Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tar en fika vid jordgubbslandet Mumsigt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Tack för gott samarbete älskling! Frugan slaktade vattenmelon och jag förberedde kvällens grillning. Sen hjälptes vi åt med att hänga tvätt.. och nu njuter vi varsin iskaffe.. Underbart 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 (ändrad) Hej Blir lite mer vad gjorde du i helgen.. Sidoväskorna på hojen kan bara betyda att det blir en helgtur, en dagstur sker alltid utan sidoväskor. Kanonbra väder och dom 25% risken för regn uteblev. Och det var första långturen för Leo på motorcykel. Och min Tyska granne och hans dotter följde också med. Selfie.. Härliga vyer uppe i bergen. Kan jag få köra nu pappa? Blev nästan 48 mil, och Leo klagade inte en enda gång. Så då var vi framme vid Mida Resort. Härlig pool.. Och härligt att inte se en enda människa vid poolen så jag slipper får dåligt samvete då jag inte badar i Thailand. Dags att gå och äta vid hotellet. Nja.. Bokade bord till 19:30.. Hotellet var fullbelagt och dom hade öppnat dagen innan efter varit stängt i tre månader. Trevligt att slippa se munskydd. Både mat och öl blev det.. Dock inte för Leo som fick hålla sig till saft. Sen på söndagen hem.. Härliga vägar på en härlig helg. Nästa långtur blir av den 11 - 19 juli och Mae Hong Soon loop, denna sträcka räknas som den femte bästa i världen för motorcykel. På en sträcka av 300 Km är det 1864 kurvor Ha en kanonbra dag! Ändrades Juni 22, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Blir lite mer vad gjorde du i helgen.. Sidoväskorna på hojen kan bara betyda att det blir en helgtur, en dagstur sker alltid utan sidoväskor. Kanonbra väder och dom 25% risken för regn uteblev. Och det var första långturen för Leo på motorcykel. Och min Tyska granne och hans dotter följde också med. Selfie.. Härliga vyer uppe i bergen. Kan jag få köra nu pappa? Blev nästan 48 mil, och Leo klagade inte en enda gång. Så då var vi framme vid Mida Resort. Härlig pool.. Och härligt att inte se en enda människa vid poolen så jag slipper får dåligt samvete då jag inte badar i Thailand. Dags att gå och äta vid hotellet. Nja.. Bokade bord till 19:30.. Hotellet var fullbelagt och dom hade öppnat dagen innan efter varit stängt i tre månader. Trevligt att slippa se munskydd. Både mat och öl blev det.. Dock inte för Leo som fick hålla sig till saft. Sen på söndagen hem.. Härliga vägar på en härlig helg. Nästa långtur blir av den 11 - 19 juli och Mae Hong Soon loop, denna sträcka räknas som den femte bästa i världen för motorcykel. På en sträcka av 300 Km är det 1864 kurvor Ha en kanonbra dag! Har du testat denna i Phu Thap Boek Phetchabun ? 111 kurvor ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 36 minuter sedan, skrev Tallviking: Har du testat denna i Phu Thap Boek Phetchabun ? 111 kurvor ! Hej Tallviking, Ja tydligen den 29 december 2019 Men var inte säker först. Var dock inte lika roligt för familjen som var i XC 90n. Google maps track Bild från Google map tracks. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Frågan är vad jag gör här med bara tummar på händerna.. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Precis hämtat o börjat läsa ur en ny bok När den e klar så har man förhoppningsfullt fått sig en tankeställare. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Rensar frysen på räkfond, hummer, lax, sparris och räkor... lite lök och potatis åkte ner också från skafferiet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Någon kompis till frugan sade att jordgubbsdaiquri var gott. Lullade iväg och köpte en pava. Usch vad söt sa frugan så nu får jag dricka upp den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 10 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Blir lite mer vad gjorde du i helgen.. Sidoväskorna på hojen kan bara betyda att det blir en helgtur, en dagstur sker alltid utan sidoväskor. Kanonbra väder och dom 25% risken för regn uteblev. Och det var första långturen för Leo på motorcykel. Och min Tyska granne och hans dotter följde också med. Selfie.. Härliga vyer uppe i bergen. Kan jag få köra nu pappa? Blev nästan 48 mil, och Leo klagade inte en enda gång. Så då var vi framme vid Mida Resort. Härlig pool.. Och härligt att inte se en enda människa vid poolen så jag slipper får dåligt samvete då jag inte badar i Thailand. Dags att gå och äta vid hotellet. Nja.. Bokade bord till 19:30.. Hotellet var fullbelagt och dom hade öppnat dagen innan efter varit stängt i tre månader. Trevligt att slippa se munskydd. Både mat och öl blev det.. Dock inte för Leo som fick hålla sig till saft. Sen på söndagen hem.. Härliga vägar på en härlig helg. Nästa långtur blir av den 11 - 19 juli och Mae Hong Soon loop, denna sträcka räknas som den femte bästa i världen för motorcykel. På en sträcka av 300 Km är det 1864 kurvor Ha en kanonbra dag! Hoppas du stannar till lite där uppe också, inte bara svischar förbi på hojen. Finns massor av spektakulära nationalparker i området och staden Pai kan du förära med ett lite längre besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 2 timmar sedan, skrev Peolito: Någon kompis till frugan sade att jordgubbsdaiquri var gott. Lullade iväg och köpte en pava. Usch vad söt sa frugan så nu får jag dricka upp den. Haha, är den sådär sliskigt söt som bananlikör (hemska minnen från ens ungdom). När ungarna var små så "spara" de alltid godis de inte gilla till oss föräldrar... Same same samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 4 timmar sedan, skrev samet: Hoppas du stannar till lite där uppe också, inte bara svischar förbi på hojen. Finns massor av spektakulära nationalparker i området och staden Pai kan du förära med ett lite längre besök. Hej Samet, Jodå, blir en vecka "där uppe" så finns nog all lite tid att se sig omkring också. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 11 timmar sedan, skrev ellim63: Frågan är vad jag gör här med bara tummar på händerna.. 🤣 Du tummar väl inte på säkerheten? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 15 hours ago, stjp8729 said: Hej Blir lite mer vad gjorde du i helgen.. Sidoväskorna på hojen kan bara betyda att det blir en helgtur, en dagstur sker alltid utan sidoväskor. Kanonbra väder och dom 25% risken för regn uteblev. Och det var första långturen för Leo på motorcykel. Och min Tyska granne och hans dotter följde också med. Selfie.. Härliga vyer uppe i bergen. Kan jag få köra nu pappa? Blev nästan 48 mil, och Leo klagade inte en enda gång. Så då var vi framme vid Mida Resort. Härlig pool.. Och härligt att inte se en enda människa vid poolen så jag slipper får dåligt samvete då jag inte badar i Thailand. Dags att gå och äta vid hotellet. Nja.. Bokade bord till 19:30.. Hotellet var fullbelagt och dom hade öppnat dagen innan efter varit stängt i tre månader. Trevligt att slippa se munskydd. Både mat och öl blev det.. Dock inte för Leo som fick hålla sig till saft. Sen på söndagen hem.. Härliga vägar på en härlig helg. Nästa långtur blir av den 11 - 19 juli och Mae Hong Soon loop, denna sträcka räknas som den femte bästa i världen för motorcykel. På en sträcka av 300 Km är det 1864 kurvor Ha en kanonbra dag! Ni lär ju passera mitt lilla hem på vägen. Stanna gärna för en fika eller en bit mat!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 8 timmar sedan, skrev Tekkor: Haha, är den sådär sliskigt söt som bananlikör (hemska minnen från ens ungdom). När ungarna var små så "spara" de alltid godis de inte gilla till oss föräldrar... Same same samma. Ja det blir bjudsprit av strawberry daiquirin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Väntar på en gratis lunch 😊 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Har skjutit på det ett år. Men nu får jag väl "ta tjuren vid hornen". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Tänkte överraska personalen på favoritdotterns jobb med glass.. Sen är det ju tur att jag kör så försiktigt, mobilen låg på biltaket ett par hundra meter.. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Har skjutit på det ett år. Men nu får jag väl "ta tjuren vid hornen". Ring när du är klar så har jag mer trall som behöver en omgång 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 44 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ring när du är klar så har jag mer trall som behöver en omgång 😀 Haha! Olyckligtvis hittade jag ett jobb till att utföra...... Varmt idag i solen....! (orkar inte vända bilderna rätt....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Fräscht! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 går igenom 20 års leksaker, pyssel och allt möjligt Fyllt en flyttkartong redan med användbara saker mailade rektorerna på förskolan och frågade om de var intresserade av pyssel och leksaker till sin verksamhet. de svarade vänligt, ja tack. Så det blir att knalla över dit några gånger, ja man ser den i från vårat sovrumsfönster enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Haha! Olyckligtvis hittade jag ett jobb till att utföra...... Varmt idag i solen....! (orkar inte vända bilderna rätt....) Och bygglov finns? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 (ändrad) On 2020-06-22 at 10:17, skrev stjp8729: Hej Blir lite mer vad gjorde du i helgen.. Sidoväskorna på hojen kan bara betyda att det blir en helgtur, en dagstur sker alltid utan sidoväskor. Kanonbra väder och dom 25% risken för regn uteblev. Och det var första långturen för Leo på motorcykel. Och min Tyska granne och hans dotter följde också med. Selfie.. Härliga vyer uppe i bergen. Kan jag få köra nu pappa? Blev nästan 48 mil, och Leo klagade inte en enda gång. Så då var vi framme vid Mida Resort. Härlig pool.. Och härligt att inte se en enda människa vid poolen så jag slipper får dåligt samvete då jag inte badar i Thailand. Dags att gå och äta vid hotellet. Nja.. Bokade bord till 19:30.. Hotellet var fullbelagt och dom hade öppnat dagen innan efter varit stängt i tre månader. Trevligt att slippa se munskydd. Både mat och öl blev det.. Dock inte för Leo som fick hålla sig till saft. Sen på söndagen hem.. Härliga vägar på en härlig helg. Nästa långtur blir av den 11 - 19 juli och Mae Hong Soon loop, denna sträcka räknas som den femte bästa i världen för motorcykel. På en sträcka av 300 Km är det 1864 kurvor Ha en kanonbra dag! Där åkte vi två runt på en scooter, Fast vi var nog utanför din karta lite också tror jag. Det blev en härlig tur, men en starkare scooter skulle inte vara helt fel. Det gör jag gärna om igen. Tack för de fina bilderna. Ändrades Juni 23, 2020 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 Har utekontor i Klaipeda idag... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu