ena sekunden tycker jag att det låter bra och två timmar efter så undrar man om man borde rengöra sina öron oftare.

 

Här kör jag liveshow hemma vid datorn.

Publik: 1 person som tittar in i vardagsrummet och undrar vad jag håller på med.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, du är ju grym!

 

 Yngwie J Ruskpriick...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite annat ljudtest. Hatar att ställa in ljud och försöka få till något.

Ena sekunden tycker jag att det låter bra och två timmar efter så undrar man om man borde rengöra sina öron oftare.

 

Här kör jag liveshow hemma vid datorn.

Publik: 1 person som tittar in i vardagsrummet och undrar vad jag håller på med.

 

Grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur konversationen är nu  :crazy: om chipsröven kom hem?Om LP skippar träningen idag?Om pizzan slår upp portarna för en söndagsbotning?Om LP är laddad för matchen i kväll?Undringarna är många men svaren lär dröja  :thumbsup:

 

Röva hittade hem,träning skippar jag alltid på söndagar.Pizzan får inget besök, har 3 kalla i kylen om det skulle behövas...

Först är det match med James ,ska bli härligt att stå två timmar regnet :not_i: sedan ska jag sätta mig o kolla på matchen och bli sur och förbannad som vanligt :13: . 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite annat ljudtest. Hatar att ställa in ljud och försöka få till något.

Ena sekunden tycker jag att det låter bra och två timmar efter så undrar man om man borde rengöra sina öron oftare.

 

Här kör jag liveshow hemma vid datorn.

Publik: 1 person som tittar in i vardagsrummet och undrar vad jag håller på med.

 

 

Fan vad grym du är på gitarr, eminent fingerteknik. :thumbsup:

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

Good morning era satans fyllhundar... Npgon mer som e på hugget denna ljuvliga sönda eller?? Skål!!

post-10493-1399800661,69_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur smakade Trappen?

Mycket god. Blir bättre smak med större flaska så jästen har mer utrymme.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Lite annat ljudtest. Hatar att ställa in ljud och försöka få till något.

Ena sekunden tycker jag att det låter bra och två timmar efter så undrar man om man borde rengöra sina öron oftare.

 

Här kör jag liveshow hemma vid datorn.

Publik: 1 person som tittar in i vardagsrummet och undrar vad jag håller på med.

 

Fan vad duktig du är! Klart impad! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Röva hittade hem,träning skippar jag alltid på söndagar.Pizzan får inget besök, har 3 kalla i kylen om det skulle behövas...

Först är det match med James ,ska bli härligt att stå två timmar regnet :not_i: sedan ska jag sätta mig o kolla på matchen och bli sur och förbannad som vanligt :13: . 

Men du blir nog glad när du ser ManC ta hem ligan idag! :mdr:

 

Trevlig Söndag på dig gubben!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på den nya bärbara gamling datorn jag köpt till minsta grabben. Asus dyr som fanken men verkar bra som bara den. Har lite svårt med Windows 8 men det kommer väl.post-9030-1399802795,38_thumb.jpgpost-9030-1399802807,75_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter å dricker grogg

attachicon.gif1399802778399.jpg

Intressant

ingen rugguggla med hem inatt ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du blir nog glad när du ser ManC ta hem ligan idag! :mdr:

 

Trevlig Söndag på dig gubben!

 

Blir gott när ekonomiskt dopade klubbar slängs ut från Champions :14: , dryga böter med för köpecity.

Men en serie ljuger inte bästa laget vann, tyvärr :13: ..

 

Blir kanske en bra söndag ändå om Lunden och Blåskit vinner idag så är jag nöjd..

 

Ha en go söndag själv :thumbsup: .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter å dricker grogg

attachicon.gif1399802778399.jpg

 

Det är rätta takter, ös på för fan...Har grannen hittat ut ur enbusken än :y2: ??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

Intressant

ingen rugguggla med hem inatt ???

Nej tyvärr. Fick gå hem å dra en ensamseglare

 

Jadå det har han. Han står vid spisen och kokar grishuvud å dricker folkisar

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fan, du är ju grym!

 

 Yngwie J Ruskpriick...

 

 

 

 

 

 

En får tacka. 

Plockade upp lirandet förra sommaren efter ett typ 15års uppehåll.

Gick förvånansvärt lätt i början. Fast jag blir bara sämre och sämre. Fattar inte varför.

 

Skit samma. Nu ska jag börja lira lite Anthrax eftersom mina fingrar på vänsterhanden verkar bli så jävla långsamma om jag spelar mycket.

 

Här skal tuggas sträng a'la Scott Ian. [Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh] Fonetisk transkription av Scotts jävla kompande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

En får tacka. 

Plockade upp lirandet förra sommaren efter ett typ 15års uppehåll.

Gick förvånansvärt lätt i början. Fast jag blir bara sämre och sämre. Fattar inte varför.

 

Skit samma. Nu ska jag börja lira lite Anthrax eftersom mina fingrar på vänsterhanden verkar bli så jävla långsamma om jag spelar mycket.

 

Här skal tuggas sträng a'la Scott Ian. [Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh,Kh-xh] Fonetisk transkription av Scotts jävla kompande.

En video på det med! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En video på det med! :)

Ska se om jag kan spela in ett soundcheck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på Dundee bar soi cowboy... Tror att jag är kär... Fan att man inte får fota...

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Sitter på Dundee bar soi cowboy... Tror att jag är kär... Fan att man inte får fota...

får du inte ,fegis ,annars lös ut henne och fota lite på rummet he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på Dundee bar soi cowboy... Tror att jag är kär... Fan att man inte får fota...

Paparazzi för fan.  :police: Kan du sitta och skriva så kan du säkert bränna av en bild åxå.  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En video på det med! :)

 

 

Haha, låter som att man har micken i munnen och sjunger.

 

 

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...