MickeN Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Paulaner here i come. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Hämtar gumman på torget “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Trycker öl vid Sjöpaviljongen/Alvik och nu har 935 Arkö kastat loss (Stridsbåt 90E), strax efter gled KBV 031 förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Spänner fast parasollet, kommer en del vindstötar ibland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Spänner fast parasollet, kommer en del vindstötar ibland Gott att det svalkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Frugan skulle nödvändigtvis ha en ampel till så jag fick ta fram borrmaskinen.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 6 timmar sedan, skrev Abercrombie: Ser att Thailandsvännen Tjorven har avlidit. Passande bild i dödsannonsen. Vila I Frid. Var han medlem här?I så fall under vilket nickname? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 22 minuter sedan, skrev B747: Var han medlem här?I så fall under vilket nickname? Nää det var han garanterat inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev B747: Var han medlem här?I så fall under vilket nickname? Inte vad jag vet. Troligen inte. Men en välkänd profil i Örebro och på vissa orter i Thailand. Ändrades Juni 13, 2020 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Så jääääkla nöjd...... Har fått min första block på Twitter........ Bara för att jag skrev att han samarbetar med islamister och det är ju sant...... Men sanningen gör ju ont ibland........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så jääääkla nöjd...... Har fått min första block på Twitter........ Bara för att jag skrev att han samarbetar med islamister och det är ju sant...... Men sanningen gör ju ont ibland........... Ordförande för socialdemokrater för tro och solidaritet.Jo jag tackar.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 22 minuter sedan, skrev Abercrombie: Inte vad jag vet. Troligen inte. Men en välkänd profil i Örebro och på vissa orter i Thailand. Nu föll poletten ned.Han umgicks väl med mpr profilen svampen som bor i Örebro. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 En kall i ett härligt Göteborg 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Skall väl bli lite grillad körv me brööö idag......😋😋😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Varmt som faaan.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 (ändrad) Haft en riktigt trevlig vecka kört golf husbil Siljan Runt och mött trevligt folk. En kändis fick man också spela med. LarsGöran Halvarsson. Riktigt trevlig man. FF Ändrades Juni 13, 2020 av FF fel www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Så jääääkla nöjd...... Har fått min första block på Twitter........ Bara för att jag skrev att han samarbetar med islamister och det är ju sant...... Men sanningen gör ju ont ibland........... Wtf skriver de vilka man blockar 🤣🤣🤣 jag som blockar det mesta krafset därifrån inkl... trötta tanter som tycker de är de sexigaste på jorden 🤢🤢 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Grilling........😊 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Grillat......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 1 timme sedan, skrev Naam jai: En kall i ett härligt Göteborg 😃 Göteborg som är riktigt vacker stad 👍👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Ger @Soengsang ngt att kåta upp sig på........😂😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Ger @Soengsang ngt att kåta upp sig på........😂😂😂😂😂 Men jag lämnar inte M33 utanför mina tankar......😋😝😋😝 Sov så gött mina vänner, för det skall jag göra nu iaf......👏 Soffan är väldigt skön idag.......😊😊💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 (ändrad) Utflykt längs Svartån. Kaffe, vatten, banan samt en skiftnyckel. Igår lossnade bakhjulet och jag var tvungen att kalla på hjälp. Nu är jag beredd... Ändrades Juni 14, 2020 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 Förbereder gäststugan för midsommarens drabbning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 Kollar in Söderstadion på coronasäkert avstånd inför den allsvenska premiären... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu