nitramj77 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Helt rätt, men jag blir så jäkla irriterad... Solly Jag äter hellre tex. Entrecote eller biff än file.. Å på Kycklilng är ju låren eller vingarna dom bästa bitarna. Nä kycklingfötterna är bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Just nu ligger Grekland på topp med låten - Nu ska vi bajsa https://www.youtube.com/watch?v=AwB8MZkLcl4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nä kycklingfötterna är bäst DSC00799.JPG En riktig bra bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nä kycklingfötterna är bäst Jag har käkat det once.. å låt oss säga att smaken (lyckligtvis) är delad. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 En riktig bra bild! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 För att inte tala om biten mellan låren. Ja, på kvinnan då. Du menar skäggbiff Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Min favorit Köra nedcabbat på en vacker kustväg men en vacker tjej (frugan) och ha denna låt i högtalarna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Fittfesten från helvetet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Fittfesten från helvetet 1399757185346.jpg Jag är inte avis... Alls. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nu har jag kollat på schlagerfestivalen och sett skäggapegubben vinna hela skiten! Så nu blir det spånken och lite jävla riktigt musik! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Rätt låt vann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nu har jag kollat på schlagerfestivalen och sett skäggapegubben vinna hela skiten! Så nu blir det spånken och lite jävla riktigt musik! Tjåck dii! http://youtu.be/7ffg6S-Bq4k Ingen skoputs men väl .. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 (ändrad) Stekarn kämpade väl men fick kasta in handduken innan gonggongen slog. Kul att han tog med sig en flaska fint ivf, hatten av för det. Ändrades Maj 10, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 I'm mr cool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Stekarn kämpade väl men fick kastarn handduken innan gonggongen slog. Kul att han tog med sig en flaska fint ivf, hatten av för det. image.jpg Jag är fortfarande utanför... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 I'm mr cool Mr:pissfull menar du..lol Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Jag är fortfarande utanför... So what, du hittar inte tillbaka Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Mr:pissfull menar du..lol Mr fuck it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 visst är det vackert!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Ingen skoputs men väl .. image.jpg Enligt säkra källor ska det ju inte vara allt för svårt att supa er juniorer under bordet! Och då framförallt LP! Planen är ju såklart att chefen ska putsa mina skor när vi väl träffas! Skål på er och hoppas vi får stråla samman i sommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 (ändrad) Enligt säkra källor ska det ju inte vara allt för svårt att supa er juniorer under bordet! Och då framförallt LP! Planen är ju såklart att chefen ska putsa mina skor när vi väl träffas! Skål på er och hoppas vi får stråla samman i sommar! Bring it on biatch, fråga bara frugan först om du får hänga med The shoeshineboys Ändrades Maj 10, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Bring it on biatch, fråga bara frugan först om du får hänga med The shoeshineboys Så länge din fruga bjuder på thaimat till frugan så är iaf jag home free! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Fixar lite Anthrax-likt ljud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Jag är fortfarande utanför... Hahaha... så jävla bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu